Αν είναι για ράγες, τι τα θες τα διαφορικά?????
Φτιάξε το βήμα σου με γρανάζια χωρίς διαφορικό χωρίς τίποτα.
ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 25
- Joined: Wed Nov 10, 2010 10:25
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Οχι ροδες μου ειναι παλαιες σιδηροδρομικες που ειχα. Ζαντες δεν κανουν, λογω των αυλακωσεων που εχουν για το ''βαλσιμο'' των ελαστικων. Με αλυσιδα και γραναζια ηταν το πρωτο που ειχα φτιαξει, με κινητηρα GARELLI 50cc, το 1995. Τωρα εχω βαρος 2 τονους περιπου, με αμαξωμα απο μικρο λεωφορειακι. Το 3,45 ειναι κοντα με το 3,91 και φοβαμαι οτι δεν θα δωση αισθητη διαφορα.... Τα διαφορικα τα εβαλα διοτι αλλοιως δεν ειχα την γωνιακη μεταδοσι, και αν δεν το εκανα 4κινητο με λιγη υγρασια πανω στην γραμμη ''η χορτα κλπ εχει μεγαλη ολισθησι. Προσπαθω να βρω μεγαλυτερους τροχους, 55 -60 εκ. διαμετρο, αλλα ειναι αρκετα δυσκολο.......
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
αρα αναρτησεις δεν εχεις εχεις?
Σκευτηκα την λυση τυπου πλυμνες UNIMOG αλλα με γραναζια και αλυσιδααντι γραναζι με γραναζι
δηλ
ο αξονας κινησης δεν ειναι βιδωμενος πανω στο πολυσφυνο του διαφορικόυ ( ή πλακακι οτι εχει τελος παντων ) αλλα καταληγει σε γραναζι
ενα δευτερο, διαφορετικής διαμετρου ειναι τελικά στερεωμενο στο πολυσφυνο του διαφορικου οποτε χρειαζεσαι αυτο το συστημα επι 2 φορες για μπρος και πισω,
ο αξονας μπορει να προεκταθει ή να του βαλεις μεσαια τριβη ( ουσιαστικά οσο πιο ακρη μπορεις αλλα για να καταλαβεις τι εννοω ) ωστε να μην χρειαζεται στιριξη πανω στο διαφορικό αλλα να κρατιεται απο την τριβη αυτη και το σαζμαν.
Σκευτηκα την λυση τυπου πλυμνες UNIMOG αλλα με γραναζια και αλυσιδααντι γραναζι με γραναζι
δηλ
ο αξονας κινησης δεν ειναι βιδωμενος πανω στο πολυσφυνο του διαφορικόυ ( ή πλακακι οτι εχει τελος παντων ) αλλα καταληγει σε γραναζι
ενα δευτερο, διαφορετικής διαμετρου ειναι τελικά στερεωμενο στο πολυσφυνο του διαφορικου οποτε χρειαζεσαι αυτο το συστημα επι 2 φορες για μπρος και πισω,
ο αξονας μπορει να προεκταθει ή να του βαλεις μεσαια τριβη ( ουσιαστικά οσο πιο ακρη μπορεις αλλα για να καταλαβεις τι εννοω ) ωστε να μην χρειαζεται στιριξη πανω στο διαφορικό αλλα να κρατιεται απο την τριβη αυτη και το σαζμαν.
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Έχω την εντύπωση πως εφόσον οι τροχοί σου είναι πάντα παράλληλοι προς τις ράγες, δεν χρειάζεσαι διαφορικό.OLDSMOBILE1964 wrote: Τα διαφορικα τα εβαλα διοτι αλλοιως δεν ειχα την γωνιακη μεταδοσι,
Σπάστη μετάδοση, ναι, διαφορικό όμως όχι.
Βεβαίως πρώτη φορά με προβληματίζει κάτι τέτοιο κατά συνέπεια μπορεί να κάνω και λάθος
Ακόμα όμως και αν έχω άδικο, τί πρόσφυση μπορεί να έχει η ρόδα σου με την ράγα για να κουρδίσει?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 25
- Joined: Wed Nov 10, 2010 10:25
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Οχι δεν εχω αναρτησεις, μονο ελαστικες βασεις μεταξυ πλαισιου και αμαξωματος. Η διαταξις, ετσι οπως εχει γινει, διοτι υπαρχει προβλημα χωρου αφου ολα πρεπει να χωρεσουν σε 70 - 75 εκατοστα πλατος, ειναι: διαφορικο, στο πλακακι του ημιαξονιου δισκος και μετα στην αρχη του ημιαξονιου κολλημενος ενας τετραγωνος αξωνας, ο οποιος διαπερνα το μουαγιε και δινει κινησιν αλλα και φρενο στον καθε τροχο. Ετσι δεν μπορω να στηριξω αλλου τα διαφορικα διοτι φοβαμαι κιολας να βασιζω τα φρενα μου σε αλυσιδες.......Διαφορικα δεν χρειαζομαι κατ' αναγκην, ισα-ισα καλλιτερα θα ηταν να ειναι μπλοκε, δεν ευρισκα ομως αλλη λυσι για να εχω την γωνιακη μεταδοσι (απο τους 2 κεντρικους που ειναι κατα μηκος του οχηματος στους 2 αξωνες των τροχων που ειναι καθετα). Προσφυσι εχω ικανοποιητικη, αφου εχουν κινησι και οι 4 τροχοι. Το οχημα το εχουμε τωρα στον φανοποιο και - αν ολα πανε καλα - ελπιζω οτι σε 10 ημερες θα μπορεσουμε να κανουμε την 2η δοκιμη στην γραμμη Λαυρειου. Σε τελικη μορφη μαζι με το ελκομενο του, που ειναι ενα ιδιο οχημα χωρις ομως κινητηρα, θα ειναι μια μικρη διπλη αυτοκινηταμαξα με 4 αξωνες, χωρητικοτητος 20 περιπου ατομων..... Παραμενει ομως ακομη το προβλημα της μικρης τελικης ταχυτητος........
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Ξήλωσε τελείως τα διαφορικά σου και βάλε ότι κορωνοπήνιο βρεις που σου κάνει το βήμα του.
Με τον ίδιο τρόπο που το πηνίο γυρίζει την κορώνα, κάνε μόντα να γυρνά και τον άξονα-ημιαξόνια.
Έτσι και το διαφορικό γλυτώνεις και μπορείς να βάλει ότι ΚΠ θες.
Με τον ίδιο τρόπο που το πηνίο γυρίζει την κορώνα, κάνε μόντα να γυρνά και τον άξονα-ημιαξόνια.
Έτσι και το διαφορικό γλυτώνεις και μπορείς να βάλει ότι ΚΠ θες.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".