Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
Re: Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
Τζάμπα το παιδεύεις, κατανάλωση και καταπόνηση πάνω κάτω τα ίδια είναι από τη στιγμή που πας σε μεγαλύτερο ελαστικό.
Re: Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
Τσάμπα το παιδεύεις.
Κατά την γνώμη μου, πρώτα βλέπεις αν θες offset, γιατί αυτό επηρεάζει περισσότερο την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και μετά βλέπεις ποιές είναι οι διαθέσιμες επιλογές σου και τις αξιολογείς.
Κατά την γνώμη μου, πρώτα βλέπεις αν θες offset, γιατί αυτό επηρεάζει περισσότερο την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και μετά βλέπεις ποιές είναι οι διαθέσιμες επιλογές σου και τις αξιολογείς.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 34
- Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16
Re: Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
Αν οι σιδερένιες είναι οι κλασικές μαύρες με τις τρύπες που φέρνει ένας εισαγωγές στην Ελλάδα από (China), εγώ θα προτιμούσα μακράν σαν αξιοπιστία τις συγκεκριμένες αλουμινίου. Τέτοιες ζάντες αν μιλάμε για τις ίδιες, είχα πάρει και εγώ, όταν έβαλα το υγραεριο και είδα τη μαμίσα σιδερένια ρεζέρβα του πατζέρο, ήταν η μέρα με τη νύχτα.
Όσο για τη μη αναρτώμενη μάζα, θεωρώ πως το ελληνικό βουνό που κατά κύριο λόγο είναι κροκαλοβούνι και που πολλές φορές έχει αρκετά κομάτια που μπορείς να κινείσαι με 30-50, εκεί κάνει διαφορά το ελαφρύ ζαντολάστιχο. Επίσης, καταπονεί λιγότερο το σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης.
Όσο για τη μη αναρτώμενη μάζα, θεωρώ πως το ελληνικό βουνό που κατά κύριο λόγο είναι κροκαλοβούνι και που πολλές φορές έχει αρκετά κομάτια που μπορείς να κινείσαι με 30-50, εκεί κάνει διαφορά το ελαφρύ ζαντολάστιχο. Επίσης, καταπονεί λιγότερο το σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης.
Re: Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
η 8άρα είναι πολύ φαρδια ρε παιδια για 245, για χρηση σε χωμα παντα...... μολις ξεφουσκώσεις θα εχεις προβλημα, και απο χώμα, αμμο, ξυλα που θα μπαινουν αναμεσσα στο λαστιχο και τη ζαντα, αλλα και για την ιδια τη ζαντα..... το μόνο + που εχουνε οι αλουμινίου είναι το μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος, ετσι και αλλιως έχεις ψαλιδια μικρό το κακό... και η αυξηση του μετατροχίου , με το δευτερο να σηκώνει συζητηση αν ειναι σωστο για τον εμπρος αξονα....
όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται........
Re: Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
Μα ακριβώς επειδή τα ψαλίδια είναι ελαφριά, η διαφορά φαίνεται.hurris wrote:μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος, ετσι και αλλιως έχεις ψαλιδια μικρό το κακό...
Πάντως η 8άρα αλήθεια είναι φαρδιά για 245. Εγώ φοράω 8.5άρα για 285.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
ρε αφεντικό, ποια διαφορα να φανει με 3 κιλα.... ο mcray ειναι.... όλα τα μοντελα βγαινουνε και με τις δυο απο το εργοστασιο.... οσο για τα ψαλίδια το αναφέρω γιατι ετσι και αλλιως το pajero ειναι καλο σε αυτο το θεμα.....Nicolas wrote:Μα ακριβώς επειδή τα ψαλίδια είναι ελαφριά, η διαφορά φαίνεται.hurris wrote:μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος, ετσι και αλλιως έχεις ψαλιδια μικρό το κακό...
Πάντως η 8άρα αλήθεια είναι φαρδιά για 245. Εγώ φοράω 8.5άρα για 285.
όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται........
Re: Επιλογή σωστής διάστασης ζάντας!!
hurris wrote:ρε αφεντικό, ποια διαφορα να φανει με 3 κιλα.... ο mcray ειναι.... όλα τα μοντελα βγαινουνε και με τις δυο απο το εργοστασιο.... οσο για τα ψαλίδια το αναφέρω γιατι ετσι και αλλιως το pajero ειναι καλο σε αυτο το θεμα.....Nicolas wrote:Μα ακριβώς επειδή τα ψαλίδια είναι ελαφριά, η διαφορά φαίνεται.hurris wrote:μικροτερο μη αναρτωμενο βαρος, ετσι και αλλιως έχεις ψαλιδια μικρό το κακό...
Πάντως η 8άρα αλήθεια είναι φαρδιά για 245. Εγώ φοράω 8.5άρα για 285.
Δεν ξέρω ρε dude, δεν είχα ποτέ pajero, μόνο αξονάτα.
Όμως αυτό που ξέρω είναι πως μερικές κακοχυμένες λάσπες στη ζάντα μου μου πηδάνε το τιμόνι και το ζύγισμα και ας είναι 250 κιλά ο άξονας μου.
Φαντάζομαι πως με το ψαλίδι θα είναι πολύ χειρότερα...
Ιδιώς σε γρήγορα κομμάτια με πέτρα, η διαφορά ανάμεσα σε καθαρή ζάντα και λασπωμένη είναι τόσο έντονη που στη μία περίπτωση βρίσκω σχετικά εύκολα μια "ταχύτητα πλεύσης" ενώ στην άλλη, με τίποτα.
Να μην παραλείψω να αναφέρω πως από τότε που έβαλα τα tough dog, είναι τόσο τραπέζι το λεωφορείο που όντως δεν κάνει διαφορά... Αλλά πολύ τραπέζι όμως!
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".