θερμικο τσοκ

Post Reply
User avatar
jsotiro
Posts: 30
Joined: Mon Aug 26, 2013 01:14

θερμικο τσοκ

Post by jsotiro »

Μετά από αλλαγή κυλινδροκεφαλής (καμμένη φλάντζα και διαπίστωση νεροφαγωματών) και ενώ το injection δεν πειράχτηκε καθόλου, όπως βγήκε μπήκε οταν βαζω μπρος κρατάει για κανα 5λεπτο ίσως και παραπάνω ρελαντί 2,100 - 2,500 σαλ και μετά αφού ζεσταθεί πέφτει κανονικά 900-1000 σαλ. Το μόνο που άλλαξα στην πολλαπλή εισαγωγής είναι μια θερμική βαλβίδα που είχε σπάσει που ενώνουν πάνω της δυο σωληνάκια υποπιεσης. Μπορώ να ρυθμίσω το θερμικό τσοκ να δουλεύει πιο χαμηλά?
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
User avatar
jsotiro
Posts: 30
Joined: Mon Aug 26, 2013 01:14

Re: θερμικο τσοκ

Post by jsotiro »

Αυτό είναι που είχε σπάσει και αλλάχτηκε. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάτι?
Image
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: θερμικο τσοκ

Post by Nicolas »

Είναι τόσο καθαρός ο κινητήρας που δεν τον αναγνωρίζω :mrgreen:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: θερμικο τσοκ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό παρα μόνο να το απομονώσεις.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
User avatar
jsotiro
Posts: 30
Joined: Mon Aug 26, 2013 01:14

Re: θερμικο τσοκ

Post by jsotiro »

Εννοείς την βαλβίδα που άλλαξα? Να βγάλω τα σωληνάκια και να τα ταπώσω?
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
User avatar
jsotiro
Posts: 30
Joined: Mon Aug 26, 2013 01:14

Re: θερμικο τσοκ

Post by jsotiro »

Nicolas wrote:Είναι τόσο καθαρός ο κινητήρας που δεν τον αναγνωρίζω :mrgreen:
Φίλε μου αυτή είναι η φώτο από το car.gr όταν το αγόρασα και την πάτησα και εγώ και το γατάκι ο μηχανικός που το έλεγξε με την πολύ καθαριότητα. Είχε στο καπάκι ένα σωληνάριο φλαντζόκολλα :shock: :shock: :shock: :shock: Άστα!! (φαίνεται και στη φώτο στο καπάκι του θερμοστάτη που ξεχειλίζει) Ευτυχώς βρήκα μοτέρ ολόκληρο τζάμπα (130€) και σώθηκα. Πήρα την κεφαλή και μου έχουν μείνει και ανταλλακτικα. Το έφτιαξα μόνος με φίλο που ήταν μηχανικός. Σε συνεργείο μου ζητούσαν 400-500€ για γέμισμα και πλάνισμα του παλιού :? :? :? Το μόνο που μου άφησε είναι αυτό με το ρελαντί. Όχι ότι είναι πρόβλημα άλλα κάθε φορά που το βάζω μπρος σηκώνεται η γειτονιά στο πόδι :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
User avatar
panoslpm
Posts: 98
Joined: Sat Jul 27, 2013 15:58

Re: θερμικο τσοκ

Post by panoslpm »

Μηπως χανει απο κανενα σωληνακι υποπιεσης που εχει να κανει με τη βαλβιδα του ρελαντι;μπορει να ειναι κανενα ξεραμενο και να μη φαινεται.λογικα θα το εχεις ελεγξει αλλα το δικο μου οταν ειχε θεμα με το ρελαντι ηταν απο κει
User avatar
jsotiro
Posts: 30
Joined: Mon Aug 26, 2013 01:14

Re: θερμικο τσοκ

Post by jsotiro »

Βασικά το πρόβλημα δεν είναι το ρελαντί είναι το αυτόματο τσοκ. Στο άναμα κρατάει πολύ ψηλά. Στο ρελαντί είναι όλα οκ. Τι να πω?
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
User avatar
jsotiro
Posts: 30
Joined: Mon Aug 26, 2013 01:14

Re: θερμικο τσοκ

Post by jsotiro »

Παρατηρώντας την φώτο βρήκα την απάντηση στο πρόβλημα μου. Η πράσινη γραμμή είναι η πορεία της ντιζας του γκαζιού όταν το αγόρασα και η κίτρινη εκεί που την βάλαμε μετά την αλλαγή της κεφαλής. Άλλαζε η καμπυλότητα και τράβαγε την πεταλούδα. ;) Όχι που θα του πέρναγε.

Image
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
User avatar
panoslpm
Posts: 98
Joined: Sat Jul 27, 2013 15:58

Re: θερμικο τσοκ

Post by panoslpm »

Ααα τοσο απλο ηταν!αντε πιασε τον τροχο τωρα!
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”