wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

User avatar
panjo
Posts: 190
Joined: Thu Jul 02, 2009 09:17

wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by panjo »

Υπάρχει wrangler TJ που δεν είναι rubicon με dana 44 εργοστασιακό? Μετρήσαμε το βήμα και είναι 4.11 σίγουρα, το μοντέλο είναι 2θυρο 5ρι σασμάν του 2003 2.5L 150hp. Νομίζω ότι είχε έρθει μια τέτοια παρτίδα στη χώρα μας, ή κάνω λάθος; Πώς το καταλαβαίνουμε τι είναι; Μήπως είναι dana 35 με αλλαγμένο κπ; Ο λόγος που ρωτάω είναι για τοποθέτηση ARB. Για βήμα προορίζεται το 5.13 για 33' (στο μέλλον μπορεί και 35' με λίγο Body lift) ώστε να φορτώνει 5η άνετα είναι σωστό γιατί έτσι το υπολογίσαμε. Από την άλλη οι έμποροι μας προτείνουν 4.88 (ίσως αυτά να περισσεύουν) αλλά νομίζω αυτό είναι καλό όταν το βήμα είναι αρχικά είναι 3.75.

Δεν υπάρχει θέμα για τελική ταχύτητα, φτιάχνεται μόνο για βόλτα και μικρές ασφάλτινες αποστάσεις. Τέλος κάποια πρόταση για ολοκληρωμένη long arm για να χωράν τα 33' , αλλά όχι κάτι υπερβολικό τόσο για θέμα κέντρου βάρους σταυρών σκαρφαλώματος και τούμπας.

Τα φώτα σας παιδιά για να γίνει σωστή δουλειά από την αρχή. :?:
User avatar
Mike Miskis
Posts: 64
Joined: Fri Sep 16, 2011 10:09

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by Mike Miskis »

panjo wrote:Υπάρχει wrangler TJ που δεν είναι rubicon με dana 44 εργοστασιακό? Μετρήσαμε το βήμα και είναι 4.11 σίγουρα, το μοντέλο είναι 2θυρο 5ρι σασμάν του 2003 2.5L 150hp. Νομίζω ότι είχε έρθει μια τέτοια παρτίδα στη χώρα μας, ή κάνω λάθος; Πώς το καταλαβαίνουμε τι είναι; Μήπως είναι dana 35 με αλλαγμένο κπ; Ο λόγος που ρωτάω είναι για τοποθέτηση ARB. Για βήμα προορίζεται το 5.13 για 33' (στο μέλλον μπορεί και 35' με λίγο Body lift) ώστε να φορτώνει 5η άνετα είναι σωστό γιατί έτσι το υπολογίσαμε. Από την άλλη οι έμποροι μας προτείνουν 4.88 (ίσως αυτά να περισσεύουν) αλλά νομίζω αυτό είναι καλό όταν το βήμα είναι αρχικά είναι 3.75.

Δεν υπάρχει θέμα για τελική ταχύτητα, φτιάχνεται μόνο για βόλτα και μικρές ασφάλτινες αποστάσεις. Τέλος κάποια πρόταση για ολοκληρωμένη long arm για να χωράν τα 33' , αλλά όχι κάτι υπερβολικό τόσο για θέμα κέντρου βάρους σταυρών σκαρφαλώματος και τούμπας.

Τα φώτα σας παιδιά για να γίνει σωστή δουλειά από την αρχή. :?:
Καλησπέρα,
Δείτε αν η τάπα πλήρωσης λιπαντικού στο πίσω διαφορικό είναι λαστιχένια ή μεταλική. Αν είναι μεταλική, ο άξονας είναι 44άρης, πράγμα σπάνιο αλλά όχι απίθανο σε TJ.
cousto
Posts: 62
Joined: Fri Jun 19, 2009 14:16

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by cousto »

Ειχαν ερθει καποια TJ Golden Eagle αν δεν κανω λαθος.
User avatar
panjo
Posts: 190
Joined: Thu Jul 02, 2009 09:17

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by panjo »

Χρήσιμες πληροφορίες, το καπό είχε βαφτεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη άρα το 'golden eagle' αν υπήρχε δεν υπάρχει πια. Η τάπα είναι πλαστική και το πίσω διαφορικό που ανοίχτηκε δεν φαίνεται ότι είχε ανοιχτεί στο παρελθόν, άρα το ερώτημα τελικά είναι βγαίνει TJ με 9/37 πίσω και 10/41 εμπρός εργοστασιακό κ/π.? Πάντως για του λόγου το αληθές μάλλον για dana35 το κόβω και καλό είναι να πατήσει σε 33' ελαστικό.

Αν κάποιος γνωρίζει ο κωδικός των κ/π είναι
ΠΙΣΩ
31303 dana d 5481p8l 544a h379 90
EMΠΡΟΣ
030400 dana d 32906 p8l 864 41-10 nex

Ευχαριστώ
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Image
;)
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
User avatar
Barou
Posts: 184
Joined: Mon Nov 21, 2011 13:38

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by Barou »

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Image
;)
Σωστος!!!
"Ενα γραμμαριο δρασης αξιζει ενα τονο θεωριας"

Friedrich Engels
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by antonisxj »

φίλε μου, αν ψάξεις λίγο στο ίντερνετ θα καταλάβεις εύκολα από το σχήμα, τι διαφορικό φοράει το περίπτερό σου.

πάρ'αυτα, μάλον ότι φοράς dana35 πίσω και dana30 μπροστά με βήμα 3.73
με τον κινητήρα 2.5, μάλλον φοράς σασμάν ΑΧ5 και transfer NP231
τα μπροστινά και πισινά ημιαξόνια έχουν 27 καρέ.
τα πίσω ημιαξόνια είναι με c-clip
στα μπροστινά ημιαξόνια φοράς σταυρούς spicer 5-760x
όλοι οι σταυροί στους άξονες μετάδοσης είναι spicer 1310
και μόλις ξεκινήσεις τα ψηλώματα, ο πίσω κεντρικός που είναι κοντούλης, θα δουλεύει σε μεγάλη γωνία και αργά ή γρήγορα θα αναγκαστείς να βάλεις ένα slip yoke eliminator στο transfer σου.
ανάρτηση που ψάχνεις, βγάζουν όλα τα μεγάλα ονόματα στην Αμερική και αν ψάχνεις κάτι στο ελλάντα, σίγουρα θα βρείς αρκετά μαγαζιά να σου πουλήσουν ότι καλό έχουν.

όλα τα παραπάνω στοιχεία στα γράφω γιατί αργά ή γρήγορα θα τα ακουμπήσεις και θα τα γνωρίσεις απο κοντά. όλα έχουν μια συγκεκριμμένη σειρά σπασίματος :mrgreen:
επειδή λοιπόν λές οτι θές να κάνεις καλή δουλειά απο την αρχή, θα σου πρότεινα να κάνεις όλα αυτά που έχεις στο μυαλό σου αλλά μαλακά το γκάζι.
...Δεν αντέχουν....

φιλικά... Αντώνης
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
panjo
Posts: 190
Joined: Thu Jul 02, 2009 09:17

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by panjo »

ΠΙΚΑΣΟ
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by antonisxj »

και κάτι ακόμα μιας και δέχεσαι συμβουλές.
τα υπόλοιπα με π.μ. να μην πικράνουμε κόσμο.
if it doesn't break, fix it until it does
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: wrangler TJ με dana 44 εργοστασιακό????

Post by Φωτης ranger »

γιατι αποπερνεις τον κοσμο βασιλια μου :?: :?: :?: :?: :?:

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”