Turbo vs Compressor και κατανάλωση.

User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: Καταναλωση με τουρμπο

Post by Drimon »

Nicolas wrote: Το turbo λόγω του οτι για να δουλέψει πρέπει να συμπιεστούν τα καυσαέρια.....παρουσιάζει αρχικά υποπίεση
στην εξάτμιση.....το φαινόμενο ονομάζεται turbo lag ή υστέρηση του turbo.
Μπράβο Νικόλα για το πολύ καλό άρθρο, αλλά μια λεπτομέρια.

Υποπίεση και συμπίεση μετρούμε στην εισαγωγή (αυτή μας καίει), τα καυσαέρια ήτε θα ρέουν ελεύθερα απο την γέστ ή απο την τουρμπίνα γυρνόντας την (δεν είναι δα και τόσο μεγάλη η συμπιεσή τους).
Στον φρέσκο αέρα έχουμε την χρονοκαθηστέρηση, μέχρι να φτάσει ο συμπιεστής την πίεση λειτουργίας που έχουμε ορίσει (απο την υποπίεση σε κατάσταση ατμοσφαιρικής λειτουργίας μέχρι την επιθυμητή πίεση λειτουργίας του συμπιεστή). Αυτό εξαρτάται απο τον όγκο του αέρα που θα μας "φάει" η εισαγωγή (σωλήνωση, μέγεθος ιντερκούλερ) και την ικανότητα του συμπιεστή να "φουσκώσει" την εν λόγο εισαγωγή. Γι αυτό το λόγο αναπτήχθικαν υπερσυμπιεστές με μεταβλητά πτερήγια, για να έρχονται κοντήτερα στην λειτουργεία του κομπρέσορα.

Αυτό, βέβαια, είναι άλλη μια μεγάλη κουβέντα!
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Turbo vs Compressor και κατανάλωση.

Post by Nicolas »

Ευχαριστώ για την παρατήρηση ;)

Απλά επικεντρώνομαι στο να τα παρουσιάσω όσο πιο απλά γίνεται.
Ο συνάδελφος που μπορεί να "παρακολουθήσει" τέτοιου είδους λεπτομέρειες
δεν νομίζω οτι χρειάζεται την συμβουλή μου :D

Έχεις όμως δίκιο.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: Turbo vs Compressor και κατανάλωση.

Post by aggas »

Και να συμπληρώσω και εγώ ότι με μιας μικρής διαμέτρου τουρμπίνα εξαλείφεις και την υστέρηση τής. Αυτό βέβαια εάν θέλεις μικρή αύξηση της ισχύος και όχι ξεκατίνιασμα του μοτέρ. Για τα ηλεκτρικά ποιά η γνώμη σας;
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: Turbo vs Compressor και κατανάλωση.

Post by Drimon »

aggas wrote: Για τα ηλεκτρικά ποιά η γνώμη σας;
Κότσαρε ένα σεσουάρ για τα μαλιά και ξεκίνα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Εδώ δεν δουλεύουν οι λάμπες καλά (με τόση λάσπη και νερό), θα δουλεύουν οι τουρμπίνες;
Δεν είναι αυτά τα πράματα για μας.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Turbo vs Compressor και κατανάλωση.

Post by Nicolas »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Πόσο δίκιο έχεις :lol: :lol: :lol:

Για τα ηλεκτρικά πάντως έχω ακούσει και καλά και κακά.
Προσωπική άποψη δεν έχω...



Τί θες και συ ρε κάγκουρα, με τα turbo...?
Αυτά σου έλειψαν :lol: :lol: :lol: :lol:
Να μετανοήσεις στον papaterios (του κυρίου δεηθώμεν) :mrgreen:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: Turbo vs Compressor και κατανάλωση.

Post by aggas »

Drimon wrote:
aggas wrote: Για τα ηλεκτρικά ποιά η γνώμη σας;
Κότσαρε ένα σεσουάρ για τα μαλιά και ξεκίνα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Εδώ δεν δουλεύουν οι λάμπες καλά (με τόση λάσπη και νερό), θα δουλεύουν οι τουρμπίνες;
Δεν είναι αυτά τα πράματα για μας.
Το απόλυτο δίκιο φίλε μου !!!!

Πάω αμέσως για εξομολόγηση στον papaterios!!!!!!!!!!

Βοήθεια μας!!!!!
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”