Page 2 of 2

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Thu Aug 04, 2011 10:00
by Dimitris_TL
Το θέμα είναι να μην υπάρχουν διαβρώσεις στα μέταλα το χρώμα δεν πειράζει, ας είναι και...πράσινο
Κοιτα αν υπάρχουν οξειδώσεις στα αλουμίνιο της κεφαλής, σττην αντλία νερού, στις ταπες του μπλοκ που την πληρώνουν πρώτες (τρυπάνε) κτλ

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Sat Sep 17, 2011 10:49
by heroicentaur
Dimitris_TL wrote:Εγώ το χρησιμοποιώ σε αναλογία 65/35 = Αντιψυκτικό/Απιονισμένο Νερό και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος :D :D :D
Πηρα το παραφλου της OPEL

Image


οποτε εβαλα και το νερο που δινουνε στα super market για το σιδερο. Πανω η συσκευασια λεει ΑΠΙΟΝΙΣΜΕΝΟ νερο και στην αποδειξη γραφει πανω ΑΠΕΣΤΑΓΕΜΝΟ.

Image


περιεργος και εγω εκατσα να το ψαξω λιγο και βρηκα αυτο εδω

http://www.thelab.gr/water-cooling/apes ... 47165.html
thelab.gr wrote: ’λλο το απιονισμένο και άλλο το απεσταγμένο νερό.

To απιονισμενο οπως λεει και το ονομα του δεν εχει ιοντα. Το νερό παρόλα αυτά απο τη φύση του θέλει να παραμένει σταθέρο. Για να γίνει σταθερό όμως χρειάζεται ιόντα... Και που τα βρίσκει τα ιόντα; Απο το ψυγείο, το μπλοκ κτλ με αποτέλεσμα να τα καταστρέφει σιγά σιγά..

Το απέσταγμενο ( διασπεσταγμενο, τριασαπεσταγμενο) δεν περιέχει άλατα, που κάθονται στους σωλήνες, ρακορ, ψυγεία και τα καταστρέφουν/μπλοκαρουν.
Τελικα το απιονισμενο δεν κανει καλο στο συστημα ψυξης, οποτε εγω που πηρα απεσταγμενο νερο και τελικα πανω στην συσκευασια γραφει απιονισμενο???

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Mon Sep 19, 2011 00:04
by ΤΑΚΗΣ
καλησπερα σε ολους ...
παληκαρια μπερδευτικα με ολλα αυτα τα τεχνικα
μπορει να μου πει καποιος λιανα τι να βαλω .για να μην εχω ολλα τα παραπανω
προβληματα .μιας και το μοτερ ειναι ολο αλουμινιο.και ευπαθη...




Ευχαριστω.

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Mon Sep 19, 2011 12:12
by heroicentaur
Θελεις παραφλου οχι ετοιμο διαλυμενο σε νερο, θα βαλεις 1 λιτρο παραφλου προς 1 λιτρο νερο βρυσης. Το παραφλου που αγορασα εγω (6.90 ευρο με το 23%) κανονικα καταπολεμαει τα αλατα του νερου αλλα ηθελα να βαλω αποσταγμενο για να ειμαστε σιγουροι.

Το παραφλου που δινει η ΕΚΟ (πρασινο χρωμα) που ειναι ετοιμο διαλυμενο με νερο για περιπου 5 χρονια που το χρησημοποιουσα ητανε ολα καλα, το μονο κακο ειναι οτι η πρασινηλα ητανε τοσο εντονη που εχει κολλησει παντου.

Υπαρχουνε βεβαια και αλλες μαρκες αλλα ποτε μην παρεις ετοιμο διαλυμενο σε νερο, τα περισσοτερα ειναιμουφα.

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Mon Sep 19, 2011 15:37
by Mitsu3Sport
Συμφωνώ με το συμπυκνωμένο παραφλού, που το αραιώνουμε μόνοι μας (και όχι το έτοιμο), διαφωνώ όμως με τη χρήση νερού βρύσης στο κύκλωμα της μηχανής. Το κόστος του απεσταγμένου νερού είναι μηδαμινό για να το ρισκάρει κανείς και επίσης, όσο και να ισχυρίζεται το παραφλού οτι καταπολεμάει τα άλατα (ιόντα), αυτά αφού μπουν στο κύκλωμα παραμένουν εκεί, δεν τα διώχνει.

Σημείωση. Μετά από 3 χρήσεις του μηχανήματος αποστείρωσης μπιμπερό του μπέμπη, (εξάτμιση 150ml νερού βρύσης), δεν θα πιστεύετε αν δεν δείτε το καφέ υπόλειμα που κατακάθεται στο μηχάνημα τι νερού πίνουμε. Σκεφτείτε 3 lt τέτοιου νερού μέσα στο κύκλωμα να δρουν επί χρόνια στις θερμοκρασίας που αναπτύσσονται.

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Thu Nov 17, 2011 15:44
by cousto
Ξερετε που μπορω να βρω το αντιψυκτικο Zerex G-05? ή καποιο άλλο με τα ιδια χαρακτηριστικα? (εκτός του Mopar).

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Thu Nov 17, 2011 23:30
by heroicentaur
Ειναι προιον της Valvoline εχεις κοιταξει κατω στο κεντρο η στην Φρατζη?

http://www.valvoline.com/products/brands/zerex/

Re: Περί Αντιψυκτικού

Posted: Sun Nov 20, 2011 17:51
by cousto
heroicentaur wrote:Ειναι προιον της Valvoline εχεις κοιταξει κατω στο κεντρο η στην Φρατζη?

http://www.valvoline.com/products/brands/zerex/
Οσο εψαξα δεν το βρηκα.