Page 1 of 2
Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Sat Nov 12, 2011 13:03
by friar
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Sun Nov 13, 2011 18:42
by Φωκίων
με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Sun Nov 13, 2011 20:01
by friar
Δηλαδή θέλεις να πείς ότι τα περιοδικά μας παραπλανούν??????
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Sun Nov 13, 2011 20:37
by Φωκίων
αοριστη ερωτηση...
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Sun Nov 13, 2011 20:55
by friar
Συ είπας!
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Mon Nov 14, 2011 12:12
by freskos
Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Πάντως τα diesel ακόμα και με χαμηλότερες ιπποδυνάμεις έχουν παραπλήσιες επιδόσεις με τις βενζίνες λόγω καλύτερου διαγράμματος ροπής.
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Tue Nov 15, 2011 08:11
by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Φωκιωνα,δες ομως και τη διαφορα ροπης του ενος απο το αλλο.Εξ ισου τεραστια.
Τα προβληματα με το υγραεριο σε πολυ μεγαλο βαθμο εχουν εξαλειφθει πια.
Οσον για τα περιοδικα που αναφερει ο friar,εχω παντα επιφυλαξεις σε αυτα που γραφουν,γιατι παντα με τυρανα η ιδεα οτι η Χ εταιρεια μπορει να τα εχει χωσει στο περιοδικο ποικιλοτροπως για να παρουσιασει το εμπορευμα αστερι.
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Tue Nov 15, 2011 10:01
by Darnel-L/R110
Σχετικά με Defender που έχω εμπειρία
Το V8 είναι οικονομικότερο από το 2.5 (βενζίνες) αν κινούνται και τα 2 με τον ίδιο ρυθμό.
Μεταξύ Βενζίνης, diesel και LPG, το οικονομικότερο σε σχέση κόστος ανά klm είναι το LPG [με τα σημερινά δεδομένα]
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Tue Nov 15, 2011 16:45
by friar
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Φωκιωνα,δες ομως και τη διαφορα ροπης του ενος απο το αλλο.Εξ ισου τεραστια.
Τα προβληματα με το υγραεριο σε πολυ μεγαλο βαθμο εχουν εξαλειφθει πια.
Οσον για τα περιοδικα που αναφερει ο friar,εχω παντα επιφυλαξεις σε αυτα που γραφουν,γιατι παντα με τυρανα η ιδεα οτι η Χ εταιρεια μπορει να τα εχει χωσει στο περιοδικο ποικιλοτροπως για να παρουσιασει το εμπορευμα αστερι.
Ωπα, σιγά εδώ γιατί δημιουργούνται παρερμηνείες.
Εγώ δεν είπα ποτέ τίποτε για παραπλανήσεις,
ο Φωκίων αναφέρθηκε σε αυτές και εγώ εξέφρασα την απορία μου,
μα θεωρήθηκε αοριστολογία και έτσι απάντηση δεν πήρα, ακόμα.
Επιπλέον θέλω να πιστεύω ότι τα περιοδικά είναι αμερόληπτα
και δεν επηρεάζονται από εμπορικές σκοπιμότητες
Απορώ πως σου ήρθε μια τέτοια σκέψη.
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω???
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Posted: Tue Nov 15, 2011 17:38
by friar
Darnel-L/R110 wrote:Σχετικά με Defender που έχω εμπειρία
Το V8 είναι οικονομικότερο από το 2.5 (βενζίνες) αν κινούνται και τα 2 με τον ίδιο ρυθμό.
Μεταξύ Βενζίνης, diesel και LPG, το οικονομικότερο σε σχέση κόστος ανά klm είναι το LPG [με τα σημερινά δεδομένα]
Πολύ ευχάριστω να έχουμε και την άποψη ενός μέλους με εμπειρία από πρώτο χέρι.
Αν έχεις και την καλοσύνη να μας έδινες και μερικά νούμερα.
Είμαι βέβαιος ότι στα οχήματα μας με τις μεγάλες καταναλώσεις η ζυγαριά θα γέρνει υπέρ του LPG.
Απομένει η μαρτυρία σας με μετρήσεις μακράς διάρκειας.
Προσωπικά είμαι dieselος πλέον (εδώ και τέσσερα χρόνια) καίω 11 έως 13,5 lt/100Km
με τιμές που κυμαίνονται από 1,38 έως 1,46 € το lt.
με ένα κόστος περίπου 15€ σε τοπικές διαδρομές λόγω φτηνού γειτονικού πρατηρίου
έως 17,40 € τα 100Km σε ταξίδια που αγοράζω όπου βρώ
Εσείς????