Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Ακριβές αντίγραφο από το Αγορά Αυτοκινήτου Τεύχος 337
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Δηλαδή θέλεις να πείς ότι τα περιοδικά μας παραπλανούν??????
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
αοριστη ερωτηση...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Συ είπας!
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Πάντως τα diesel ακόμα και με χαμηλότερες ιπποδυνάμεις έχουν παραπλήσιες επιδόσεις με τις βενζίνες λόγω καλύτερου διαγράμματος ροπής.Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
- Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
- Posts: 101
- Joined: Thu Jun 18, 2009 16:28
- Location: Μαρουσι
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Φωκιωνα,δες ομως και τη διαφορα ροπης του ενος απο το αλλο.Εξ ισου τεραστια.Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Τα προβληματα με το υγραεριο σε πολυ μεγαλο βαθμο εχουν εξαλειφθει πια.
Οσον για τα περιοδικα που αναφερει ο friar,εχω παντα επιφυλαξεις σε αυτα που γραφουν,γιατι παντα με τυρανα η ιδεα οτι η Χ εταιρεια μπορει να τα εχει χωσει στο περιοδικο ποικιλοτροπως για να παρουσιασει το εμπορευμα αστερι.
Κωστας
Suzuki NGV 2.0
Suzuki NGV 2.0
-
- Posts: 7
- Joined: Mon Jun 22, 2009 08:34
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Σχετικά με Defender που έχω εμπειρία
Το V8 είναι οικονομικότερο από το 2.5 (βενζίνες) αν κινούνται και τα 2 με τον ίδιο ρυθμό.
Μεταξύ Βενζίνης, diesel και LPG, το οικονομικότερο σε σχέση κόστος ανά klm είναι το LPG [με τα σημερινά δεδομένα]
Το V8 είναι οικονομικότερο από το 2.5 (βενζίνες) αν κινούνται και τα 2 με τον ίδιο ρυθμό.
Μεταξύ Βενζίνης, diesel και LPG, το οικονομικότερο σε σχέση κόστος ανά klm είναι το LPG [με τα σημερινά δεδομένα]
The Best 4x4x να Περνάμε Καλά
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Ωπα, σιγά εδώ γιατί δημιουργούνται παρερμηνείες.Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:Φωκιωνα,δες ομως και τη διαφορα ροπης του ενος απο το αλλο.Εξ ισου τεραστια.Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...
τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.
δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.
Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Τα προβληματα με το υγραεριο σε πολυ μεγαλο βαθμο εχουν εξαλειφθει πια.
Οσον για τα περιοδικα που αναφερει ο friar,εχω παντα επιφυλαξεις σε αυτα που γραφουν,γιατι παντα με τυρανα η ιδεα οτι η Χ εταιρεια μπορει να τα εχει χωσει στο περιοδικο ποικιλοτροπως για να παρουσιασει το εμπορευμα αστερι.
Εγώ δεν είπα ποτέ τίποτε για παραπλανήσεις,
ο Φωκίων αναφέρθηκε σε αυτές και εγώ εξέφρασα την απορία μου,
μα θεωρήθηκε αοριστολογία και έτσι απάντηση δεν πήρα, ακόμα.
Επιπλέον θέλω να πιστεύω ότι τα περιοδικά είναι αμερόληπτα
και δεν επηρεάζονται από εμπορικές σκοπιμότητες
Απορώ πως σου ήρθε μια τέτοια σκέψη.
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω???
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
- friar
- Posts: 2512
- Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
- Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
- Contact:
Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG
Πολύ ευχάριστω να έχουμε και την άποψη ενός μέλους με εμπειρία από πρώτο χέρι.Darnel-L/R110 wrote:Σχετικά με Defender που έχω εμπειρία
Το V8 είναι οικονομικότερο από το 2.5 (βενζίνες) αν κινούνται και τα 2 με τον ίδιο ρυθμό.
Μεταξύ Βενζίνης, diesel και LPG, το οικονομικότερο σε σχέση κόστος ανά klm είναι το LPG [με τα σημερινά δεδομένα]
Αν έχεις και την καλοσύνη να μας έδινες και μερικά νούμερα.
Είμαι βέβαιος ότι στα οχήματα μας με τις μεγάλες καταναλώσεις η ζυγαριά θα γέρνει υπέρ του LPG.
Απομένει η μαρτυρία σας με μετρήσεις μακράς διάρκειας.
Προσωπικά είμαι dieselος πλέον (εδώ και τέσσερα χρόνια) καίω 11 έως 13,5 lt/100Km
με τιμές που κυμαίνονται από 1,38 έως 1,46 € το lt.
με ένα κόστος περίπου 15€ σε τοπικές διαδρομές λόγω φτηνού γειτονικού πρατηρίου
έως 17,40 € τα 100Km σε ταξίδια που αγοράζω όπου βρώ
Εσείς????
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...