Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογόνο.

playboy
Posts: 10
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:43

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by playboy »

Επειδή το είχα ψάξει λίγο παλιότερα και είχα σταματήσει όταν διάβασα τα ποστ του 'Nicolas'. Τελικά το σύστημα είναι 'μούφα' και αυτοί που το πουλάνε 'απατεώνες' ή όχι?

Επίσης μια απορία που είχα από τότε, το σύστημα του υδρογόνου είναι αδιάβροχο ή έχει πρόβλημα με τα νερά?
Εάν το βάλω θα μπορούσα να κάνω αυτό??? (το βάθος του νερού εδώ είναι περίπου 1 μέτρο....)

Image
"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away".
George Carlin
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Υπό προϋποθέσεις ναι!Όπως άλλωστε συμβαίνει και με τον κινητήρα σου. ;)
Τώρα για τον αν δουλεύει ή όχι,θα σου πω ότι στο πρώτο αυτοκίνητο,skoda fabia 1.4, το σύστημα "έδωσε" 30% οικονομία στον ανοιχτό δρόμο και 24% εντός πόλης.Την Τρίτη περιμένω αποτελέσματα από ένα TOYOTA Corola που εγκατέστησα το σύστημα το Σάββατο και μέχρι τότε θα έχει κάνει περίπου 700klm.
Φωτογραφίες εγκατάστασις

Image

Image

Ρύθμιση του συστήματος στον αναλυτή καυσαερίων

Image

Κατανάλωση ρεύματος 200mA

Image
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by Nicolas »

playboy wrote:Επειδή το είχα ψάξει λίγο παλιότερα και είχα σταματήσει όταν διάβασα τα ποστ του 'Nicolas'. Τελικά το σύστημα είναι 'μούφα' και αυτοί που το πουλάνε 'απατεώνες' ή όχι?
Γενικότερα υπάρχουν πολλοί απατεώνες και όσα συστήματα έχω δει μέχρι τώρα είναι αποδεδειγμένα μούφες.
Από την άλλη έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στον Βραζιλιάνο.

Αυτό είναι λίγο αντιφατικό στην προκειμένη περίπτωση, αλλά είναι η αλήθεια.

Σίγουρα, αν δουλεύει αυτό το πράγμα, δεν θα πρέπει να παραβιάζει τον 2ο νόμο της θερμοδυναμικής αλλιώς δεν θα είμασταν εδώ αλλά στην ΝΑΣΑ και τον Αϊντστάιν θα τον είχαμε να μας φέρνει καφέδες.


Αυτό που λέει ο Βραζιλιάνος, είναι στην ουσία το ίδιο με αυτό που είπα πως εφόσον αλλάζει η καύση θα αλλάξει και η ένδειξη στο λ, άρα όπως είπε και ο Βραζιλιάνος θα διορθώσει ο υπολογιστής.
Επίσης αυτός ο ισχυρισμός δεν φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με τον 2ο νόμο της θερμοδυναμικής αφού όπως λέει ο Βραζιλιάνος, την έξτρα ενέργεια την παίρνεις βελτιώνοντας την απόδοση (α) του συστήματος δηλαδή μειώνοντας τις απώλειες και στην προκειμένη περίπτωση μειώνοντας το πεταμένο καύσιμο.

Ειλικρινά, οι γνώσεις μου δεν μου επιτρέπουν να διαφωνίσω με τον αρχικό ισχυρισμό,
πως το υδρογόνο δηλαδή βελτιώνει τελικά την καύση.

Δεδομένου πως κάνεις δεν τα ξέρει όλα και πως πάντα υπάρχει κάποιος να σου δείξει κάτι καινούριο,
εγώ προσωπικά, έχω ψηθεί να το δοκιμάσω μόνο και μόνο επειδή ο Βραζιλιάνος είπε πως είδε αποτέλεσμα
και τον συγκεκριμένο άνθρωπο τον πιστεύω γιατί όποτε χρειάστηκε,
χωρίς ούτε καν να έχει δει τους περισσότερους από μας, έδειξε την πάστα του.
Εμένα αυτό μου περισσεύει για να ξέρω ποιός είναι απατεώνας και ποιός όχι ;)
Όλα τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε :P
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
cousto
Posts: 62
Joined: Fri Jun 19, 2009 14:16

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by cousto »

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Για να διαλευκάνουμε λίγο το τοπίο,δεν γίνεται αλλαγή καυσίμου όπως με τα υγραέριο,απλά παράγει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν καταλύτης καύσης.Για να πάμε σε αριθμούς η ποσότητα του υδρογόνου δεν ξεπερνά τα 7% του καύσιμου μείγματος,ο λόγος είναι απλός,το υδρογόνο σαν ελεύθερη ρίζα έχει την τάση να ενώνεται με το οξυγόνο δημιουργώντας νερό άρα τουλάχιστον δεσμεύει,το πολύτιμο για την καύση του μείγματος,οξυγόνο από τον εισερχόμενο αέρα.Άρα μια μικρή ποσότητα υδρογόνου είναι αρκετή ώστε να βελτιστοποιήσει την καύση ώστε να μην έχουμε άκαυστους υδρογονάνθρακες στην εξαγωγή,όπου άκαυστοι υδρογονάνθρακες=άκαυστη βενζίνη=ευρώ που φεύγουν από την εξάτμιση.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω αλλιώς.Έστω ότι ένας κινητήρας 1.000cc για να δουλέψει στις 1000rpm χρειάζεται να καταναλώσει 10ml καυσίμου το λεπτό,αυτά στην θεωρία γιατί στην πραγματικότητα θα χρειαστεί να ψεκάσουν τα μπεκ 12ml αφού τα 2ml βγαίνουν άκαυστα από την εξάτμιση.Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό?Οι λόγοι είναι πολλοί,π.χ. τριβές,στροβιλισμός του μείγματος,θέση σπινθηριστών(μπουζί),σχεδιασμός θαλάμου καύσης,χρόνος καύσης και άλλα πολλά.Εκεί όμως "μπαίνει" το υδρογόνο και λόγο του ότι είναι αέριο και πιο εύφλεκτο από την βενζίνη αναμιγνύεται καλύτερα με τον εισερχόμενο αέρα και δημιουργεί μια ομοιόμορφη καύση μέσα στον θάλαμο αξιοποιώντας όλο το εισερχόμενο καύσιμο μείγμα με αποτέλεσμα η ECU να κάνει διορθώσεις μειώνοντας την ποσότητα του καυσίμου πλησιάζοντας την θεωρητική κατανάλωση του κινητήρα άρα και μια οικονομία στην κατανάλωση που κυμαίνεται από 20 ως 30% για τους βενζινοκινητήρες και ως 40% για του κινητήρες diesel.
Υ.Γ.Η κατανάλωση ρεύματος κυμαίνεται από 110mA ως 250mA.

Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα περισσότερο.
Με μπερδεψες... αφου δεσμευει το πολυτιμο για την καυση οξυγονο πως γινεται λοιπον σωστη καυση? με λιγοτερο οξυγονο?
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by georgexj »

Nicolas wrote:
playboy wrote:

Από την άλλη έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στον Βραζιλιάνο.






και τον συγκεκριμένο άνθρωπο τον πιστεύω γιατί όποτε χρειάστηκε,
χωρίς ούτε καν να έχει δει τους περισσότερους από μας, έδειξε την πάστα του.
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by antonisxj »

...αν μου επιτρέπετε, επειδή πολλά διάβασα, πολλά έχω συζητήσει τριγύρω, πολλά είπαμε και τηλεφωνικός,
να ξεκαθαρίσουμε ότι, Το υδρογόνο δεν λειτουργεί ώς καύσιμο κίνησης. Λειτουργεί σαν ένα μέσον που βοηθάει στην καλύτερη καύση της βενζίνης - πετρελείου - μίγματος.
Η δουλειά που κάνει είναι να βοηθάει τον κινητήρα να καίει ΟΛΟ το μείγμα που μπαίνει στον θάλαμο καύσης και να μην χάνεται καύσιμο άκαυστο. Συμπληρώνοντας επίσης ότι λόγο της καλής πλέον καύσης, ο εγκέφαλος του κινητήρα, διορθώνει την ποσότητα ρίψης καυσίμου στο θάλαμο καύσης και έτσι πετυχαίνουμε την μείωση της κατανάλωσης.

Λίγο πολύ, τα ίδια πράγματα με τους υπόλοιπους λέω, αλλά κάπως έτσι τα έχω ξεκαθαρίσει στο μικροσκοπικό μου εγκέφαλο.

και τέλος... Ο Βραζιλιάνος είναι κωλόπαιδο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
(αφού όλοι τον υποστηρίζουν, εγω θα κάνω το μακάκα της παρέας) :mrgreen:
if it doesn't break, fix it until it does
Elias Nicolaou
Posts: 107
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
Location: Βουλα - Αττικη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by Elias Nicolaou »

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Για να διαλευκάνουμε λίγο το τοπίο,δεν γίνεται αλλαγή καυσίμου όπως με τα υγραέριο,απλά παράγει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν καταλύτης καύσης.Για να πάμε σε αριθμούς η ποσότητα του υδρογόνου δεν ξεπερνά τα 7% του καύσιμου μείγματος,ο λόγος είναι απλός,το υδρογόνο σαν ελεύθερη ρίζα έχει την τάση να ενώνεται με το οξυγόνο δημιουργώντας νερό άρα τουλάχιστον δεσμεύει,το πολύτιμο για την καύση του μείγματος,οξυγόνο από τον εισερχόμενο αέρα.Άρα μια μικρή ποσότητα υδρογόνου είναι αρκετή ώστε να βελτιστοποιήσει την καύση ώστε να μην έχουμε άκαυστους υδρογονάνθρακες στην εξαγωγή,όπου άκαυστοι υδρογονάνθρακες=άκαυστη βενζίνη=ευρώ που φεύγουν από την εξάτμιση.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω αλλιώς.Έστω ότι ένας κινητήρας 1.000cc για να δουλέψει στις 1000rpm χρειάζεται να καταναλώσει 10ml καυσίμου το λεπτό,αυτά στην θεωρία γιατί στην πραγματικότητα θα χρειαστεί να ψεκάσουν τα μπεκ 12ml αφού τα 2ml βγαίνουν άκαυστα από την εξάτμιση.Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό?Οι λόγοι είναι πολλοί,π.χ. τριβές,στροβιλισμός του μείγματος,θέση σπινθηριστών(μπουζί),σχεδιασμός θαλάμου καύσης,χρόνος καύσης και άλλα πολλά.Εκεί όμως "μπαίνει" το υδρογόνο και λόγο του ότι είναι αέριο και πιο εύφλεκτο από την βενζίνη αναμιγνύεται καλύτερα με τον εισερχόμενο αέρα και δημιουργεί μια ομοιόμορφη καύση μέσα στον θάλαμο αξιοποιώντας όλο το εισερχόμενο καύσιμο μείγμα με αποτέλεσμα η ECU να κάνει διορθώσεις μειώνοντας την ποσότητα του καυσίμου πλησιάζοντας την θεωρητική κατανάλωση του κινητήρα άρα και μια οικονομία στην κατανάλωση που κυμαίνεται από 20 ως 30% για τους βενζινοκινητήρες και ως 40% για του κινητήρες diesel.
....

Εχοντας διαβασει τα παραπανω, θυμηθηκα ενα παλιο αρθρο απο αγγλικο περιοδικο
- το Cars and Cars Conversions - οπου παλιοτερα ειχε ενα αρθρο σχετικα με τον ψεκασμο
νερου (water injection).
Ο ψεκασμος νερου δεν ειναι κατι καινουργιο, απ' οτι θυμαμαι ειχε πολλα θετικα οσον αφορα
την λειτουργια του κινητηρα, και απ' οτι θυμαμαι τουλαχιστον τοτε ειχε εφαρμογη και στο WRC.

Πιστευω λοιπον οτι εδω το υδρογονο δεν δρα σαν καυσιμο αλλα αντιδρα με το οξυγονο δινοντας νερο,
το οποιο με τη σειρα του δινει τα ιδια αποτελεσματα με το ψεκασμο νερου.
Δεν το βλεπω αρνητικα.
Ηλιας Νικολαου
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

cousto wrote:
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Για να διαλευκάνουμε λίγο το τοπίο,δεν γίνεται αλλαγή καυσίμου όπως με τα υγραέριο,απλά παράγει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν καταλύτης καύσης.Για να πάμε σε αριθμούς η ποσότητα του υδρογόνου δεν ξεπερνά τα 7% του καύσιμου μείγματος,ο λόγος είναι απλός,το υδρογόνο σαν ελεύθερη ρίζα έχει την τάση να ενώνεται με το οξυγόνο δημιουργώντας νερό άρα τουλάχιστον δεσμεύει,το πολύτιμο για την καύση του μείγματος,οξυγόνο από τον εισερχόμενο αέρα.Άρα μια μικρή ποσότητα υδρογόνου είναι αρκετή ώστε να βελτιστοποιήσει την καύση ώστε να μην έχουμε άκαυστους υδρογονάνθρακες στην εξαγωγή,όπου άκαυστοι υδρογονάνθρακες=άκαυστη βενζίνη=ευρώ που φεύγουν από την εξάτμιση.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω αλλιώς.Έστω ότι ένας κινητήρας 1.000cc για να δουλέψει στις 1000rpm χρειάζεται να καταναλώσει 10ml καυσίμου το λεπτό,αυτά στην θεωρία γιατί στην πραγματικότητα θα χρειαστεί να ψεκάσουν τα μπεκ 12ml αφού τα 2ml βγαίνουν άκαυστα από την εξάτμιση.Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό?Οι λόγοι είναι πολλοί,π.χ. τριβές,στροβιλισμός του μείγματος,θέση σπινθηριστών(μπουζί),σχεδιασμός θαλάμου καύσης,χρόνος καύσης και άλλα πολλά.Εκεί όμως "μπαίνει" το υδρογόνο και λόγο του ότι είναι αέριο και πιο εύφλεκτο από την βενζίνη αναμιγνύεται καλύτερα με τον εισερχόμενο αέρα και δημιουργεί μια ομοιόμορφη καύση μέσα στον θάλαμο αξιοποιώντας όλο το εισερχόμενο καύσιμο μείγμα με αποτέλεσμα η ECU να κάνει διορθώσεις μειώνοντας την ποσότητα του καυσίμου πλησιάζοντας την θεωρητική κατανάλωση του κινητήρα άρα και μια οικονομία στην κατανάλωση που κυμαίνεται από 20 ως 30% για τους βενζινοκινητήρες και ως 40% για του κινητήρες diesel.
Υ.Γ.Η κατανάλωση ρεύματος κυμαίνεται από 110mA ως 250mA.

Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα περισσότερο.
Με μπερδεψες... αφου δεσμευει το πολυτιμο για την καυση οξυγονο πως γινεται λοιπον σωστη καυση? με λιγοτερο οξυγονο?
;)
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

antonisxj wrote:...αν μου επιτρέπετε, επειδή πολλά διάβασα, πολλά έχω συζητήσει τριγύρω, πολλά είπαμε και τηλεφωνικός,
να ξεκαθαρίσουμε ότι, Το υδρογόνο δεν λειτουργεί ώς καύσιμο κίνησης. Λειτουργεί σαν ένα μέσον που βοηθάει στην καλύτερη καύση της βενζίνης - πετρελείου - μίγματος.
Η δουλειά που κάνει είναι να βοηθάει τον κινητήρα να καίει ΟΛΟ το μείγμα που μπαίνει στον θάλαμο καύσης και να μην χάνεται καύσιμο άκαυστο. Συμπληρώνοντας επίσης ότι λόγο της καλής πλέον καύσης, ο εγκέφαλος του κινητήρα, διορθώνει την ποσότητα ρίψης καυσίμου στο θάλαμο καύσης και έτσι πετυχαίνουμε την μείωση της κατανάλωσης.

Λίγο πολύ, τα ίδια πράγματα με τους υπόλοιπους λέω, αλλά κάπως έτσι τα έχω ξεκαθαρίσει στο μικροσκοπικό μου εγκέφαλο.
Μέχρι εδώ καλά το πας!!!!
antonisxj wrote:και τέλος... Ο Βραζιλιάνος είναι κωλόπαιδο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
(αφού όλοι τον υποστηρίζουν, εγω θα κάνω το μακάκα της παρέας) :mrgreen:
Εδώ τα χαλάμε!!!! :evil: :evil: :evil: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Elias Nicolaou wrote:
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:Για να διαλευκάνουμε λίγο το τοπίο,δεν γίνεται αλλαγή καυσίμου όπως με τα υγραέριο,απλά παράγει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν καταλύτης καύσης.Για να πάμε σε αριθμούς η ποσότητα του υδρογόνου δεν ξεπερνά τα 7% του καύσιμου μείγματος,ο λόγος είναι απλός,το υδρογόνο σαν ελεύθερη ρίζα έχει την τάση να ενώνεται με το οξυγόνο δημιουργώντας νερό άρα τουλάχιστον δεσμεύει,το πολύτιμο για την καύση του μείγματος,οξυγόνο από τον εισερχόμενο αέρα.Άρα μια μικρή ποσότητα υδρογόνου είναι αρκετή ώστε να βελτιστοποιήσει την καύση ώστε να μην έχουμε άκαυστους υδρογονάνθρακες στην εξαγωγή,όπου άκαυστοι υδρογονάνθρακες=άκαυστη βενζίνη=ευρώ που φεύγουν από την εξάτμιση.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω αλλιώς.Έστω ότι ένας κινητήρας 1.000cc για να δουλέψει στις 1000rpm χρειάζεται να καταναλώσει 10ml καυσίμου το λεπτό,αυτά στην θεωρία γιατί στην πραγματικότητα θα χρειαστεί να ψεκάσουν τα μπεκ 12ml αφού τα 2ml βγαίνουν άκαυστα από την εξάτμιση.Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό?Οι λόγοι είναι πολλοί,π.χ. τριβές,στροβιλισμός του μείγματος,θέση σπινθηριστών(μπουζί),σχεδιασμός θαλάμου καύσης,χρόνος καύσης και άλλα πολλά.Εκεί όμως "μπαίνει" το υδρογόνο και λόγο του ότι είναι αέριο και πιο εύφλεκτο από την βενζίνη αναμιγνύεται καλύτερα με τον εισερχόμενο αέρα και δημιουργεί μια ομοιόμορφη καύση μέσα στον θάλαμο αξιοποιώντας όλο το εισερχόμενο καύσιμο μείγμα με αποτέλεσμα η ECU να κάνει διορθώσεις μειώνοντας την ποσότητα του καυσίμου πλησιάζοντας την θεωρητική κατανάλωση του κινητήρα άρα και μια οικονομία στην κατανάλωση που κυμαίνεται από 20 ως 30% για τους βενζινοκινητήρες και ως 40% για του κινητήρες diesel.
....

Εχοντας διαβασει τα παραπανω, θυμηθηκα ενα παλιο αρθρο απο αγγλικο περιοδικο
- το Cars and Cars Conversions - οπου παλιοτερα ειχε ενα αρθρο σχετικα με τον ψεκασμο
νερου (water injection).
Ο ψεκασμος νερου δεν ειναι κατι καινουργιο, απ' οτι θυμαμαι ειχε πολλα θετικα οσον αφορα
την λειτουργια του κινητηρα, και απ' οτι θυμαμαι τουλαχιστον τοτε ειχε εφαρμογη και στο WRC.

Πιστευω λοιπον οτι εδω το υδρογονο δεν δρα σαν καυσιμο αλλα αντιδρα με το οξυγονο δινοντας νερο,
το οποιο με τη σειρα του δινει τα ιδια αποτελεσματα με το ψεκασμο νερου.
Δεν το βλεπω αρνητικα.
Το water injection έχει σαν σκοπό να μειώσει δραστικά την θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα άρα και την πυκνότητά του άρα περισσότερη μάζα αέρα στον δεδομένο χώρο(θάλαμος καύσης) και μείωση του φαινομένου της αυτανάφλεξης του μείγματος (πειράκια) σε ακραίες συνθήκες συμπίεσης και θερμοκρασιών. ;)
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”