Page 1 of 2

Περί Αντιψυκτικού

Posted: Tue Apr 05, 2011 17:46
by Dimitris_TL
Καλησπέρα,
ψάχνοντας στο διαδίκτυο για αντιψυκτικά βρήκα τα χαρακτηριστικά του αντιψυκτικού της Οπελ το οποίον χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια. Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση τα χαρακτηριστικά του και αυγκεκριμένα αυτά τα οποία είναι γραμμένα στη σελίδα 8 του εγγράφου της Οπελ. Αναφέρεται συγκεκριμένα , θερμοκρασία παγοποίησης (Solidification temperature): -37C, Θερμοκρασία βρασμού (Boilling point): 175C και θερμοκρασία που αρχίζει να εξατμίζεται δηλ.να εκλύει ατμούς (Flash point): 115C
Δηλαδή και σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με τους ανεμιστήρες στο ψυγείο του αυτοκινήτου η ακόμα κολήσει ο θερμοστάτης κλειστός, μέχρι τους 175 βαθμούς κελσίου το αντιψυκτικό δεν θα βράσει, συνεπώς έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να γλυτώσεις σοβαρή ζημιά στον κινητήρα παρά χρησιμοποιόντας ένα κοινό αντιψυκτικό!
Αυτός είναι και ο λόγος που σκέφτηκα να μοιραστώ αυτό μαζί σας,
εαν κάποιος άλλος φίλος έχει να προτείνει κάτι αντίστοιχο η ακόμα κάτι καλύτερο παρακαλώ ας το γράψει.
Το έγγραφο που έβαλα σαν επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να το μεταφορτώσεται από τον επόμενο δεσμό...

http://www.google.gr/url?sa=t&source=we ... bA&cad=rja

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Sun Apr 24, 2011 10:51
by strofimios
Δες και αυτο: http://streetdragfluids.com/
Η τιμη τσουζει αλλα το βαζεις μια φορα και δεν το αλλαζεις ποτε(εκτος εαν βαλεις το R).

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Tue Apr 26, 2011 12:22
by Dimitris_TL
Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία... προσωπικά εδώ και 20 χρόνια χρησιμοποιώ το αντιψυκτικό της Οπελ (χωρίς να το αραιώνω με νερό), και δεδομένου ότι δεν έχω παρατηρήσει την απειροελάχιστη διάβρωση στο κύκλωμα ψύξης των κινητήρων όλα αυτά τα χρόνια, και με τις προδιαγραφες που εντελώς τυχαία ανακάλυψα τελευταία δεν έχω λόγο να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Πολύ πιθανόν να πρόκεται για το ίδιο χημικό,(που είναι κόκκινο αντί τα συνιθησμένα πράσινα αντιψυκτικά), σε διαφορετική συσκευασία και φίρμα δεδομένου ότι και αυτό δεν είναι συμβατό με τα συνηθισμένα αντιψυκτικά...
Πάντως μια έρευνα σχετικά με την τιμή στην αγορά, και συγκεκριμένα στα service Opel που πωλούν το αντιψυκτικό αυτό σε τιμή χονδρικής θα βοηθίσει κάποιον να αποφασίσει τι θα χρησιμοποιήσει..

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Thu Apr 28, 2011 22:18
by strofimios
http://www.yacco.gr/products_view.php?id=21&catid=1006
Αυτο το "βαζω" στο συμβατικο ιχ μου που ετρωγε πολυ σκληρη χρηση,drift κλπ.Δεν ειχα κανενα προβλημα.
Περυσι ειχα παρει τα 10 λιτρα(2 μπετονια των 5) 50€.Εχει σαν βαση το ζμι της αγκιναρας!!!!

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Thu Apr 28, 2011 22:46
by Dimitris_TL
Κατέβασα το αρχείο pdf http://www.yacco.gr/download.php?id=106 με τα χαρακτηριστικά του αντιψυκτικού από τη σελίδα που ανέφερες και συγκεκριμένα γράφει στη σελίδα 3 παράγραφο 9
9. Propriétés physiques et chimiques
- état physique : Liquide à température ambiante.
- couleur : Bleue.
- odeur : Caractéristique.
- pH : 8.0.
- Point d'éclair : 115°C.
- Masse volumique : 1079 g/l à 15°C.
- Solubilité : Soluble en toutes proportions dans l'eau. Insoluble dans les corps gras.

το Point d'éclair είναι το Flash Point που είναι το ίδιο με της Οπελ.
Ομως δεν αναφέρει το σημείο βρασμού που είναι 175°C για το αντιψυκτικό της Οπελ αλλά πολύ πιθανόν να πρόκεται για το ίδιο προϊόν σε διαφορετική συσκευασία επειδή και τα δύο στερεοποιούνται στους -35°C Εάν δε και τα δύο είναι κόκκινα τότε πρέπει να είναι το ίδιο αντιψυκτικό...
Να πω και κάτι ακόμα, πριν από ένα μηνα περίπου μου κόλησε σε λειτουργία ο θερμοστάτης κλειστός μέσα στην κίνηση, έβαλα τέρμα το καλοριφέρ και κατόρθωσα να έχω θερμοκρασία στο παραφλού 112°C την οποία έβλεπα στο Scangauge και με την "ψυχή" στο στόμα επέστρεψα πίσω...Λοιπόν το Νίβα δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά, ούτε φλάτζα έκαψε, ουτε εβρασε το αντιψυκτικό ούτε τίποτα, πιστεύω αυτό το οφείλω στο αντιψυκτικό της Οπελ που εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ όπως είναι χωρίς να το αραιώνω καθόλου... Από θερμοστάτη τώρα πια χρησιμοποιώ Γερμανικης κατασκευής και ευχομαι να μην ξαναπεράσω τα ίδια....

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Thu Apr 28, 2011 22:58
by strofimios
Μεσα στο μπετονι ειναι κοκκινο.Οταν το βαζω στο ψυγειο παιρνει ενα πρασινωπο χρωμα.

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Thu Apr 28, 2011 23:04
by Dimitris_TL
Οχι της Οπελ παραμένει κόκκινο σαν το ροζέ κρασί...αλλά δεν πίνεται :D :D :D

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Wed Aug 03, 2011 10:04
by Mitsu3Sport
Η άποψη μου είναι η εξής:
Το αντιψυκτικό είναι αυτό που λέει το όνομά του, δηλαδή κατεβάζει το σημείο πήξης του νερού ώστε να μην παγώνει στις χαμηλές θερμοκρασίες της κάθε περιοχής. Επιπλέον περιέχει συστατικά που παρεμποδίζουν τη διάβρωση του κυκλώματος ψύξης από ηλεκτρόλυση (λόγω των διαφορετικών μετάλλων που το απαρτίζουν)

Την απαγωγή θερμότητας την κάνει ουσιαστικά το νερό, το οποίο έχει μεγάλη θερμοχωρητικότητα (δηλ. έχει την δυνατότητα να αποροφά μεγάλα ποσά θερμότητας αυξάνοντας λίγο τη θερμοκρασία του).

Ο συνδυασμός λοιπόν απεσταγμένου νερού και ενός καλού αντιψυκτικού (στη σωστή αναλογία βάσει των θερμοκρασιών της περιοχής) προσφέρει τη ζητούμενη συμπεριφορά.

Επίσης, το ανιψυκτικό μόνο του έχει μεγαλύτερο ιξώδες απ' ότι αραιωμένο με νερό, γεγονός που αλλάζει τη ροική συμπεριφορά του υγρού εντός του κυκλώματος.

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Wed Aug 03, 2011 20:04
by Dimitris_TL
Εγώ το χρησιμοποιώ σε αναλογία 65/35 = Αντιψυκτικό/Απιονισμένο Νερό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος :D :D :D

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Wed Aug 03, 2011 21:44
by heroicentaur
Σημερα ανοιξα το μοτερ μου για ρεκτιφιε μιλαμε πως μεσα ητανε σαν βαλτος απο το πρασινο υγρο που μια ζωη βαζαμε στην μηχανη.

Προσεξτε πως κανει μπαμ η πρασινη γλιτσα Image.
Image

Το μονο καλο που κανανε οτι ευκολα εντοπιζεις τις διαρροες :lol: