Page 1 of 2
ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Mon Feb 07, 2011 14:40
by OLDSMOBILE1964
Κατασκευασα ενα οχημα, εις το πλαισιο του οποιου εβαλα κατα μηκος τον κινητηρα απο ενα παλιο εμπροσθοκινητο SIMCA 1100 που ειχα, και εκει που τα ημιαξονια θα εδιναν κινησι στους τροχους του αυτοκινητου εβαλα 2 κεντρικους οι οποιοι δινουν κινησιν εις 2 διαφορικα απο BMW 316, τα οποια εβαλα εις τον εμπροσθιο και οπισθιο αξωνα. Λογω μικροτερων τροχων του οχηματος (40 εκατοστα διαμετρος, αντι 55 του αυτοκινητου), αλλα κυριως λογω της μειωσεως των τελικων στροφων, αφου τα διαφορικα εχουν μειωσιν 3,91/1 το οχημα βγαζει πολυ μικρη τελικη ταχυτητα - γυρω στα 15 χλμ/ωραν. Γνωριζει κανεις αν γινεται να αλλαξη η μειωσις των διαφορικων;;; Αν αντι για 3,91/1 ειχα 2/1 θα ηταν τελειο !!!
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Mon Feb 07, 2011 15:12
by Nicolas
Αν κατάλαβα καλά ζητάς παραγγελία κορωνοπήνια για διαφορικό bmw 316.
Ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ο Αμοριανός...
Καλύτερα όμως να βάλεις στην κατασκευή σου ένα κιβώτιο

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Tue Feb 08, 2011 15:32
by OLDSMOBILE1964
Εχει κιβωτιο, αυτο του SIMCA. Ο Αμοριανος ειναι μελος του φορουμ ;; Μπορω να επικοινωνησω καπως μαζι του ;;; Ευχαριστω...
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Tue Feb 08, 2011 15:50
by Drimon
Αυτή είναι η σελίδα του.
http://protrack.gr
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Wed Feb 09, 2011 14:29
by OLDSMOBILE1964
ΟΚ ευχαριστω
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Wed Feb 09, 2011 15:30
by Φωκίων
Εχω την εντυπωση οτι ΔΕΝ θα σε συμφαιρει οικονομικα η λυση αυτη....
Απο την περιγραφη φενεται να χρησιμοποιηται το σαζμαν του σιμκα. Σωστα?
Τα 15 χλμ στα δινει στην 5η ή 4η ???? (ποια ειναι η τελευταια σχεση τελος παντων)
Αλλες ιδεες θα μπορουσαν να δωθουν αν βλεπαμε την κατασκευη.
Πχ να εβαζες τα κανονικά σε διαμετρο λαστιχα ( αλληθεια γιατι βαζεις μικρότερα?) κι αν εχεις θεμα με το ολικο υψος του οχηματος να το "κατεβαζες" το αμαξωμα απο διαφορετική στιριξη στις αναρτησεις πχ...
αλλα βεβαια ολα αυτα ειναι στον αερα χωρις να εχουμε δει εστω μια φωτο..
Επισεις αν εχω καταλαβει σωστα τον τροπο "συνδεσμολογίας" ΗΔΗ χρησιμοποιεις το συστημα "σαζμαν + διαφορικό" απο το σιμκα ( αφου λες "εβαλα κεντρικους εκει που πηγαιναν τα ημιαξονια"), αρα ισως πρεπει να δεις μηπως αλλαζοντας το διαφορικό του σιμκα και χρησιμοποιησεις αυτο του 1300 ή του 1500 ετσι ωστε να πετυχεις "κεντρικά" και πιο οικονομικά την διαφοροποιηση που θες...
Γιατι οντως το σιμκα το 1100 θυμαμαι πιτσιρικος που επαιζα με ενα τετοιο ηταν οντως εξαιρετικά "κοντο" σα σχεση μεταδοσης
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Wed Feb 09, 2011 19:28
by strofimios
2/1 διαφορικο bmw δεν υπαρχει.Τα καινουργια τα ντιζελ παιζουν περιπου στο 2.5 αλλα ΑΝ τα βρεις θα ειναι πανακριβα.Μπορεις να βρεις ευκολα και φτηνα τα 2,98 απο 328 Ε-36 που ειναι πιο μεγαλα και πιο ανθεκτικα απο της 316.
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Thu Feb 10, 2011 13:30
by OLDSMOBILE1964
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Thu Feb 10, 2011 13:44
by Φωκίων
οκ now you ar talking!!
να φανταστω οτι οι "ροδες" σου ειναι οι ζαντες ή κατι πιο ειδικό?
γιατι αν ειναι ζαντες βρησκεις ευκολα 16αρες σιδερενιες πχ..
Αληθεια πρεπει να ειναι ντε και καλα τετρακινητο??
Γιατι ενας ευκολος τροπος που μπορω να σκευτω αλλαγης της σχεσης μεταδοσης ειναι....... 2 γραναζια και αλησιδα απο μοτοσυκλετα πχ...
μια και το βαρος του οχηματος σου δεν πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο μπαγκυ ας πουμε και σιγουρα η κοντρα = προσφυση που μπορουν να αναπτυξουν οι τροχοι σου δεν συγκρινεται με αυτη ενός "τακουνατου" λαστιχου σε λασπη ας πουμε ( απο αποψη αντοχης το λεω αυτο )
που θελώ να καταληξω
ιδιοκατασκευη ή μαλλον καταπαραγγελεια διαφορικΑ + τα φραναζόματα τους θα σου στοιχισει ισως και τα διπλά απο οτι εχεις δωσει μεχρι τωρα
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Posted: Thu Feb 10, 2011 14:04
by strofimios
Oxι,δυστηχως δεν χωρανε,της 328 ειναι αρκετα μεγαλυτερα.Το πιο μακρυ σε αυτο το μεγεθος ειναι το 3,38 απο 318is e-36
με τον Μ-44 κινητηρα.Επειδη αυτο ειναι λιγο δυσκολο να βρεθει μπορεις να βρεις ευκολα το 3,45 απο το ιδιο αμαξι με τον Μ-42 κινητηρα.