Page 1 of 1
Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Sat Jul 30, 2011 17:22
by Dimitris_TL
Καλησπέρα,
πληροφοριακά σας λέω ότι η
MOTUL στις βαλβολίνες που παράγει με προδιαγραφές
GL5 χρησιμοποιεί το πρόσθετο
"Alcylαmine" σαν υποκατάστατο της
**Θειαδιαζόλης (προφανώς για την αποφυγή της διάβρωσης που προκαλεί η θειαδιαζόλη στα μπρούτζινα τμήματα στα κιβώτια ταχυτήτων...)
.....

......

.....
διαβάστε τι αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάθε συσκευασίας επί τούτου...
Σημειώσεις:
* Alcylamine (¦al·kəl·ə¦mēn)
(organic chemistry) A compound consisting of an alkyl group attached to the nitrogen of an amine; an example is ethylamine, C2H5NH2.
Read more: http://www.answers.com/topic/alkylamine#ixzz1TbHTjPwx
** Θειαδιαζόλη (thī'ə-zōl') pronunciation
A colorless or pale yellow liquid, C3H3NS, containing a five-member ring composed of a nitrogen atom, a sulfur atom, and three carbon atoms, used in making dyes and fungicides.
Any of various derivatives of this compound.
Read more: http://www.answers.com/topic/thiazole#ixzz1TbLbHOfH
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Sun Jul 31, 2011 02:34
by heroicentaur
Προσοχη ομως καποιες βαλβολινες για τα διαφορικα εχουνε μεσα γραφιτη και δεν κανει για τα δικα μας 4χ4 αυτοκινητα. Ομως υπαρχει ενα που κανει για LSD διαφορικα αυτο εδω
σε 2 feroza με LSD πισω επιτελους ειδαμε μια διαφορα οτι το LSD λειτουργει οταν το θυμθει
Φιλτατε Δημητρη ειδες διαφορα στο κιβωτιο του niva σου με το Motul?
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Mon Aug 01, 2011 21:06
by Dimitris_TL
heroicentaur wrote:Προσοχη ομως καποιες βαλβολινες για τα διαφορικα εχουνε μεσα γραφιτη και δεν κανει για τα δικα μας 4χ4 αυτοκινητα. Ομως υπαρχει ενα που κανει για LSD διαφορικα αυτο εδω
σε 2 feroza με LSD πισω επιτελους ειδαμε μια διαφορα οτι το LSD λειτουργει οταν το θυμθει
Φιλτατε Δημητρη ειδες διαφορα στο κιβωτιο του niva σου με το Motul?
Μήπως είναι εύκολο σε παρακαλώ να μας εξηγήσεις για ποιό λόγο ακριβώς δεν κάνουν για τα διαφορικά στα 4Χ4 οι γραφιτούχες βαλβολίνες?
Μήπως εννοείς ότι δεν κάνουν για διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης (LSD), επειδή ο γραφίτης σαν πρόσθετο μειώνει κατά πολύ τις τριβές, και τα περιορισμένης
ολίσθησης διαφορικά (με δισκάκια) συμπεριφέρονται σαν απλά διαφορικά πλέον?
Τώρα σε ότι έχει σχέση με την Μotul που χρησιμοποιώ δεν έχω παρατηρήσει αισθητή διαφορά επειδή πάντα χρησιμοποιούσα ποιοτηκές βαλβολίνες,όπως Castrol και Penzoil.
Ο λόγος που έβαλα τις Μοτουλ ήταν ότι δεν έχουν θειηκό πρόσθετο και καλύπτουν τις προδιαγραφές GL5!
Πάντως με τις συγκεκριμένες το κιβώτιο δουλεύει μαλακά με υποδειγματικές αλλαγές στις ταχύτητες....
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Tue Aug 02, 2011 03:16
by heroicentaur
Οταν πηγα στον εμπορα εψαχνα για LSD βαλβολινες (σασμαν εχω valvoline) και τον ρωτησα αν εχει για απλα διαφορικα και μου εδειξε βαλβολινες γραφιτουχες. Μου ειπε πως αν το κατασκευαστης δεν λεει για αυτον τον τυπο (γραφιτουχες) δεν κανουνε.
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Tue Aug 02, 2011 12:51
by Dimitris_TL
Κατά πάσα πιθανότητα θα εννοούσε για τα περιορισμένης ολίσθησης διαφορικά, διότι όλα τα υπόλοιπα η είναι σε συμβατικά αυτοκίνητα η σε 4Χ4 είναι απλά διαφορικά.....
Πάντως λογικά οι γραφιτούχες βαλβολίνες πρέπει να αναγράφουν στην συσκευασία σε ποιά διαφορικά επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν, την άλλη φορά που θα πάω για βαλβολίνες θα κοιτάξω να δω αν αναγράφουν τίποτα. Προς το παρόν θα ρίξω μια ματιά στο διαδίκτυο και αν βρω καμιά πληροφορία σχετική θα την μεταφέρω εδώ....
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Tue Aug 02, 2011 13:15
by Dimitris_TL
Λοιπόν βρήκα σχετικά με το
Motul 31721L που έχει γραφίτη, από τη σελίδα
http://www.linpligg.com/automotive/deta ... B004LEZPGK και μεταφέρω τι γράφει:
Motul 31721L Gearbox 80W-90 Molybdenum Bisulphide (MoS2) Reinforced Extr
This lubricant is specially recommended for noisy or loaded gearboxes such as all mechanical transmission, synchronized or not synchronized gearboxes, gearbox/differential, transfer gearboxes and hypoïd differentials
without limited slip system operating under shocks, heavy loads and low revolution speed or moderate loads and high revolution speed. The standards are API GL4 and GL5 / MIL-L-2105D. It is an extreme pressure lubricant for an efficient anti wear protection and is reinforced with molybdenum bisulphide (MoS2) to handle heavy loads. The lubricant stays in 90 grade after KRL 20 hours shear test as requested by SAE J306 Standard, July 1998 update. Very high lubricating power in the oil decreases friction and wear. The 90 grade at hot temperature is to provide outstanding oil film resistance at hot temperature and / or to reduce transmission noise. It is suitable for any type of seal and yellow material used in gearboxes design and has anti-corrosion and anti-foam properties.
Motul 31721L Gearbox 80W-90 Molybdenum Bisulphide (MoS2) Reinforced Extreme Pressure Gearbox
and Differential Lubricant - 1 Liter Features
Very high lubricating power
Reinforced with molybdenum bisulphide (MoS2) to handle heavy loads
Extreme pressure lubricant for efficient anti wear protection
Specially recommended for noisy or loaded gearboxes
Αρα πολύ σωστά σου είπε ο έμπορας....
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Wed Aug 03, 2011 21:36
by heroicentaur
Ναι σωστα αυτο που βρηκες ειναι, απλα μου ειχε κανει εντυπωση γιατι μου ελεγε οτι δεν κανει για το 4χ4 μου.
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Thu Aug 04, 2011 08:31
by MaxGraves
για LSD δειτε και της Yacco
ειναι το μονο LSD specific που βρηκα
που ειναι και 80-90
(το Motul ειναι μονο 90)
http://www.yacco.gr/download.php?id=201
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Fri Aug 05, 2011 08:42
by Mitsu3Sport
Αν πατε στο
http://www.motul.com/gr/en/products
Εκεί που λέει Direct Search by models & OEMs, σας βγάζει ένα μενου απ' το οποίο επιλέγετε το αυτοκίνητό σας και επιστρέφει ποια προιόντα της Motul είναι κατάλληλα για το κάθε σύστημα του αυτοκινήτου σας.
Re: Περί βαλβολίνων γενικώς
Posted: Mon Nov 12, 2012 10:59
by theodorel