www.turbopower.gr

User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

www.turbopower.gr

Post by Nicolas »

Post από το παλιό το forum που καλό είναι να υπάρχει για να μην μας δουλεύουν.
Το παρόν άρθρο αναφέρεται στα κείμενα όπως υπήρχαν στην εν λόγω σελίδα στις 17 Ιουνίου 2008.
Από τότε που γράφτηκε το άρθρο, έχουν αλλάξει λίγο τα δεδομένα και το προϊόν δίνει περισσότερα άλογα :mrgreen: :mrgreen:
Επίσης προσπάθησαν να διορθώσουν λίγο τα κείμενα αλλά μάλλον χειρότερα το έκαναν.
Τα δεδομένα όμως παραμένουν τα ίδια...



Λοιπόν επειδή το υποσχέθηκα, ας κάνουμε μία μικρή ανάλυση στο κείμενο προκειμένου να δούμε τις ασάφειές του και να ρωτήσουμε τους αντιπροσώπους σχετικά... Με πορτοκαλί, τα κείμενα της σελίδας.

Αξιόλογη τεχνολογία που πέρασε με άριστα στον χώρο των σημαντικών εξελίξεων γιά κινητήρες και φρένα. Dr. Chen ερευνητής μοριακής τεχνολογίας, ηλεκτρισμού και ενέργειας. έκανε έργο την ερευνά του ψάχνοντας γιά νέους πόρους ενέργειας, κατασκευάζοντας το περίφημo Photoelectric Pressure Power Implement. Μονάδα θετικής πολώσεως.
Τον Δόκτωρ δεν τον βρήκα πουθενά ενώ μία έρευνα στο google για το «Photoelectric Pressure Power Implement» εμφανίζει μόνο μία σελίδα αποτελέσματα τα οποία προέρχονται αποκλειστικά από την Ελλάδα, και πρόκειται περί διαφόρων fora στα οποία postάρονται οι ίδιες απορίες με εδώ. Επίσης εμφανίζεται και ένα κινεζικό site το οποίο πουλάει αυτό το προϊόν ως βελτιωτικό ήχου ( ).

Photoelectric Pressure Power Implement κατά λέξη σημαίνει δυναμική εφαρμογή φωτοηλεκτρικής πίεσης. Από το σχολείο κιόλας μαθαίνουμε ότι το φωτοηλεκτρικό φαινόμενο είναι μια κβαντική διεργασία κατά την οποία απελευθερώνονται ηλεκτρόνια από μια επιφάνεια αγωγού όταν προσπέσει σε αυτή ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία συχνότητας τέτοιας ώστε τα ηλεκτρόνια να κατορθώσουν να υπερπηδήσουν το φράγμα δυναμικής ενέργειας που τα "εγκλωβίζει" στην επιφάνεια αυτή. Τα ηλεκτρόνια που εκπέμπονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παραχθεί ηλεκτρικό ρεύμα.

Με απλά λόγια αν ρίξουμε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία σε ένα μέταλλο αυτό θα παράγει ρεύμα σε μορφή ηλεκτρονίων που θα διαφύγουν από αυτό (άντε μάζευτα... ). Για να συμβεί όμως αυτό πρέπει η συχνότητα της ακτινοβολίας που θα ρίξουμε να είναι η κατάλληλη για το μέταλλο για το οποίο μιλάμε.

Η ροή του ρεύματος μέσω αυτής είναι αρκετές φορές πιό γρήγορη από το καλώδιο σύνδεσης (free-oxygen-copper-cable). Επιτρέπει την διοχέτευση χωρίς διακοπή ποσότητας ρεύματος, στα διάφορα ηλεκτρoνικά μέρη που την χρειάζονται. Αλλά δεν είναι μόνον αυτό.

Η ταχύτητα του ρεύματος είναι ένας όρος παραπλανητικός. Αν θεωρήσουμε ρεύμα την θάλασσα ηλεκτρονίων που προϋπάρχει σε κάθε αγωγό τότε η ταχύτητα με την οποία θα κουνηθεί αυτή η θάλασσα προκειμένου να υπάρχει ροή είναι μεταβαλλόμενη και εξαρτάται από την ένταση του ρεύματος (Α) και από την διατομή του καλωδίου. Θεωρώντας ότι έχουμε μία συγκεκριμένη τάση και μία συγκεκριμένη αντίσταση στο καλώδιο η ένταση του ρεύματος θα είναι πάντα ίδια (V=IxR). Ας πάρουμε το παράδειγμα με το νερό μέσα στο λάστιχο του κήπου μας. Η τάση είναι η δύναμη της βρύσης, και η ένταση είναι η ποσότητα του νερού που χύνουμε. Αν θεωρήσουμε ότι η δύναμη-πίεση της βρύσης επαρκεί για το πείραμά μας τότε αν βάλουμε μικρή σωλήνα θα έχουμε μεγάλη ταχύτητα στο νερό ενώ αν βάλουμε μία τεράστια σωλήνα θα έχουμε μικρή ταχύτητα στο νερό που κυλά. Και στις δύο περιπτώσεις όμως μιλάμε για την ίδια ποσότητα νερού.

Αν τώρα ταχύτητα ρεύματος θεωρήσουμε την ταχύτητα μετάδοσης της ηλεκτρικής ενέργειας τότε αυτή είναι αστραπιαία. Σκεφτείτε σαν παράδειγμα ένα καλαμάκι το οποίο περιέχει τον φραπέ μας και το κρατάμε κλειστό με την γλώσσα έτσι ώστε να παραμένει ο καφές μέσα. Αν το φυσήξουμε, τότε ο καφές που βρίσκεται κοντά στο στόμα μας θα κινηθεί την ίδια στιγμή που θα κινηθεί και ο καφές στην άλλη άκρη του καλαμακιού. Δηλαδή αστραπιαία. Δεδομένου ότι το καλαμάκι δεν πρόκειται να αλλάξει διατομή αν θέλουμε να αυξήσουμε την ταχύτητα με την οποία κυλά ο καφές από το καλαμάκι, πρέπει να φυσήξουμε πιο δυνατά, ή αλλιώς να ανεβάσουμε την τάση (V) του κυκλώματός μας, ή αλλιώς να το κάνουμε τοστ. Προφανώς κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται στην περίπτωσή μας.
Επίσης σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει και το φαινόμενο του bottleneck (λαιμός μπουκαλιού). Αυτό περιγράφει την κατάσταση όπου μέσα σε μία σωλήνα-αγωγό, ενώ η διατομή του είναι σταθερή, σε ένα σημείο η διατομή μειώνεται σημαντικά με φυσική συνέπεια να αυξάνεται η αντίσταση και να μειώνεται η ροή. Αν το μπουκάλι δεν είχε λαιμό και ήταν όλο μονοκόμματο δεν θα τολμούσαμε να το γυρίσουμε ανάποδα! θα χυνόταν όλο αμέσως.
Αυτό το φαινόμενο το παραθέτω διότι θέλω να πω το εξής. Αν δεν αλλάξουμε ΟΛΑ τα καλώδια του ηλεκτρικού μας συστήματος (μιλάμε πάντα για ένα κλειστό κύκλωμα) τότε η ροή και η ταχύτητα θα εξαρτάται από το ένα καλωδιάκι που αφήσαμε κάπου ανέγγιχτο, ενώ θα διαφέρει από σημείο σε σημείο. (χοντρά-χοντρά )

Όπως και να έχει όμως, εδώ μιλάμε για μεταφορά συγκεκριμένου ποσού ηλεκτρικής ενέργειας από το ένα σύστημα του αυτοκινήτου στο άλλο και σε αυτό το θέμα δεν παίζει κανένα ρόλο η ταχύτητα. (βλέπε καλαμάκι)

Photoelectric Super Conducting Cable

Καλώδιο αρνητικής πολώσεως.
Καθιστά την αγωγιμότητα του ρεύματος των ηλεκτρονικών μερών, κατά εννέα φορές περισσότερο από αυτήν των απλών καλωδίων παροχής. Το ρεύμα το οποίον δημιουργείται από την ροή των ηλεκτρονίων προς την θετική φόρτιση, να επιταχύνεται πολλαπλάσια, (ταχύτητα ηλεκτρονίων = απόδοση ροής ρεύματος). Το οποίον προκαλεί την θετική φόρτιση να κορυφωθεί, καθιστώντας συνεχή την ροή ρεύματος. Αλλά δεν είναι μόνον αυτό.


Η ροή του ρεύματος είναι μονίμως συνεχής είτε μιλάμε για συνεχές όπου αν μπορούσαμε να δούμε τα ηλεκτρόνια θα τα βλέπαμε να κάνουν βόλτα γύρω από το κύκλωμά μας, είτε μιλάμε για εναλλασόμενο όπου μιλάμε για μία συνεχή ταλάντωση με σταθερή και συγκεκριμένη συχνότητα βάσει προδιαγραφών. Όπως εξηγήσαμε παραπάνω η ταχύτητα του ρεύματος δεν επηρεάζει πουθενά την ταχύτητα μετάδοσης της ηλεκτρικής ενέργειας ενώ ο όρος «απόδοση ροής ρεύματος» δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.

Dimension Fuel Catalyst

Kατασκευή από κράμα σπανίων μετάλλων, που μπορεί να μετατρέψει μία φυσική εφαρμογή. Όπως την ρευστότητα της βενζίνης (visconty). Κάνοντας την πιό λεπτή και ατμώδη, διασπώντας μόρια και ηλεκτρόνια.

Καταρχήν η ρευστότητα ονομάζεται fluidity και το ιξώδες viscosity (visconty δεν σημαίνει τίποτα ). Μπορεί να μας φαίνεται το ίδιο αλλά δεν είναι. Το ιξώδες λοιπόν ενός υλικού δεν αυξάνεται επειδή το βάλαμε σε σπάνιο κράμα ( ) μετάλλων. Το ιξώδες του μελιού για παράδειγμα, που είναι μεγάλο και γι αυτό έχει μικρή ρευστότητα, δεν θα μεταβληθεί αν το βάλουμε σε βάζο ή μεταλλικό δοχείο εκτός και αν το μεταλλικό δοχείο είναι ζεστό. Στην προκειμένη περίπτωση η θερμοκρασία μικραίνει το ιξώδες του μελιού και αυξάνει την ρευστότητα και τίποτε άλλο. Γενικότερα η θερμοκρασία είναι ένας τρόπος να αυξήσεις την ρευστότητα αλλά δεν είμαι σίγουρος για τον αν θέλουμε να αυξήσουμε την θερμοκρασία του καυσίμου μας. Γενικότερα, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται στις μικρές θερμοκρασίες και όχι στις μεγάλες, άσχετα αν αυτό αναφέρεται κυρίως στην θερμοκρασία του αέρα.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες αναβαθμίζεται ο ψεκασμός, η ικανότητα της ανάφλεξης με αύξηση εκρηκτικότητας του σπινθήρα 30% . Ενδυνάμωση της μπαταρίας 30%, μείωση της ηλεκτρικής αντιστάσεως, και μείωση του χρόνου φόρτισης κατά 20%. Αποτελέσμα, με προυπόθεση την τέλεια καύση ο κινητήρας ανέρχεται σε υψηλό όριο επιδόσεων. Αυξάνοντας εντυπωσιακά από χαμηλά το δύσκολο έργο που λέγεται ροπή, δεύτερον ιπποδύναμη, τρίτον μείωση της καταναλώσεως έως και 30% και ρύπων έως 50%. Αλλα δεν είναι μόνον αυτό.

Όλη η παραπάνω παράγραφος είναι ακατάσχετη και ασυνάρτητη φλυαρία.

Electronic Reductor

Υψηλών προδιαγραφών κατασκευή από εκλεκτής ποιότητας εξαρτήματα, που λειτουργεί σε συνδυασμό πάντα με το Photoelectric Pressure Power Implement. Αναβαθμίζει τις λειτουργίες του, με ισχύ άνω των 20 amps από την είδη υπάρχουσα του αυτοκινήτου, δίχως ν'αλλάζει το φορτίο δυναμικού (13,5Volt).

Ωχ βαρέθηκα...

Αρχικά να πούμε ότι η ισχύς μετριέται σε Watt και όχι σε Amps τα οποία είπαμε ότι μετράνε την ένταση.

Η ισχύς περιγράφεται από τον τύπο P= VxI όπου V η τάση και I η ένταση.
Ο δε τύπος που περιγράφει την σχέση τάσης έντασης και αντίστασης είναι ο V=IxR

Σύμφωνα δηλαδή με τα όσα γνωρίζουμε (sic) ο μόνος τρόπος να αυξηθεί η ένταση του ρεύματος, δεδομένης της τάσης, είναι να μειώσουμε την αντίσταση. Όμως μείωση της αντίστασης κατά βάση σημαίνει μεγαλύτερης διατομής καλώδιο δηλαδή μικρότερη ταχύτητα ροής ηλεκτρονίων και όχι μεγαλύτερη όπως μας ευαγγελίζονται...

Τα χαρακτηριστηκά του εγκεφάλου δεν επιρεάζονται και ούτε καν αλυώνονται. Απεναντίας γίνεται πιό σταθερός και ευαίσθητος στις λειτουργίες του.

Άσχετο...
Ή εγώ δεν γνωρίζω Ελληνικά ή δεν ξέρω τί...

Πάντως, ερμηνεύοντας το όπως νομίζω, ο εγκέφαλος υπολογίζει πιο γρήγορα την σχέση του μίγματος. Αυτό είναι αδύνατον να συμβεί αν δεν πειράξεις την ταχύτητα της embedded cpu δηλαδή (αφού αυτό είναι αδύνατον) ή αλλάζεις επεξεργαστή-εγκέφαλο ή οι ταχύτητες είναι ίδιες και απαράλλαχτες. Εξάλλου μόλις αναφέρθηκε ότι ο εγκέφαλος δεν επηρεάζεται καθόλου. Επιπλέον στην περίπτωση της cpu τα σήματα που φτάνουν δεν είναι συνεχή ρευματάκια αλλά ψηφιακά σήματα (αλλαγές τάσης και όχι ροές ηλεκτρονίων) προδιαγραφών TTL. Επιπλέον, ακόμα και αν τοποθετήσουμε πιο γρήγορη cpu θα πρέπει να αναβαθμήσουμε και όλους τους αισθητήρες. Συνήθως οι αισθητήρες είναι επιλεγμένοι έτσι ώστε οι χρόνοι που στέλνουν δεδομένα να είναι πολλαπλάσια του ρολογιού της cpu. Αν αυτό αλλάξει τότε το πιο πιθανό είναι να έχουμε μείωση της συνολικής ταχύτητας επεξεργασίας. Για να το κάνω πιο κατανοητό, αν η cpu επεξεργάζεται τα σήματα που λαμβάνει κάθε δευτερόλεπτο, αν εμείς την πουσάρουμε έτσι ώστε να επεξεργάζεται κάθε 0.8 τότε το σήμα που θα έρθει από τον αισθητήρα στο ένα δευτερόλεπτο θα το επεξεργαστεί στο 1,6, δηλαδή στον επόμενο χτύπο του ρολογιού αφού έχασε το 0.8. (είπαμε χοντρά-χοντρά )

Επιτυγχάνεται σημαντική εξοικονόμηση ενεργείας εώς και 35%, από αυτήν που χάνεται σε θερμικές απώλειες υδρογονάθρακες κα. Που όπως λέει η βιβλιογραφία αγγίζει το 60%. Κάτω από αυτές τις συνθήκες η κατανάλωση παραμένει χαμηλά, ενώ η αύξηση της ροπής ανέρχεται από 20 έως 40 % και της ιπποδύναμης από 20 έως 50 ίππους.
Βιβλιογραφία σχετική δεν υπάρχει. Ενέργεια μπορεί να χάνεται από θερμικές απώλειες ωστόσο δεν καταλαβαίνω πως το παραπάνω προϊόν βοηθά σε αυτό. Εκτός αν διαθέτει και κατάψυξη. Όσο για τους υδρογονάνθρακες, ένας θεός ξέρει πως το συνδύασαν. Τελευταία φορά που άκουσα τον όρο ήταν σε πρωϊνάδικη εκπομπή με θέμα την δίαιτα.

Τα ποσοστά τώρα είναι τόσο τραβηγμένα από τα μαλλιά που μόνο γέλιο προκαλούν. Αν κάποιος καταφέρει να αυξήσει την ροπή του Jimny μου κατά 20% δηλαδή να πάει στα 17χγμ και την ισχύ κατά 20 ίππους δηλαδή να γίνει 105 αλόγατα, χωρίς παρεμβάσεις στο μίγμα και γενικότερα την ποιότητα του θερμοδυναμικού του κύκλου εγώ θα κάνω ότι μου ζητήσει. Και το γράφω παρουσία μαρτύρων!!!

Πλεονεκτήματα

Η εφραρμογή στο συνολόν της προσφέρει πολύ περισσότερα απ'αυτά που υπόσχεται,και με ΚΑΝΕΝΑ μειονέκτημα. Εάν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση η ζωή του θα διαρκέσει 5 με 6 χρόνια περισσότερο. Εγγύηση 2 έτη.


Αν ήταν έτσι θα μας έδιναν εγγύηση εφόρου ζωής κινητήρα!

Αυτό συμβαίνει διότι απομακρύνει τα σωματίδια του άνθρακα που είναι το αποτέλεσμα της καύσεως, που μέρος αυτών παραμένει στον χώρο και τα ελατήρια των εμβόλων.
Εκεί παρατηρείται σταδιακή αντίσταση, τριβή, άνοδος θερμόκρασίας, φθορά καί μείωση της ιπποδύναμης. Αυτό φαίνεται στις δύο πρώτες αλλαγές λαδιών, όπου το λάδι είναι ιδιαίτερα μαύρο.


Δεδομένου ότι απομακρύνει τα σκουπίδια, συμφωνώ. Μόνο που δεν κατάλαβα πως το κάνει.
Αλλά τι να πω και εγώ ο φτωχός... Αν καταλάβαινα θα ήμουν ο Dr Chen.

Η κατασκευή είναι πατέντα σε Αμερική Ιαπωνία Γερμανία R.O.C. κα.

Η αναζήτηση στο google αρκεί να πείσει τον οποιονδήποτε για το αναληθές της παραπάνω πρότασης. Παρόλα αυτά, αν δει κανείς εδώ

http://www.lhup.edu/~dsimanek/museum/unwork.htm

στο μουσείο των μηχανών που δεν δουλεύουν (museum of unworkable devices - προσπάθειες για την εφεύρεση του αεικίνητου ), θα δει ότι πολλές από αυτές έχουν πατέντα στο αμερικανικό γραφείο πατεντών ( http://www.uspto.gov ) στο οποίο φυσικά ούτε τον Dr Chen γνωρίζουν ούτε και τις εφευρέσεις του...


Ουφ.
Του χρόνου θα σας πω και για το σύστημα φρένων.
Όποιος κατάφερε και διάβασε μέχρι εδώ, τα συγχαρητήριά μου.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: www.turbopower.gr

Post by Φωκίων »

Πως τουρμπιζει αυτος ενα πραμα????

http://www.youtube.com/watch?v=Wusbk1vc ... re=related

Μια απο τα ιδια :D :D :D
Φωκίων

Re: www.turbopower.gr

Post by Φωκίων »

Νικολα

Καποτε νομιζω ειχες γραψει κατι και για τα περηφημα :D :D :D .... μαγνητακια... :D :D
Μπας και το εχεις προχειρο??
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: www.turbopower.gr

Post by Nicolas »

Όχι δεν το έχω πρόχειρο αλλά έρχεται Σαββατοκύριακο... ;)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Posts: 101
Joined: Thu Jun 18, 2009 16:28
Location: Μαρουσι

Re: www.turbopower.gr

Post by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ »

Με δαυτα ειχα βαλει και ειχα δει μια ασημαντη βελτιωση στη καταναλωση.Αν θυμαμαι καλα 0.3 l/100.Tα εχω βγαλει φυσικα.
Κωστας
Suzuki NGV 2.0
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: www.turbopower.gr

Post by Nicolas »

Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:Με δαυτα ειχα βαλει και ειχα δει μια ασημαντη βελτιωση στη καταναλωση.Αν θυμαμαι καλα 0.3 l/100.Tα εχω βγαλει φυσικα.
Ιδέα σου ήταν :lol:
Χωρίς πλάκα!
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Posts: 101
Joined: Thu Jun 18, 2009 16:28
Location: Μαρουσι

Re: www.turbopower.gr

Post by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ »

Δεν αποκλειεται καθολου.Μια μικρη μεταβολη στις μετακινησεις την δικαιολογει απολυτα αυτη τη μειωση.
Κωστας
Suzuki NGV 2.0
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: www.turbopower.gr

Post by Nicolas »

Απίστευτο!!!! Φοβερό!!!!!
Νέο προϊόν που αυτή την φορά με το γνωστό άγνωστο κράμα ειδικών μετάλλων, βελτιώνει τα φρένα!!!
Όχι το παλιό.... Νέο. Καινούριο κράμα :mrgreen:


Intensive Air/Hydraulic Brake Y32


Το τρίτο κατά σειρά εντυπωσιακό και μοναδικό στον κόσμο προϊόν της Μοριακής Τεχνολογίας. Ανεβάζει έως και κατακόρυφα την δύναμη G ανάλογα με την πίεση πού εξασκούμε στο πεντάλ, ενώ συγχρόνως μειώνει αισθητά την απόσταση φρεναρίσματος. Ασφαλής κατασκευή για ασφαλή και γρήγορη οδήγηση εάν ο οδηγός το επιθυμεί. Συνιστάτε η χρήση heat resist lining and heavy-duty ελαστικών. Τα ABS λειτουργούν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Κάνει για όλους τους τύπους φρένων.


Ο Ιησούς ο μεγαλοδύναμος δηλαδή... Τί άλλο θα ακούσω...
I rest my case...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: www.turbopower.gr

Post by lker »

Φιλαράκι ξέρω και ένα άλλο που βελτιωνεις τις γωνίες προσέγγισης αεροδιαδρόμου μέσω πλάγιων, μοριακού κράμματος, μετάλλων διαμέσου της ωστικής δύναμης που προκαλεί η κλανιά ενός σπουργιτιού που εκείνη τη στιγμή έτυχε να περνάει δίπλα από το ιπτάμμενο τετρακίνητό σου ... φήμες δε, θέλουν να το έχει δημιουργήσει το τέταρτο εγγόνι του εγγονίου του γιού του ξαδέρφου του αινστάιν :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: δηλαδή ο αρχί μας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: www.turbopower.gr

Post by Nicolas »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”