Page 1 of 1

Αποστατες transfer case

Posted: Tue Jul 28, 2009 17:44
by cousto
Εχω στο XJ το παρακατω ψηλωμα με αμορτισερ ΟΜΕ και 31" λαστιχα, το οποιο δεν δινει αποστατες transfer case. Δεν χρειαζονται η πρεπει να βαλω και ποσο υψος? Μπορει να γινει ζημια αν βαλω η αν δεν βαλω?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1984-200 ... ccessories

Re: Αποστατες transfer case

Posted: Wed Jul 29, 2009 09:31
by antonisxj
φίλε cousto μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να βάλεις αποστάτες.
καταρχάς το μέγεθος του λάστιχου δεν έχει καμία σημασία.
αυτό που έχει σημασία είναι το ψήλωμα που σου δίνει καθαρά η ανάρτηση, επειδή αυτό είναι που αλάζει την γωνία λειτουργείας του άξονα μετάδοσης.
επειδή όμως το xj είναι μακρύ και η απόσταση μεταξύ transfer-αξόνων είναι μεγάλη, στην περίπτωση της ανάρτησής σου δεν αλλάζει πολύ η γωνία του άξονα μετάδοσης. να φανταστείς ότι εγώ φοράω 5,5ίντσες rubicon και δεν έχω βάλει αποστάτες. (και η ανάρτηση δουλεύει υπέροχα, και οι άξονες κανένα παράπονο).
Αν τώρα την ίδια ανάρτηση την βάλεις σε wrangler, άστα να πάνε, επέιδή είναι πιό μικρό σε μήκος, χρειάζεται αποστάτες, χρειάζεται SYE στην έξοδο απο transfer προς τον πίσω άξονα και χρειάζεται και πίσω άξονα μετάδοσης με διπλό σταυρό για να δουλεύει η ανάρτηση (περιπτεριές δηλαδή οι τεντοκίνητοι) :D
αυτά τα ολίγα και ελπίζω να σε φώτισα και να σε κούρασα :D

Re: Αποστατες transfer case

Posted: Wed Jul 29, 2009 10:46
by cousto
antonisxj wrote:φίλε cousto μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να βάλεις αποστάτες.
καταρχάς το μέγεθος του λάστιχου δεν έχει καμία σημασία.
αυτό που έχει σημασία είναι το ψήλωμα που σου δίνει καθαρά η ανάρτηση, επειδή αυτό είναι που αλάζει την γωνία λειτουργείας του άξονα μετάδοσης.
επειδή όμως το xj είναι μακρύ και η απόσταση μεταξύ transfer-αξόνων είναι μεγάλη, στην περίπτωση της ανάρτησής σου δεν αλλάζει πολύ η γωνία του άξονα μετάδοσης. να φανταστείς ότι εγώ φοράω 5,5ίντσες rubicon και δεν έχω βάλει αποστάτες. (και η ανάρτηση δουλεύει υπέροχα, και οι άξονες κανένα παράπονο).
Αν τώρα την ίδια ανάρτηση την βάλεις σε wrangler, άστα να πάνε, επέιδή είναι πιό μικρό σε μήκος, χρειάζεται αποστάτες, χρειάζεται SYE στην έξοδο απο transfer προς τον πίσω άξονα και χρειάζεται και πίσω άξονα μετάδοσης με διπλό σταυρό για να δουλεύει η ανάρτηση (περιπτεριές δηλαδή οι τεντοκίνητοι) :D
αυτά τα ολίγα και ελπίζω να σε φώτισα και να σε κούρασα :D
Συντεκνε και συνονοματε :D σε εχαριστω πολυ για την απαντηση, ειχα την ανησυχια γιατι στο Wrangler ειχε αποστατες ενω αυτο οχι και φοβηθηκα για ζημια σε σταυρους, παολα αυτα εχω φτιαξει αποστατες 1.5cm.

Re: Αποστατες transfer case

Posted: Wed Jul 29, 2009 10:51
by antonisxj
όταν θα ξεβιδώνεις την γέφυρα (άν τελικά βάλεις αποστάτες) πρόσεξε πάρα - πάρα -πάρα πολύ μην ζορίσεις καμιά βίδα και την κόψεις μέσα στο σασί. την μάμησες. τον ήπιες και φασκελοκουκούλωστε κουμπαράκι.
προσεχχχχχχτηκά με WD40, με ζέσταμα και όλες τις λοιπές χειροτεχνίες γιατί αν κόψεις βίδα...
ότι κάνεις, ενημέρωνε σχετικά.
thanks. ;)

Re: Αποστατες transfer case

Posted: Wed Jul 29, 2009 18:30
by cousto
antonisxj wrote:όταν θα ξεβιδώνεις την γέφυρα (άν τελικά βάλεις αποστάτες) πρόσεξε πάρα - πάρα -πάρα πολύ μην ζορίσεις καμιά βίδα και την κόψεις μέσα στο σασί. την μάμησες. τον ήπιες και φασκελοκουκούλωστε κουμπαράκι.
προσεχχχχχχτηκά με WD40, με ζέσταμα και όλες τις λοιπές χειροτεχνίες γιατί αν κόψεις βίδα...
ότι κάνεις, ενημέρωνε σχετικά.
thanks. ;)
Να βαλω? δεν ξερω τι να κανω...

Re: Αποστατες transfer case

Posted: Wed Jul 29, 2009 18:49
by antonisxj
μη βάλεις. δεν χρειάζεται.
άκουμε κι'εμένα.
κάτι ξέρω με 5,5ίντσες ψήλωμααααααααααααα :D
άκου τώρα τί τράβηξα πρίν μερικές μέρες που ήθελα να αλλάξω την κεντρική βάση κινητήρα.
επειδλη ο κινητήρας του xj μου είναι πετρέλαιο, η βάση είναι ένα μεγάλο στρογγυλό συνεμπλόκ αντί για το τούβλο-λάστιχο που έχουν οι βενζινόκαυστοι.
για να αλλάξω την βάση έπρεπε να κατεβάσω τη γέφυρα. τα μπράτσα της μπροστινής ανάρτησης (rubicon) φτάνουν έως τις βίδες της γέφυρας, όταν ξεβίδωσα τη γέφυρα, τα μπράτσα μετακινήθηκαν φεύγοντας από την θέση τους για μισό περίπου εκατοστό. υπόψιν ότι δεν έχω αναβατόριο, δεν είμαι επαγγελματίας και δεν έχω εφτά χέρια. μάμησέτα κουμπαράκι.
άντε να βάλω τη γέφυρα, να ξαναέρθουν οι τρύπες της ανάρτησης στη θέση τους και παράληλα να βιδώνω. ξαναμάμησέτα κουμπαράκι.
να σου πώ ότι ξεκίνησα στις 4 το μεσημέρι με ένα γρύλο και κατέληξα στις 1 το βράδυ με δύο γρύλους να σηκώνουν κινητήρα και γέφυρα και ένα γρύλο με προσθήκες και πατέντες να βρίσκεται οριζόντια πάνω απο το κεφάλι μου προσπαθώντας να σπρώξω τη βάση της ανάρτησης για να μπεί στη θέση της. όταν κάποια στιγμή ο γρύλος στράβωσε και εκτονώθηκε πετάγοντας τα κομμάτια του ευτυχώς που δεν ήμουν απο κάτω.
greek patendien papalien.
γιαυτό φίλεμου άσε τους αποστάτες μα δεν τους χρειάζεσαι. ;)

Re: Αποστατες transfer case

Posted: Thu Jul 30, 2009 13:23
by obelix
antonisxj wrote:φίλε cousto μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να βάλεις αποστάτες.
αυτό που έχει σημασία είναι το ψήλωμα που σου δίνει καθαρά η ανάρτηση, επειδή αυτό είναι που αλάζει την γωνία λειτουργείας του άξονα μετάδοσης.
επειδή όμως το xj είναι μακρύ και η απόσταση μεταξύ transfer-αξόνων είναι μεγάλη, στην περίπτωση της ανάρτησής σου δεν αλλάζει πολύ η γωνία του άξονα μετάδοσης. να φανταστείς ότι εγώ φοράω 5,5ίντσες rubicon και δεν έχω βάλει αποστάτες. (και η ανάρτηση δουλεύει υπέροχα, και οι άξονες κανένα παράπονο).

Εδω θα διαφωνησω μαζι σου κι εξηγω γιατι

Εχω υψος 3.5" και χωρις αποστατες τρεμουλο μετα τα 70 στον μπροστινο αξονα. Με αποστατες 3cm ειχα καθαρισει απο το τρεμουλο αλλα ο διαολος με εβαλε να παιξω μαζι τους και τα εκανα μπ@υρδ@λ@. Απο τις συζητησεις με τους αμερικανους εβγαλα το συμπερασμα οτι δεν θελουν ολα τα XJ αποστατες αλλα οταν θελουν τους βαζεις απο 2,5" ψηλωμα και πανω κι αναλογα το υψος απο 2cm εως 3cm Αν βαλεις στο δικη μου περιπτωση 1.8cm ή 3,2cm εχεις παλι τρεμουλο.

Οποτε προεδρε cousto αν δεν εχεις προβλημα δεν βαζεις αποστατες!