Page 1 of 1

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Fri Sep 04, 2009 17:07
by antonisxj
αναλόγως το ύψος του οχήματος.
αν είναι πολύ ψηλό και με μεγάλη ανάρτηση, τότε καλύτερα το hi lift.
o bushranger δουλεύει με τα καυσαέρια του αυτοκινήτου. δεν ξέρω αν δημιουργεί προβλήματα λόγο αντίστροφων πιέσεων αν αυτές υπάρχουν και πόσο ασφαλές είναι σε εδάφη άγρια.
αν κάποιος το έχει δοκιμάσει ας απαντήσει για να μάθουμε κι'εμείς ;)

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Mon Sep 07, 2009 10:26
by freedom
Hi lift δαγκωτό.

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Mon Sep 07, 2009 18:50
by Φωκίων
Η χρηση του γρυλου αερα προυποθετει οτι η μηχανη..... δουλευει.
αν για καποιο λογο ειναι αδυνατον να λειτουργησει το μοτερ?????????? πως θα ξεθαυτεις να σε τραβηξουν???

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Mon Sep 07, 2009 23:47
by freedom
Φωκίων wrote:Η χρηση του γρυλου αερα προυποθετει οτι η μηχανη..... δουλευει.
αν για καποιο λογο ειναι αδυνατον να λειτουργησει το μοτερ?????????? πως θα ξεθαυτεις να σε τραβηξουν???



Με το μοτέρ του άλλου……..

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Tue Sep 08, 2009 08:18
by strofimios
Φωκίων wrote:Η χρηση του γρυλου αερα προυποθετει οτι η μηχανη..... δουλευει.
Kαι η εξατμιση δεν εχει απωλειες (τρυπες).Την εχω πατησει οταν ημουν μονος και ηθελα να τον φουσκωσω!

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Tue Sep 08, 2009 09:10
by antonisxj
επειδή δεν έχω δει απο κοντά γρύλο αέρα, τι υλικό είναι η φούσκα?
τι πατέντα έχει το στόμιο στην εξάτμιση για να μην ξεκουμπώνει απο την πίεση?
και τέλος, μήπως το μόνο τερέν που μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις είναι το μαλακό χώμα και η άμμος?

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Tue Sep 08, 2009 22:34
by lker
antonisxj wrote:.....και τέλος, μήπως το μόνο τερέν που μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις είναι το μαλακό χώμα και η άμμος?
Έχω την εντύπωση πως είναι ακριβώς έτσι.
Εκτός και αν κουβαλάς και καμιά φλοκάτη/βελένζτα και την απλώνεις από κάτω για να μην τρυπήσει :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Sun Sep 13, 2009 21:59
by modus
εχει δικες του φλοκατες 2, που τις βαζεις πανω και κατω απο την φουσκα. για την επαφη με το εδαφος και για επαφη με το αμαξι.
ειναι κατι σαν σκληρο μαλακο καουτσουκ. και εχει βαλβιδα μονο για εισοδο αερα κατι τετοιο. δεν ξεφουσκονει με τιποτα ετσι οπως το ειδα αλλα δεν θα χοροπηδας και πανω του. φαντασου δηλαδη ενα αυτοκινητο σηκωμενο με εναν μονο γρυλο απο καποιο σημειο και εσυ να δουλευεις κοντα σταμαξι.τον εχεις στο νου σου οπως καιναχει θελω να πω η βαζεις κατι για ασφαλεια απο κατω.

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Fri Nov 13, 2009 11:34
by sirros
λοιπον ειχα και τετοια μαλακια-γρυλο αερα.(μεγαλη μ@λ@κ#α)
εχει 2 πανια το ενα το βαζεις κατω και το αλλο απο πανω και στη μεση το μπαλονι.
μενουμε απο λαστιχο στο 2 evros trophy και σταματαμε να κανουμε αλλαγη.
θελει 2 ατομα βασικο
εβαζα τη μαλακ!α στην εξατμηση και οταν γκαζωνα εβγαινε-ξανα μεσα εξω αυτη η δουλεια
στο τελος το κρατουσε ο συνοδηγος-γκαζονο εγω φευγει το ναϊλον παει το μπαλονι στην εξατμηση κανει ενα μπαμ--χεστηκαμε και οι 2 .ακομα το θυμαμε και γελαω.
αντε μετα για μπαλωμα στα βουλκανιζατερ.

Re: hi-lift η γρυλος αερα?

Posted: Fri Nov 13, 2009 12:09
by antonisxj
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ωραίος!!!!