θερμικο τσοκ
θερμικο τσοκ
Μετά από αλλαγή κυλινδροκεφαλής (καμμένη φλάντζα και διαπίστωση νεροφαγωματών) και ενώ το injection δεν πειράχτηκε καθόλου, όπως βγήκε μπήκε οταν βαζω μπρος κρατάει για κανα 5λεπτο ίσως και παραπάνω ρελαντί 2,100 - 2,500 σαλ και μετά αφού ζεσταθεί πέφτει κανονικά 900-1000 σαλ. Το μόνο που άλλαξα στην πολλαπλή εισαγωγής είναι μια θερμική βαλβίδα που είχε σπάσει που ενώνουν πάνω της δυο σωληνάκια υποπιεσης. Μπορώ να ρυθμίσω το θερμικό τσοκ να δουλεύει πιο χαμηλά?
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
Re: θερμικο τσοκ
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
Re: θερμικο τσοκ
Είναι τόσο καθαρός ο κινητήρας που δεν τον αναγνωρίζω 

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
- ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
- Posts: 738
- Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
- Location: Ξανθη
Re: θερμικο τσοκ
Δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό παρα μόνο να το απομονώσεις.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.
http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Re: θερμικο τσοκ
Εννοείς την βαλβίδα που άλλαξα? Να βγάλω τα σωληνάκια και να τα ταπώσω?
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
Re: θερμικο τσοκ
Φίλε μου αυτή είναι η φώτο από το car.gr όταν το αγόρασα και την πάτησα και εγώ και το γατάκι ο μηχανικός που το έλεγξε με την πολύ καθαριότητα. Είχε στο καπάκι ένα σωληνάριο φλαντζόκολλαNicolas wrote:Είναι τόσο καθαρός ο κινητήρας που δεν τον αναγνωρίζω










Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
Re: θερμικο τσοκ
Μηπως χανει απο κανενα σωληνακι υποπιεσης που εχει να κανει με τη βαλβιδα του ρελαντι;μπορει να ειναι κανενα ξεραμενο και να μη φαινεται.λογικα θα το εχεις ελεγξει αλλα το δικο μου οταν ειχε θεμα με το ρελαντι ηταν απο κει
Re: θερμικο τσοκ
Βασικά το πρόβλημα δεν είναι το ρελαντί είναι το αυτόματο τσοκ. Στο άναμα κρατάει πολύ ψηλά. Στο ρελαντί είναι όλα οκ. Τι να πω?
Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
Re: θερμικο τσοκ
Παρατηρώντας την φώτο βρήκα την απάντηση στο πρόβλημα μου. Η πράσινη γραμμή είναι η πορεία της ντιζας του γκαζιού όταν το αγόρασα και η κίτρινη εκεί που την βάλαμε μετά την αλλαγή της κεφαλής. Άλλαζε η καμπυλότητα και τράβαγε την πεταλούδα.
Όχι που θα του πέρναγε.



Στο στεγνό είναι τα λάστιχα, στο βρεγμένο ο οδηγός..........
Re: θερμικο τσοκ
Ααα τοσο απλο ηταν!αντε πιασε τον τροχο τωρα!