Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Σίγουρα Βαγγέλη έτσι είναι αλλά με τα καταλυτικά αυτοκίνητα θέλει προσοχή λόγω καταλύτη...
Πάντως ο Αμερικάνος στη σελίδα του συνιστά 1,4 ml ανά λίτρο καυσίμου (1oz = 28 ml / 10 Gallons=40 litres)
Εγώ θα έλεγα αντί για το 5-30 συνθετικό, το ειδικό λάδι που χρησιμοποιούν για προστασία βαλβίδων στα
αυτοκίνητα με υγραέριο (στη λαδιέρα)
και εάν προσέξεις εδώ λέει στην ετικέτα "Treats 1000 Litrers" (για 1000 λίτρα) ενώ η συσκευασία είναι toy ενός λίτρου, δηλ
χρησιμοποιεί 0,1% λάδι ανά λίτρο καυσίμου, δηλ 1ml στο λίτρο βενζίνης !!!
Πάντως ο Αμερικάνος στη σελίδα του συνιστά 1,4 ml ανά λίτρο καυσίμου (1oz = 28 ml / 10 Gallons=40 litres)
Εγώ θα έλεγα αντί για το 5-30 συνθετικό, το ειδικό λάδι που χρησιμοποιούν για προστασία βαλβίδων στα
αυτοκίνητα με υγραέριο (στη λαδιέρα)
και εάν προσέξεις εδώ λέει στην ετικέτα "Treats 1000 Litrers" (για 1000 λίτρα) ενώ η συσκευασία είναι toy ενός λίτρου, δηλ
χρησιμοποιεί 0,1% λάδι ανά λίτρο καυσίμου, δηλ 1ml στο λίτρο βενζίνης !!!
Last edited by Dimitris_TL on Fri Nov 16, 2012 18:01, edited 1 time in total.
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Εγω παντως θα κανω μια δοκιμη με 0,03% ασετον το αλλο Σ/Κ για περιπου 400 χλμ και θα δω αν οντως υπαρχει διαφορα.
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
ΔΙΟΡΘΩΣΗ!!!Dimitris_TL wrote:Σίγουρα Βαγγέλη έτσι είναι αλλά με τα καταλυτικά αυτοκίνητα θέλει προσοχή λόγω καταλύτη...
Πάντως ο Αμερικάνος στη σελίδα του συνιστά 0,7 ml ανά λίτρο καυσίμου (1oz = 28 ml / 10 Gallons=40 litres)
Εγώ θα έλεγα αντί για το 5-30 συνθετικό, το ειδικό λάδι που χρησιμοποιούν για προστασία βαλβίδων στα
αυτοκίνητα με υγραέριο (στη λαδιέρα)
και εάν προσέξεις εδώ λέει στην ετικέτα "Treats 1000 Litrers" (για 1000 λίτρα) ενώ η συσκευασία είναι toy ενός λίτρου, δηλ
χρησιμοποιεί 0,1% λάδι ανά λίτρο καυσίμου, δηλ 1ml στο λίτρο βενζίνης !!!
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Ναι Βαγγέλη και εγώ το ψάχνω το θέμα αλλά αυτό με το λάδι δεν ξέρω μου αρέσει σαν προστασία,
αν και οι βαλβίδες των καταλυτικών έχουν υποστεί σκλήρυνση...
Τώρα κάθομαι και υπολογίζω, ότι αν υποθέσουμε ότι έχουμε συσκευασία ασετόν 1 λίτρου θα χρησιμοποιείς 3ml / litre καυσίμου, αλλά συγχρόνως πρέπει να ρίχνεις και λάδι
με αναλογία 0,7 ml/litre καυσίμου, συνεπώς στο 1 λίτρο ασετόν πρέπει να διαλύσεις (1000 Χ 0,7) / 3 = 233,33 ml λάδι.
Υπάρχουν όμως δύο περιπτώσεις που πρέπει να ερευνήσουμε:
1) Το λάδι να διαλύεται στο ασετόν και
2) Το λάδι να μην είναι διαλυτό στο ασετόν,
στην βενζίνη διαλύεται όπως όλα τα λάδια...
Τότε λοιπόν το διαλύουμε πρώτα σε 50 η 100 ml βενζίνη η όση χρειαστεί για να γίνει κεκορεσμένο διάλυμα, και στην συνέχεια το διαλύουμε στα 1000 ml ασετόν
προσθέτοντας επιπλέον τα ίδια ml σε ασετόν με την βενζίνη που χρησιμοποίησαμε για να κάνουμε το κεκορεσμένο διάλυμα, και αντίστοιχα σε λάδι ώστε η αναλογία ασετόν με λάδι
να είναι όπως την υπολογίσαμε εξ αρχής....
Πχ αν με 50 ml βενζίνης διαλυθεί το λάδι, προσθέτεις άλλα 50 ml ασετον με 11,6 ml λάδι αν με 100 ml βενζίνης διαλυθεί το λάδι, προσθέτεις άλλα 100 ml ασετον με 23,3 ml λάδι
και ούτω καθεξής.....
Μακάρι βέβαια να διαλύεται το λάδι στο ασετόν κατευθύαν και να αποφύγουμε αυτή την διαδικασία!
Αυτά τα ολίγα εντελώς θεωρητικά,
Βαγγέλη περιμένω τις εντυπώσεις από την δοκιμή...
αν και οι βαλβίδες των καταλυτικών έχουν υποστεί σκλήρυνση...
Τώρα κάθομαι και υπολογίζω, ότι αν υποθέσουμε ότι έχουμε συσκευασία ασετόν 1 λίτρου θα χρησιμοποιείς 3ml / litre καυσίμου, αλλά συγχρόνως πρέπει να ρίχνεις και λάδι
με αναλογία 0,7 ml/litre καυσίμου, συνεπώς στο 1 λίτρο ασετόν πρέπει να διαλύσεις (1000 Χ 0,7) / 3 = 233,33 ml λάδι.
Υπάρχουν όμως δύο περιπτώσεις που πρέπει να ερευνήσουμε:
1) Το λάδι να διαλύεται στο ασετόν και
2) Το λάδι να μην είναι διαλυτό στο ασετόν,
στην βενζίνη διαλύεται όπως όλα τα λάδια...
Τότε λοιπόν το διαλύουμε πρώτα σε 50 η 100 ml βενζίνη η όση χρειαστεί για να γίνει κεκορεσμένο διάλυμα, και στην συνέχεια το διαλύουμε στα 1000 ml ασετόν
προσθέτοντας επιπλέον τα ίδια ml σε ασετόν με την βενζίνη που χρησιμοποίησαμε για να κάνουμε το κεκορεσμένο διάλυμα, και αντίστοιχα σε λάδι ώστε η αναλογία ασετόν με λάδι
να είναι όπως την υπολογίσαμε εξ αρχής....
Πχ αν με 50 ml βενζίνης διαλυθεί το λάδι, προσθέτεις άλλα 50 ml ασετον με 11,6 ml λάδι αν με 100 ml βενζίνης διαλυθεί το λάδι, προσθέτεις άλλα 100 ml ασετον με 23,3 ml λάδι
και ούτω καθεξής.....
Μακάρι βέβαια να διαλύεται το λάδι στο ασετόν κατευθύαν και να αποφύγουμε αυτή την διαδικασία!
Αυτά τα ολίγα εντελώς θεωρητικά,
Βαγγέλη περιμένω τις εντυπώσεις από την δοκιμή...
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Λοιπον μετα απο τετρακοσια χιλιομετρα και 0.3% ασετον τα συμπερασματα ειναι τα εξης.
Αποδοση,καμια διαφορα κατναλωση + 10% δηλαδη ενω ειχα 15 λιτρα στα εκατο ειδα 16.5 αρα μουφα το ασετον ,με σουπερ της SHELL εχω δει καλυτερα αποτελεματα.
Αποδοση,καμια διαφορα κατναλωση + 10% δηλαδη ενω ειχα 15 λιτρα στα εκατο ειδα 16.5 αρα μουφα το ασετον ,με σουπερ της SHELL εχω δει καλυτερα αποτελεματα.
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Νασαι καλά Βαγγέλη για την απάντηση, μπορεί να μην κέρδισες σε απόδοση, αλλά σίγουρα θα σου καθάρισε τα μπεκ, διότι παρατήρησα ότι σε ένα σχετικό υγρό καθαρισμού το περισσότερο ηταν από ασετόν (aceton έγραφε στα ψιλά γράμματα)
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Θυμαμαι Δημητρη πιτσιρικαδες που βαζαμε ναυθαλινη στο μηχανακι,εκει οντως ειχες διαφορα αν δεν επαιρνες καμια μπιελα στο χερι.
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Οικονομικός και εσύ...vagelis wrote:ενω ειχα 15 λιτρα στα εκατο ειδα 16.5 ...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
- Dimitris_TL
- Posts: 174
- Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Ναφθαλίνη!!!
Χα Χα Χα ναι Βαγγέλη σωστά ναφθαλίνη, εγώ την βάζω στα μάλινα για να κτυπάνε μπιέλα οι σκόροι χα χα χα
τελικά η ναφθαλίνη είναι μεγάλος καταστροφέας...
λοιπόν τώρα για το ασετόν, απλώς εντόπισα όλα αυτά τα δημοσιεύματα,
τα οποία μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και για αυτό τα μετέφερα εδώ ώστε να το ψάξουμε λιγάκι το θέμα...
κάπου είχα διαβάσει και ένα σχετικό άρθρο σε Ελληνικό forum
άμα το βρω θα το βάλω, καλό είναι η γνώση να μοιράζεται ελεύθερα για τα διάφορα θέματα.
Λοιπόν το βρήκα!!!
Εδώ είναι:
http://carbloggergr.blogspot.gr/2011/07/n.html
και εδώ είναι ένα σχετικό video :
Χα Χα Χα ναι Βαγγέλη σωστά ναφθαλίνη, εγώ την βάζω στα μάλινα για να κτυπάνε μπιέλα οι σκόροι χα χα χα
τελικά η ναφθαλίνη είναι μεγάλος καταστροφέας...
λοιπόν τώρα για το ασετόν, απλώς εντόπισα όλα αυτά τα δημοσιεύματα,
τα οποία μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και για αυτό τα μετέφερα εδώ ώστε να το ψάξουμε λιγάκι το θέμα...
κάπου είχα διαβάσει και ένα σχετικό άρθρο σε Ελληνικό forum
άμα το βρω θα το βάλω, καλό είναι η γνώση να μοιράζεται ελεύθερα για τα διάφορα θέματα.
Λοιπόν το βρήκα!!!
Εδώ είναι:
http://carbloggergr.blogspot.gr/2011/07/n.html
και εδώ είναι ένα σχετικό video :
Re: Περί άνυδρης ακετόνης στα καύσιμα (links)
Εγω παντως ειχα αρνητικα αποτελεσματα,ισως να παιζει ρολο ο κινητηρας ,ο τροπος οδηγησης και πολλα αλλα.