loutrokampines wrote: τα ημιαξονια δεν ειναι ενα απο τα εξαρτηματα που παθαινουν ζημια η σπανε αν ζορισεις πολυ το αμαξι?συνολικα ειναι 2 η 4?παιδια σορυ αν η ερωτηση ειναι καπως μαλακια αλλα μια ζωη μοτοσυκλετες ειχα...
σορρυ που ανακατεύομαι στην αγγελία.
Θα σου λύσω την απορία σε πλαίσιο συμπαράστασης στον καγκουραδελφό Κώστα.
Και καμία ερώτηση δεν είναι μαλακία. Γι' αυτό το έχουμε το "μαγαζί"
Ναι τα ημιαξόνια αν τα ζορίσεις σπάνε.
Είναι οι "ράβδοι" που φεύγουν από το διαφορικό και καταλήγουν στους τροχούς, χοντρά χοντρά, μεταδίδοντας την κίνηση.
Άρα έχεις συνολικά 4. Δύο ασύμετρα μπροστά διότι το καρπούζι του διαφορικού σου δεν είναι στο κέντρο και δύο ίδια πίσω
μιας και τα wrangler πίσω έχουν το καρπούζι στην μέση.
Σπάνε μεν αλλά είναι το πιο ανώδυνο εξάρτημα να σπάσεις.
κοστασ654 wrote:
εγω βγαζω τα πισω και επειδη βαζω μπλοκε και 33αρια πηγα σε 30αρια γιατι θα εσπαγαν
Μετάφραση:
Το Wrangler του Κώστα φοράει πίσω άξονα Dana35 (όπως και συ) ο οποίος φοράει ημιαξόνια 27 spines.
Αυτός ο άξονας είναι είναι φτιαγμένος να αντέχει μέχρι 32 ίντσες λάστιχο το πολύ, μαμά.
Ο Κώστας τώρα που θέλει να βάλει 33άρι λαστιχάκι και μπλοκέ πρέπει να ενισχύσει λίγο τα
ημιαξόνια για να μην σπάνε με την μία και γι αυτό βάζει 30 spines από Dana44.
Λέω παραπάνω οτι είναι το πιο ανώδυνο να σπάσεις διότι απ ότι βλέπεις σαν ανταλλακτικό
είναι σχετικά φθηνό ενώ αν είναι κάτι να σπάσει και δεν σπάσει το ημιαξόνιο θα σπάσει
το κωρονοπήνιο, το διαφορικό κλπ. Με σπασμένο ημιαξόνιο κουνιέσαι ακόμα.
Με σπασμένο κάτι από τα άλλα, περιμένεις να σε μαζέψουν
Αν έχεις άλλες απορίες, πόσταρε στα τεχνικά και εδώ είμαστε.
Κώστα, μιας και τα λέμε, δεν αλλάζεις και κορωνοπήνια να φέρεις και το βήμα σου
στα ίσια του, να είναι και λίγο πιο ανθεκτικά από τα μαμά?
Και αλήθεια, μπροστά τί θα κάνεις?
33άρια είναι αυτά και πλησιάζει και η καγκουροσυνάντηση...
