Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG

User avatar
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Posts: 101
Joined: Thu Jun 18, 2009 16:28
Location: Μαρουσι

Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG

Post by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ »

friar wrote:
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:
Φωκίων wrote:με αρκετες "παραπλανησεις" θα ελεγα...

τα περισσότερα μοντελα δεν εχουν συγκρισιμες ιπποδυναμεις, πχ το πολο με 75 και 105 αλλογα σημαινει διαφορά... 30%, τεραστια... το ιδιο και με αλλα μοντελα που αναφερονται.

δευτερον ενω στο εισαγωγικό κοματι αναφερει περι after εγκαταστασης τελικά συγκρινει εργοστασιακές.

Πουθενα στο αρθρο δεν αναφερθηκαν τα γνωστα προβληματα στις εγκαταστασεις υγραεριου ειδικά τις after που γραφει το αρθρο οπως καμενες βαλβιδες κ.λ.π.
Φωκιωνα,δες ομως και τη διαφορα ροπης του ενος απο το αλλο.Εξ ισου τεραστια.
Τα προβληματα με το υγραεριο σε πολυ μεγαλο βαθμο εχουν εξαλειφθει πια.
Οσον για τα περιοδικα που αναφερει ο friar,εχω παντα επιφυλαξεις σε αυτα που γραφουν,γιατι παντα με τυρανα η ιδεα οτι η Χ εταιρεια μπορει να τα εχει χωσει στο περιοδικο ποικιλοτροπως για να παρουσιασει το εμπορευμα αστερι.
Ωπα, σιγά εδώ γιατί δημιουργούνται παρερμηνείες.
Εγώ δεν είπα ποτέ τίποτε για παραπλανήσεις,
ο Φωκίων αναφέρθηκε σε αυτές και εγώ εξέφρασα την απορία μου,
μα θεωρήθηκε αοριστολογία και έτσι απάντηση δεν πήρα, ακόμα.

Επιπλέον θέλω να πιστεύω ότι τα περιοδικά είναι αμερόληπτα
και δεν επηρεάζονται από εμπορικές σκοπιμότητες
Απορώ πως σου ήρθε μια τέτοια σκέψη.
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω???
Μαλλον καποια παρανοηση εγινε.Η εμμεση αναφορα μου σε σενα εγινε μονο ως προς το σκελος των περιοδικων,στα οποια εχω τις επιφυλαξεις μου.Δεν εχω καμια αποδειξη της αναξιοπιστιας τους,ελπιζω οπως λες να ειναι αμεροληπτα,απλα εγω εχω μια επιφυλαξη.
Κωστας
Suzuki NGV 2.0
Darnel-L/R110
Posts: 7
Joined: Mon Jun 22, 2009 08:34

Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG

Post by Darnel-L/R110 »

friar wrote:
Darnel-L/R110 wrote:Σχετικά με Defender που έχω εμπειρία
Το V8 είναι οικονομικότερο από το 2.5 (βενζίνες) αν κινούνται και τα 2 με τον ίδιο ρυθμό.

Μεταξύ Βενζίνης, diesel και LPG, το οικονομικότερο σε σχέση κόστος ανά klm είναι το LPG [με τα σημερινά δεδομένα]
Πολύ ευχάριστω να έχουμε και την άποψη ενός μέλους με εμπειρία από πρώτο χέρι.
Αν έχεις και την καλοσύνη να μας έδινες και μερικά νούμερα.
Είμαι βέβαιος ότι στα οχήματα μας με τις μεγάλες καταναλώσεις η ζυγαριά θα γέρνει υπέρ του LPG.
Απομένει η μαρτυρία σας με μετρήσεις μακράς διάρκειας.

Προσωπικά είμαι dieselος πλέον (εδώ και τέσσερα χρόνια) καίω 11 έως 13,5 lt/100Km
με τιμές που κυμαίνονται από 1,38 έως 1,46 € το lt.
με ένα κόστος περίπου 15€ σε τοπικές διαδρομές λόγω φτηνού γειτονικού πρατηρίου
έως 17,40 € τα 100Km σε ταξίδια που αγοράζω όπου βρώ
Εσείς????
LPG δεν έχω για να έχω προσωπική άποψη.
Το κόστος κίνησης με LPG είναι 50% σε σχέση με βενζίνα. Αυτό είναι δεδομένο.
Το diesel to έχω συγκρίνει σε εκδρομές με αντίστοιχο 110 πετρέλαιο νέας τεχνολογίας. Με τιμή πετρελαίου κίνησης, το κόστος κίνησης είναι στο 60-65% της βενζίνης.

Η εγκυρότητα των περιοδικών [γενικά] είναι σχετική και λίγο ή πολύ κατευθυνόμενη.
Φροντίζουμε να έχουμε πολλαπλή ενημέρωση και κριτικό πνεύμα...
The Best 4x4x να Περνάμε Καλά
User avatar
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Posts: 101
Joined: Thu Jun 18, 2009 16:28
Location: Μαρουσι

Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG

Post by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ »

Για το LPG εχω προσωπικη αποψη εγω.Στο Suzuki NGV 2.0 εχω συστημα με πνευμονα.Η καταναλωση σε σχεση με τη βενζινη εχει αυξηθει κατα 30% (15l/100 τωρα,11,5/100 με βενζινη).Με τιμη υγραεριου 0,835 η οικονομια που εχω ειναι περιπου 40%.Δεν με χαλαει καθολου :lol:
Κωστας
Suzuki NGV 2.0
Φωκίων

Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG

Post by Φωκίων »

friar wrote:Δηλαδή θέλεις να πείς ότι τα περιοδικά μας παραπλανούν??????

Εξαρταται ποιος γραφει και τι σχεση εχει με το αντικειμενο.... Το συγκεκριμενο αρθρο ειναι και ανυπόγρφο οποτε θεωρητικά εκφραζει την αποψη του εντυπου..

ΠΧ
το οτι εχω αδεια οδηγησης αυτοκινητου δε σημαινει οτι μπορω να αξιολογήσω.... τρακτορες ας πουμε...

και ναι κατα την γνωμη μου το συγκεκριμενο αρθρο εχει μεχρι και αντιφασεις σε αυτα που λεει..
Και "παραπλανητικό" γιατι δεν παρουσιαζει τα γνωστα μειονεκτήματα του υγραεριου.. Θεωρει οτι ολοι στους οποιους απευθυνεται τα ξερουν??
Μπορει να ειναι κι ετσι...
strofimios
Posts: 73
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57

Re: Έρευνα: Kόστος χρήσης Βενζίνης, diesel και LPG

Post by strofimios »

H δικια μου εμπειρια απο το lpg,υγρου ψεκασμου.
Jeep xj 2.5 του '01 με σοβαρο προβλημα στο μοτερ (φθορα σε εκκεντροφορο,βαλβιδες,ωστηρια).Στη διαδρομη σπιτι-δουλεια-σπιτι(Λουτσα-Πειραιας-Λουτσα=100χλμ. την ημερα) εχω δει απο 11,4-12,1/100 για το lpg.Με τη βενζινη παιζω απο 9,8-11/100.Το αμαξι ειναι τελειως μαμα και εχει μονιμο φορτιο 100+ κιλα(μπουκαλα lpg γεματη=70 κιλα,κοτσαδορος=25 κιλα και διαφορα εργαλεια,ιμαντες κλπ.).Εχω κανει απο τις 5-6-11 (τοτε εκανα την εγκατασταση) γυρω στις 14Κ χλμ.
Εαν παρουμε τους μεσους ορους των καταναλωσεων των 2 καυσιμων εχουμε:10,4 για την βενζινη και 11,75 για το lpg.
10,4Χ1,6€=16,64€/100χλμ.
11,75Χ0,829=9,74€/100χλμ.
Διαφορα σχεδον 7€ στα 100χλμ.
Εχω "γλυτωσει" μεχρι στιγμης σχεδον 1000€,αλλα τοσα και εκανα την αποσβεση τους συστηματος.
Τα "αλλα τοσα" θα αργησουν πολυ ομως γιατι πλεον ακομα και τα 200+€ που χρειαζομαι για καυσιμο τον μηνα ειναι πολλα,η καρτα του προαστιακου μου κοστιζει 30€ και θελω 50-60€ καυσιμο για πηγαινε ελα στο σταθμο απο το σπιτι,το μηνα!
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”