Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Mitsu3Sport
Posts: 34
Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16

Re: Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Post by Mitsu3Sport »

Παραθέτω τη δική μου εμπειρία:
Τέλη Μαρτίου έχω ολοκληρώσει την εγκατάσταση υγραερίου.
Αμέσως μετά το τριήμερο της 25ης φεύγω για εργοτάξιο στην Κοζάνη.
Φεύγοντας περνώ από την αποθήκη που έχω το δεύτερο σετ λάστιχα, για να βάλω μια ρεζέρβα στη σχάρα, αλλά δεν καταφέρνω να τη δέσω σωστά για τόσο μακρινό ταξίδι και λόγω βιασύνης την εγκαταλείπω και φεύγω χωρίς ρεζέρβα.
(Έλα μωρέ, αφού αγόρασα κομπρεσέρ και κιτ επισκευής ελαστικών…)

Μετά από 3 εβδομάδες εργοτάξιο έρχεται η προχθεσινή παρασκευή και παρ' όλη τη μεγάλη μου λαχτάρα να επιστρέψω,
παίρνω τη σωστή απόφαση να μείνω άλλο ένα βράδυ και να ξεκινήσω ξεκούραστος το πρωί του Σαββάτου.

Στην επιστροφή από το εργοτάξιο στο ξενοδοχείο, ένιωσα ένα τρέμουλο ακόμη και σε μικρές ταχύτητες (π.χ. 30 χ.α.ω),
κάτι που με έκανε να σκεφτώ ότι δεν είναι θέμα ζυγοστάθμισης αλλά κάτι άλλο.

Έτσι, το πρωί καφεδάκι και στο πρώτο βουλκανιζατέρ. Εκεί παρατηρεί ο μάστορας ότι το εμπρός αριστερό λάστιχο (tagom)
έχει πετάξει βυζί !!! (αν κατάλαβα καλά εγκλωβισμένος αέρας που έχει εισχωρήσει στην αναγόμωση)
Μου το τρυπάει επιφανειακά και φεύγει ο εγκλωβισμένος αέρας, παράλληλα μου κάνει ζυγοστάθμιση σε όλους τους τροχούς
και το συγκεκριμένο τον τοποθετεί πίσω αριστερά.

Ξεκινώ λοιπόν και πηγαίνω στον Πτολεμαίδα για γέμισμα υγραερίου, όπου η συμπεριφορά ήταν αρκετά καλή για το αυτοκίνητο
μέχρι τα 120χ.α.ω.

Επιστρέφοντας το τράνταγμα χειροτερεύει και κατευθύνομαι προς Βέροια για να βρω ξανά βουλκανιζατέρ.
Μου κάνει ξανά ζυγοστάθμιση στους εμπρός και ξαναξεκινώ. Το τράνταγμα βελτιώνεται μπροστά, αλλά επιμένει πίσω.
Σκέφτομαι (ΟΚ, θα προχωρήσω και θα κάνω στους πίσω ξανά ζυγοστάθμιση στη Λάρισα). Πιάνω 120 και το τράνταγμα είναι ανυπόφορο, πέφτω στα 100, το ίδιο, πέφτω στα 80 το ίδιο. Λέω ΟΚ έχουμε πρόβλημα με το λάστιχο με το βυζί. Βάζω τετρακίνητη και αμέσως μετά ΣΚΑΕΙ.
Φεύγει το πίσω μέρος, πατάω γκάζι, το ισιώνω και αμέσως μετά το σταματώ δεξιά.

Είμαι 20 μακριά από τη Βέροια στην Εγνατία με λιωμένο λάστιχο (το κομπρεσέρ και το κιτ επισκευής ελαστικών άχρηστα) και η ώρα ήταν 13:30,
που σημαίνει ότι σε 1,5 ώρα κλείνουν όλα τα βουλκανιζατέρ (και άντε βρες 265/70R16).

Με τά από τηλεφωνήματα έρχεται η οδική βοήθεια να με πάρει και ευτυχώς βρέθηκε μεταχειρισμένο τέτοιο λάστιχο.
Έτσι, ξεκίνησα στις 17:00 το ταξίδι της επιστροφής με τη σπαστική ταχύτητα των 100 χ.α.ω.

Απολογισμός:
Σωστά:
- Απόφαση να ξεκινήσω πρωί και όχι βράδυ.
- Απόφαση να ψάξω το αρχικό πρόβλημα (γιατί 10 δευτερόλεπτα πριν το σκάσιμο ήμουν σίγουρος ότι θα συμβεί)

Λάθη:
- Η χρήση αναγομωμένων ελαστικών (δεν τα ξαναβάζω ούτε για αστείο)
- Να ταξιδέψω χωρίς ρεζέρβα.

Να σημειώσω, ότι κάποια στιγμή μετά από 10 μήνες, με λάστιχα General Grabber AT2 (και πρόκα στο αριστερό), με 80 έχασε τον αέρα, αλλά η συμπεριφορά του τρόπου σκασίματος του πρώτης γενιάς δεν είχε καμία σχέση με το ακαριαίο σκασιμο του αναγόμωσης (σαν πυροβολισμός) και με τα πρώτης γενιάς το αυτοκίνητο σταμάτησε δεξιά πολύ ελεγχόμενα.
Mitsu3Sport
Posts: 34
Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16

Re: Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Post by Mitsu3Sport »

Παραθέτω και φωτογραφίες, για να δειτε την κατάσταση του ελαστικού.

http://i640.photobucket.com/albums/uu12 ... tire01.jpg

http://i640.photobucket.com/albums/uu12 ... tire02.jpg

Να επισημάνω ότι τα λάστιχα αυτά δεν πρέπει να είχαν πάνω από 10.000χλμ.
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Post by Φωτης ranger »

Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:αλλα δεν εχουν και πολυ μεγαλη διαφορα τιμης απο τα πρωτογενη.
εχουν διαφορα και παραεχουν στην τιμη!

ξερεις ποσο κοστιζει ενα αναγομωμενο 31' και ενα πρωτογενη 31' :?:
σε extreme πελμα παντα.

η γνωμη μου ειναι αλαξτε μαρκα αναγομωση!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
User avatar
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Posts: 101
Joined: Thu Jun 18, 2009 16:28
Location: Μαρουσι

Re: Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Post by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ »

Η διαφορα οταν τα ειχα βαλει ηταν 120ε η τετραδα. 560 τα Bl. Star,680 τα Geolandar της YOKOHAMA.Σε διασταση 225/65/17.
Κωστας
Suzuki NGV 2.0
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Post by Φωτης ranger »

πιο πελμα ειχες :?: :?:

και αν μπορεις βαλε σε παρακαλω φωτο αν εχεις ;)
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
User avatar
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Posts: 101
Joined: Thu Jun 18, 2009 16:28
Location: Μαρουσι

Re: Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Post by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ »

Το πελμα ηταν το Globe Troter.
Φωτο δυστυχως δεν εχω αλλα μπορεις να το δεις απο το Google.
Κωστας
Suzuki NGV 2.0
Mitsu3Sport
Posts: 34
Joined: Thu Jul 23, 2009 08:16

Re: Ελαστικα αναγομωσης Black Star

Post by Mitsu3Sport »

Για να γίνονται τέτοιες αστοχίες σε 50-50 λάστιχο, που και καλά είναι για να τρέχεις και πιο πολύ, σκεφτείτε τι θα γίνεται σε καρα χωμάτινο.

Και δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπερεπε να κινούμαστε αργά με τα αναγόμωσης; Τι συγκεκριμένο λάστιχο που είχε βάλει ο φίλος Παπακωνσταντίνου έχουν δείκτη ταχύτητας S δηλαδή 180km/h. Έ δεν νομίζω να τα ξεπέρασε.

Αντίστοιχα τα δικά μου είχαν 160km/h και πιστέψε με και να ήθελα δεν θα μπορούσα να τα ξεπεράσω.
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”