Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογόνο.

User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογόνο.

Post by friar »

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό και κάνετε οικονομία στα καύσιμα καίγοντας υδρογόνο.

(ζητούμε συνεργασία με συνεργεία σε όλη την Ελλάδα)

www.hydrogenkit.eu ΓΙΑ ΙΧ-ΤΑΞΙ-ΦΟΡΤΗΓΑ-ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

Συμβατό με όλους τους κινητήρες πετρελαίου-βενζίνης-υγραερίου..ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΑΣ...τοποθετείτε εύκολα και μπορείτε να το βγάλετε για άλλο αυτοκίνητο.

Για τους επαγγελματίες ταξιτζήδες-φορτηγατζήδες είναι η μόνη αξιόλογη λύση για οικονομία στο πετρέλαιο.

Για σας που θέλετε να μεταπουλήσετε εύκολα το αυτοκίνητο σας είναι ένα δέλεαρ να τοποθετήσετε το σύστημα υδρογόνου για να το πουλήσετε πιο εύκολα.

Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ είναι εύκολη και γίνετε στο συνεργείο σας με ΔΩΡΕΑΝ καθοδήγηση απο μηχανικό μας.

ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 00 40 727442900

στείλτε μας με e-mail το τηλεφωνό σας και σας τηλεφωνούμε εμείς
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Επειδή την έχω ψάξει πολύ με το θέμα αυτό,δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια για αυτό το σύστημα.
Εγώ έχω καταλήξει και δουλεύω αυτό

Image

το οποίο κατασκευάζεται στην Ελλάδα και διοχετεύει στον κινητήρα μόνο το υδρογόνο και όχι αέριο μείγμα υδρογόνου οξυγόνου.
Το όλο σύστημα περιέχει αυτά που φαίνονται στην φωτογραφία και τίποτα άλλο.

Image

και τα αποτελέσματα φαίνονται από την κάρτα καυσαερίων.

Image


Image


Περισσότερα ρίξτε μια ματιά εδώ ΕΔΩ
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Elias Nicolaou
Posts: 107
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:25
Location: Βουλα - Αττικη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by Elias Nicolaou »

φιλε Βραζιλιανε σχετικα με τα παραπανω εχω μερικες αποριες:
το δοχειο με το νερο που μπαινει;
ποσο μεγαλο ειναι;
Ηλιας Νικολαου
User avatar
X-man
Posts: 71
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:13
Location: απο τα Χανια τση Κρητης
Contact:

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by X-man »

Elias Nicolaou wrote:φιλε Βραζιλιανε σχετικα με τα παραπανω εχω μερικες αποριες:
το δοχειο με το νερο που μπαινει;
ποσο μεγαλο ειναι;
και εγώ θα συμπληρώσω το φίλο εδώ πια είναι η τελική τιμή του και αν γίνετε κάποια πρόσφορα για του φίλους του φόρουμ
Ευχαριστώ :)
cousto
Posts: 62
Joined: Fri Jun 19, 2009 14:16

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by cousto »

Δεν ειμαι ειδικος, αλλα οι τιμες που βλεπω θεωρω οτι ειναι υψηλες. Ψαχνοντας στο διαδυκτιο τα βρηκα (δεν ξερω τι ποιοτητας και ποσο μοιαζουν με αυτα εδω) σχεδον 8 φορες φθηνοτερα...
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Elias Nicolaou wrote:φιλε Βραζιλιανε σχετικα με τα παραπανω εχω μερικες αποριες:
το δοχειο με το νερο που μπαινει;
ποσο μεγαλο ειναι;
Δεν υπάρχει ξεχωριστό δοχείο αν αυτό εννοείς,το διάλυμα ηλεκτρολύτη και απεσταγμένου νερού (0,5lit) μπαίνει στην κυψέλη και οι διαστάσεις τις είναι 14,5cmx15cmx4,5cm.ΟΛΟ το σετ με απεικονίζεται στη δεύτερη φωτογραφία. ;)
X-man wrote:και εγώ θα συμπληρώσω το φίλο εδώ πια είναι η τελική τιμή του και αν γίνετε κάποια πρόσφορα για του φίλους του φόρουμ
Ευχαριστώ :)
Υπάρχουν τρία σετ,ένα για κινητήρες ως 1800cc το οποίο κοστίζει 700,00 +ΦΠΑ
το δεύτερο από 1800+cc ως 2500cc κοστίζει 900,00 + ΦΠΑ και πάνω από 2500cc στα 1.000,00.Οι τιμές σε σχέση με τις προηγούμενες είναι χαμηλότερες λόγο του ότι πίεσα τον κατασκευαστή και αν γίνει μία μαζική παραγγελία σαφώς και θα κοιτάξω να συμπιέσω όσο το δυνατόν τις τιμές. ;)

cousto wrote:Δεν ειμαι ειδικος, αλλα οι τιμες που βλεπω θεωρω οτι ειναι υψηλες. Ψαχνοντας στο διαδυκτιο τα βρηκα (δεν ξερω τι ποιοτητας και ποσο μοιαζουν με αυτα εδω) σχεδον 8 φορες φθηνοτερα...
Θα συμφωνήσω μαζί σου!!!!Αλλά το υλικό το οποίο κατασκευάζεται η κυψέλη είναι norin,υλικό υψηλής αντοχής και όχι από plexiglass,το τροφοδοτικό,μαύρο κουτάκι,περιέχει τα εξής:αυτόματο έναρξης και παύσης λειτουργίας,θερμικό προστασίας,ένδειξη λειτουργίας LEDκαι ποτενσιόμετρο ρύθμισις Amper με ακρίβεια 10mA ανά στροφή!!!!Ο διαχωρισμός των παραγόμενων αερίων γίνεται μέσω ωσμωτικής μεμβράνης,έτσι αξιοποιούμε μόνο το υδρογόνο και όχι αέριο μείγμα υδρογόνου και οξυγόνου.Ελπίζω να σε κάλυψα όσο αναφορά το κόστος. ;)
Η όλη συσκευή συνοδεύετε από πέντε(5) χρόνια ολική εγγύηση με άμεση αντικατάσταση και δύο(2) μήνες εγγύηση επιστροφής χρημάτων αν δεν δώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
ΑΛΕΞΗΣ
Posts: 38
Joined: Thu Jan 12, 2012 14:49

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΑΛΕΞΗΣ »

ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ wrote:
Elias Nicolaou wrote:φιλε Βραζιλιανε σχετικα με τα παραπανω εχω μερικες αποριες:
το δοχειο με το νερο που μπαινει;
ποσο μεγαλο ειναι;
Δεν υπάρχει ξεχωριστό δοχείο αν αυτό εννοείς,το διάλυμα ηλεκτρολύτη και απεσταγμένου νερού (0,5lit) μπαίνει στην κυψέλη και οι διαστάσεις τις είναι 14,5cmx15cmx4,5cm.ΟΛΟ το σετ με απεικονίζεται στη δεύτερη φωτογραφία. ;)
X-man wrote:και εγώ θα συμπληρώσω το φίλο εδώ πια είναι η τελική τιμή του και αν γίνετε κάποια πρόσφορα για του φίλους του φόρουμ
Ευχαριστώ :)
Υπάρχουν τρία σετ,ένα για κινητήρες ως 1800cc το οποίο κοστίζει 700,00 +ΦΠΑ
το δεύτερο από 1800+cc ως 2500cc κοστίζει 900,00 + ΦΠΑ και πάνω από 2500cc στα 1.000,00.Οι τιμές σε σχέση με τις προηγούμενες είναι χαμηλότερες λόγο του ότι πίεσα τον κατασκευαστή και αν γίνει μία μαζική παραγγελία σαφώς και θα κοιτάξω να συμπιέσω όσο το δυνατόν τις τιμές. ;)

cousto wrote:Δεν ειμαι ειδικος, αλλα οι τιμες που βλεπω θεωρω οτι ειναι υψηλες. Ψαχνοντας στο διαδυκτιο τα βρηκα (δεν ξερω τι ποιοτητας και ποσο μοιαζουν με αυτα εδω) σχεδον 8 φορες φθηνοτερα...
Θα συμφωνήσω μαζί σου!!!!Αλλά το υλικό το οποίο κατασκευάζεται η κυψέλη είναι norin,υλικό υψηλής αντοχής και όχι από plexiglass,το τροφοδοτικό,μαύρο κουτάκι,περιέχει τα εξής:αυτόματο έναρξης και παύσης λειτουργίας,θερμικό προστασίας,ένδειξη λειτουργίας LEDκαι ποτενσιόμετρο ρύθμισις Amper με ακρίβεια 10mA ανά στροφή!!!!Ο διαχωρισμός των παραγόμενων αερίων γίνεται μέσω ωσμωτικής μεμβράνης,έτσι αξιοποιούμε μόνο το υδρογόνο και όχι αέριο μείγμα υδρογόνου και οξυγόνου.Ελπίζω να σε κάλυψα όσο αναφορά το κόστος. ;)
Η όλη συσκευή συνοδεύετε από πέντε(5) χρόνια ολική εγγύηση με άμεση αντικατάσταση και δύο(2) μήνες εγγύηση επιστροφής χρημάτων αν δεν δώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
playboy
Posts: 10
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:43

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by playboy »

Παλιότερα σε αντίστοιχο θέμα είχαν γραφτεί αυτά:

viewtopic.php?f=22&t=4327&start=20

Τελικά ισχύουν ακόμη ή κάτι έχει αλλάξει??????
"Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away".
George Carlin
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by Nicolas »

Σωστή η παρατήρηση.

Η διαφωνία έρχεται στον τρόπο παραγωγής του υδρογόνου.

Η εισαγωγή υδρογόνου στον κινητήρα όντως μπορεί υπό συνθήκες να βελτιώσει την κατανάλωση.
Ωστόσο το αποτέλεσμα αυτό επιβεβαιώθηκε στο παρελθόν μόνο στις περιπτώσεις όπου το υδρογόνο δινόταν εξωτερικά, με μπουκάλα.

Σύμφωνα με τον 2ο νόμο της θερμοδυναμικής:

"Κάθε φορά που η ενέργεια μετατρέπεται από τη μια μορφή στην άλλη, ένα ποσό της αποδίδεται, χάνεται στο περιβάλλον με τη μορφή υποβαθμισμένης (εξασθενημένης) θερμικής ενέργειας."

Δηλαδή ένα χαρακτηριστικό της ενέργειας είναι ότι κάθε φορά που περνά από τη μία μορφή στην άλλη, μόνο ένα ορισμένο ποσοστό της ενέργειας μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Πράγμα που σημαίνει πως το ενεργειακό ισοζύγιο στο κλειστό μας σύστημα θα είναι πάντα αρνητικό.

Αν μπουρούσαμε να κάνουμε το ενεργειακό ισοζύγιο μηδέν, θα είχαμε ανακαλύψει το αεικίνητο.


Οι δύο τρόποι να κερδίσεις ενέργεια είναι είτε να προσθέσεις κάτι εξωτερικό στο σύστημα (όπως ας πούμε μία μπαταρία) είτε να χρησιμοποιήσεις τα ενεργειακά σου απόβλητα που έτσι και αλλιώς θα πήγαιναν χαμένα (όπως για παράδειγμα ο υπερτροφοδότης που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια)

Ένας ακόμα τρόπος είναι να βελτιώσεις την απόδοση (α) του συστήματος, όμως θεωρώντας πως ο κατασκευαστής έχει προνοήσει για το καλύτερο δυνατό λόγω περιορισμών στα καυσαέρια,
δεν τον εξετάζουμε.


Όμως...


Αν προσθέσεις στο αυτοκίνητό σου δύο προβολάκια ακόμα, προφανώς προσθέτεις φορτία στο σύστημα και αυξάνεις την κατανάλωση.
Τα συστήματά σου πρέπει τώρα να μοιραστούν την ενέργεια με τα δύο έξτρα προβολάκια.

Χωρίς να γνωρίζω το παραπάνω σύστημα, ένα σύστημα παραγωγής υδρογόνου μπορεί να έχει κατανάλωση όσο μία πλαφονιέρα.
Σίγουρα θα αλλάξει την καύση σου και έτσι δεν απαιτείται αλλαγή στην χαρτογράφηση του αυτοκινήτου αφού στην ουσία αλλάζουν οι μετρήσεις του λ.
Και λόγω αυτού, ίσως δεις και βελτίωση στην κατανάλωση.
Και η απώλεια θα μπορούσε να είναι πχ λίγο πιο αδύναμα φώτα.


Με λίγα λόγια, κάτι χάνεις , κάτι παίρνεις, και πάντα παίρνεις λιγότερο από όσο έδωσες.
Οπότε είναι θέμα συμβιβασμού ή προτίμησης αν το θες καλύτερα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Posts: 738
Joined: Sun Nov 01, 2009 17:26
Location: Ξανθη

Re: Μετατρέψτε το αυτοκίνητό σας σε υβριδικό καίγοντας υδρογ

Post by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ »

Για να διαλευκάνουμε λίγο το τοπίο,δεν γίνεται αλλαγή καυσίμου όπως με τα υγραέριο,απλά παράγει μια μικρή ποσότητα υδρογόνου ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν καταλύτης καύσης.Για να πάμε σε αριθμούς η ποσότητα του υδρογόνου δεν ξεπερνά τα 7% του καύσιμου μείγματος,ο λόγος είναι απλός,το υδρογόνο σαν ελεύθερη ρίζα έχει την τάση να ενώνεται με το οξυγόνο δημιουργώντας νερό άρα τουλάχιστον δεσμεύει,το πολύτιμο για την καύση του μείγματος,οξυγόνο από τον εισερχόμενο αέρα.Άρα μια μικρή ποσότητα υδρογόνου είναι αρκετή ώστε να βελτιστοποιήσει την καύση ώστε να μην έχουμε άκαυστους υδρογονάνθρακες στην εξαγωγή,όπου άκαυστοι υδρογονάνθρακες=άκαυστη βενζίνη=ευρώ που φεύγουν από την εξάτμιση.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω αλλιώς.Έστω ότι ένας κινητήρας 1.000cc για να δουλέψει στις 1000rpm χρειάζεται να καταναλώσει 10ml καυσίμου το λεπτό,αυτά στην θεωρία γιατί στην πραγματικότητα θα χρειαστεί να ψεκάσουν τα μπεκ 12ml αφού τα 2ml βγαίνουν άκαυστα από την εξάτμιση.Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό?Οι λόγοι είναι πολλοί,π.χ. τριβές,στροβιλισμός του μείγματος,θέση σπινθηριστών(μπουζί),σχεδιασμός θαλάμου καύσης,χρόνος καύσης και άλλα πολλά.Εκεί όμως "μπαίνει" το υδρογόνο και λόγο του ότι είναι αέριο και πιο εύφλεκτο από την βενζίνη αναμιγνύεται καλύτερα με τον εισερχόμενο αέρα και δημιουργεί μια ομοιόμορφη καύση μέσα στον θάλαμο αξιοποιώντας όλο το εισερχόμενο καύσιμο μείγμα με αποτέλεσμα η ECU να κάνει διορθώσεις μειώνοντας την ποσότητα του καυσίμου πλησιάζοντας την θεωρητική κατανάλωση του κινητήρα άρα και μια οικονομία στην κατανάλωση που κυμαίνεται από 20 ως 30% για τους βενζινοκινητήρες και ως 40% για του κινητήρες diesel.
Υ.Γ.Η κατανάλωση ρεύματος κυμαίνεται από 110mA ως 250mA.

Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα περισσότερο.
Ο Θεος να με φυλαει απο τους φιλους
γιατι τους εχθρους μου τους γνωριζω.

http://www.4x4brasil.com.br/forum/mitsu ... -lift.html
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”