Page 1 of 2

Nissan QD32

Posted: Sun Feb 10, 2013 00:00
by kazilis_giorgos
Παιδιά έχω μια τέτοια μηχανή... Ατμοσφαιρική 3.200cc diesel... Τι ξέρουμε γι αυτή τη μηχανη... Τι βγάζει... Άλογα ροπή κλπ... Αξίζει για μετατροπη...με ποια σασμαν κάθεται και σε τι αυτοκίνητα έμπαινε...? Ξέρουμε πως παει απο θέμα κατανάλωσης αν τη φοράει κάποιος..?? Ευχαριστω.

Re: Nissan QD32

Posted: Sun Feb 10, 2013 10:01
by Mitsu3Sport
Χωρίς να είμαι σχετικός, ο Γούγλος έβγαλε τα εξής:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_QD_engine

Re: Nissan QD32

Posted: Sun Feb 10, 2013 10:43
by kazilis_giorgos
Έχω κάνει κι εγω την αναζητηση αλλα ήθελα να δω αν έχει κάποιος αυτο το μοτέρ... Να δω αν είναι ευχαριστημένος... Απ ότι διάβασα προσαρμόζεται και πάνω στα d21-d22... Λογικα για καλο και αξιόπιστο μοτέρ το έχω... Αν κάποιος γνωρίζει ας ενημερώσει....

Re: Nissan QD32

Posted: Sun Feb 10, 2013 20:17
by Φωτης ranger
τετοιο μοτερ το εχει φιλος πανω σε d21 με το δικο του σαζμαν.
το αμαξι ηταν ντιζελ.
το εχει κανα μισο χρονο ετσι.
καλη μηχανη εως τωρα.
καλη για δουλεια
μετρια καταναλωση
δεν πηγενει σαν τουρματη ντιζελ σε καμια περιπτωση!!!
για εναν μεσο οδηγο για την δουλεια του ειναι μια χαρα.
για αλη χρηση με τιποτα.

Re: Nissan QD32

Posted: Mon Feb 11, 2013 03:12
by kazilis_giorgos
Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφορίες σου φιλαρακι... Να είσαι καλα..... Απ ότι μου λες φαίνεται αξιόπιστο δηλαδη.....

Re: Nissan QD32

Posted: Mon Feb 11, 2013 14:34
by kazilis_giorgos
Φωτης ranger wrote:τετοιο μοτερ το εχει φιλος πανω σε d21 με το δικο του σαζμαν.
το αμαξι ηταν ντιζελ.
το εχει κανα μισο χρονο ετσι.
καλη μηχανη εως τωρα.
καλη για δουλεια
μετρια καταναλωση
δεν πηγενει σαν τουρματη ντιζελ σε καμια περιπτωση!!!
για εναν μεσο οδηγο για την δουλεια του ειναι μια χαρα.
για αλη χρηση με τιποτα.
Σκέφτομαι τότε να κάνω κάτι άλλο.... Αν αξίζει να βρω κανένα όχημα που έχει πρόβλημα να τη βάλω επάνω αφού δεν κάνει για άλλη χρήση... Ήθελα να πάρω ένα αγροτικό για τις δουλειές μου... Βέβαια το d21 αρκετά παλιό μου φαίνεται.... Τι σασμαν φοράει επάνω το d21 ξέρουμε...?? σε d22 πρώτης γενιάς ή δεύτερης ξέρουμε αν μπαίνει αυτή η μηχανη.....?

Re: Nissan QD32

Posted: Wed Feb 13, 2013 10:57
by kazilis_giorgos
Δεν γνωρίζει κανεις κάτι σχετικό..??

Re: Nissan QD32

Posted: Wed Feb 13, 2013 15:10
by aggas
Σε D21 μπαίνει σίγουρα!!! Για το D22 δεν παίρνω όρκο αν και φοράγανε μεταξύ τους τις ίδιες μηχανές!!

Re: Nissan QD32

Posted: Wed Feb 13, 2013 17:05
by kazilis_giorgos
Να πω μερικά πράγματα ελπίζοντας να βρω μια άκρη... Με μια αναζητηση βρήκα ότι..
Τα D22 έχουν τον ίδιο κινητήρα YD25DDTI με τα D40
Στο D22 133hp
Στο D40 144hp mid power
Στο D40 174hp high power
Λογικα έχουν τον ίδιο κορμό αφού έχουν τον ίδιο κωδικό αλλα έχουν διαφορετικό σασμαν αφού το D22 είναι 5ταχ ενώ το D40 είναι 6ταχ.

Επίσης αναφέρει πως το D22 φορούσε τον TD27 χωρίς τουρμπο κάποια χρόνια αλλα και τους TD27TI και TD27ETI που είχαν τουρμπινα. Για να έχουν τον ίδιο κωδικο θα μοιράζονται και τον ίδιο κορμό. Άρα και το ίδιο 5ταχυτο σασμαν με το βοηθητικό του. Τον TD27 όμως χωρίς τουρμπινα αναφέρει πως τον φορούσε και το D21. Για να τον φορούσε και το D21 και το D22 πρέπει να έχουν το ίδιο 5ταχ σασμαν με το βοηθητικο του.
Τέλος αναφέρει πως το D22 φορούσε τις χρονολογιες 1997-2002 τον QD32 με 110 hp ο οποίος αντικαταστάθηκε με τον ZD30DDT με 150hp.
Όλα αυτα είναι πληροφορίες απο το Wikipedia για τους κινητήρες χωρίς να κάνει αναφορά για τα σασμαν. Διαβάζοντας αυτα όπως αναφέρεται μπαίνει κατευθείαν ο QD32 και στο D21 και στο D22......

Re: Nissan QD32

Posted: Thu Feb 14, 2013 08:05
by aggas
kazilis_giorgos wrote:Να πω μερικά πράγματα ελπίζοντας να βρω μια άκρη... Με μια αναζητηση βρήκα ότι..
Τα D22 έχουν τον ίδιο κινητήρα YD25DDTI με τα D40
Στο D22 133hp
Στο D40 144hp mid power
Στο D40 174hp high power
Λογικα έχουν τον ίδιο κορμό αφού έχουν τον ίδιο κωδικό αλλα έχουν διαφορετικό σασμαν αφού το D22 είναι 5ταχ ενώ το D40 είναι 6ταχ.- ίδιος κινητήρας, διαφέρουν στο σύστημα τροφοδοσίας. Στο D40 χρησιμοποιείται common rail!!!

Επίσης αναφέρει πως το D22 φορούσε τον TD27 χωρίς τουρμπο κάποια χρόνια αλλα και τους TD27TI και TD27ETI που είχαν τουρμπινα. Για να έχουν τον ίδιο κωδικο θα μοιράζονται και τον ίδιο κορμό. Άρα και το ίδιο 5ταχυτο σασμαν με το βοηθητικό του. Τον TD27 όμως χωρίς τουρμπινα αναφέρει πως τον φορούσε και το D21. Για να τον φορούσε και το D21 και το D22 πρέπει να έχουν το ίδιο 5ταχ σασμαν με το βοηθητικο του. - ακριβώς έτσι είναι!!!
Τέλος αναφέρει πως το D22 φορούσε τις χρονολογιες 1997-2002 τον QD32 με 110 hp ο οποίος αντικαταστάθηκε με τον ZD30DDT με 150hp. - Εδώ υπάρχει διαφορά γιατί οι δύο κινητήρες μεταξύ τους είναι εντελώς διαφορετικοί και τα σασμάν επίσης!!!!
Όλα αυτα είναι πληροφορίες απο το Wikipedia για τους κινητήρες χωρίς να κάνει αναφορά για τα σασμαν. Διαβάζοντας αυτα όπως αναφέρεται μπαίνει κατευθείαν ο QD32 και στο D21 και στο D22......