ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
-
- Posts: 25
- Joined: Wed Nov 10, 2010 10:25
ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Κατασκευασα ενα οχημα, εις το πλαισιο του οποιου εβαλα κατα μηκος τον κινητηρα απο ενα παλιο εμπροσθοκινητο SIMCA 1100 που ειχα, και εκει που τα ημιαξονια θα εδιναν κινησι στους τροχους του αυτοκινητου εβαλα 2 κεντρικους οι οποιοι δινουν κινησιν εις 2 διαφορικα απο BMW 316, τα οποια εβαλα εις τον εμπροσθιο και οπισθιο αξωνα. Λογω μικροτερων τροχων του οχηματος (40 εκατοστα διαμετρος, αντι 55 του αυτοκινητου), αλλα κυριως λογω της μειωσεως των τελικων στροφων, αφου τα διαφορικα εχουν μειωσιν 3,91/1 το οχημα βγαζει πολυ μικρη τελικη ταχυτητα - γυρω στα 15 χλμ/ωραν. Γνωριζει κανεις αν γινεται να αλλαξη η μειωσις των διαφορικων;;; Αν αντι για 3,91/1 ειχα 2/1 θα ηταν τελειο !!!
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Αν κατάλαβα καλά ζητάς παραγγελία κορωνοπήνια για διαφορικό bmw 316.
Ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ο Αμοριανός...
Καλύτερα όμως να βάλεις στην κατασκευή σου ένα κιβώτιο
Ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ο Αμοριανός...
Καλύτερα όμως να βάλεις στην κατασκευή σου ένα κιβώτιο
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 25
- Joined: Wed Nov 10, 2010 10:25
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Εχει κιβωτιο, αυτο του SIMCA. Ο Αμοριανος ειναι μελος του φορουμ ;; Μπορω να επικοινωνησω καπως μαζι του ;;; Ευχαριστω...
-
- Posts: 25
- Joined: Wed Nov 10, 2010 10:25
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
ΟΚ ευχαριστω
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Εχω την εντυπωση οτι ΔΕΝ θα σε συμφαιρει οικονομικα η λυση αυτη....
Απο την περιγραφη φενεται να χρησιμοποιηται το σαζμαν του σιμκα. Σωστα?
Τα 15 χλμ στα δινει στην 5η ή 4η ???? (ποια ειναι η τελευταια σχεση τελος παντων)
Αλλες ιδεες θα μπορουσαν να δωθουν αν βλεπαμε την κατασκευη.
Πχ να εβαζες τα κανονικά σε διαμετρο λαστιχα ( αλληθεια γιατι βαζεις μικρότερα?) κι αν εχεις θεμα με το ολικο υψος του οχηματος να το "κατεβαζες" το αμαξωμα απο διαφορετική στιριξη στις αναρτησεις πχ...
αλλα βεβαια ολα αυτα ειναι στον αερα χωρις να εχουμε δει εστω μια φωτο..
Επισεις αν εχω καταλαβει σωστα τον τροπο "συνδεσμολογίας" ΗΔΗ χρησιμοποιεις το συστημα "σαζμαν + διαφορικό" απο το σιμκα ( αφου λες "εβαλα κεντρικους εκει που πηγαιναν τα ημιαξονια"), αρα ισως πρεπει να δεις μηπως αλλαζοντας το διαφορικό του σιμκα και χρησιμοποιησεις αυτο του 1300 ή του 1500 ετσι ωστε να πετυχεις "κεντρικά" και πιο οικονομικά την διαφοροποιηση που θες...
Γιατι οντως το σιμκα το 1100 θυμαμαι πιτσιρικος που επαιζα με ενα τετοιο ηταν οντως εξαιρετικά "κοντο" σα σχεση μεταδοσης
Απο την περιγραφη φενεται να χρησιμοποιηται το σαζμαν του σιμκα. Σωστα?
Τα 15 χλμ στα δινει στην 5η ή 4η ???? (ποια ειναι η τελευταια σχεση τελος παντων)
Αλλες ιδεες θα μπορουσαν να δωθουν αν βλεπαμε την κατασκευη.
Πχ να εβαζες τα κανονικά σε διαμετρο λαστιχα ( αλληθεια γιατι βαζεις μικρότερα?) κι αν εχεις θεμα με το ολικο υψος του οχηματος να το "κατεβαζες" το αμαξωμα απο διαφορετική στιριξη στις αναρτησεις πχ...
αλλα βεβαια ολα αυτα ειναι στον αερα χωρις να εχουμε δει εστω μια φωτο..
Επισεις αν εχω καταλαβει σωστα τον τροπο "συνδεσμολογίας" ΗΔΗ χρησιμοποιεις το συστημα "σαζμαν + διαφορικό" απο το σιμκα ( αφου λες "εβαλα κεντρικους εκει που πηγαιναν τα ημιαξονια"), αρα ισως πρεπει να δεις μηπως αλλαζοντας το διαφορικό του σιμκα και χρησιμοποιησεις αυτο του 1300 ή του 1500 ετσι ωστε να πετυχεις "κεντρικά" και πιο οικονομικά την διαφοροποιηση που θες...
Γιατι οντως το σιμκα το 1100 θυμαμαι πιτσιρικος που επαιζα με ενα τετοιο ηταν οντως εξαιρετικά "κοντο" σα σχεση μεταδοσης
-
- Posts: 73
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
2/1 διαφορικο bmw δεν υπαρχει.Τα καινουργια τα ντιζελ παιζουν περιπου στο 2.5 αλλα ΑΝ τα βρεις θα ειναι πανακριβα.Μπορεις να βρεις ευκολα και φτηνα τα 2,98 απο 328 Ε-36 που ειναι πιο μεγαλα και πιο ανθεκτικα απο της 316.
-
- Posts: 25
- Joined: Wed Nov 10, 2010 10:25
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Καλημερα, ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον και τις απαντησεις.......Τα 15 χλμ μου τα δινει με την 4η, δεν εχει 5η. Εψαξα οντως για 5αρι σαζμαν απο 1508, αλλα ολοι μου λενε οτι αυτα εχουν εξαφανισθει πια.....Θα προσπαθησω να βαλω καποιες φωτο, δεν τα καταφερνω καλα στο ανεβασμα φωτο Τα κανονικα λαστιχα δεν μπορω να τα βαλω, διοτι το οχημα......δεν εχει λαστιχα, ειναι ενα τετρακινητο σιδηροδρομικο οχημα μετρικης γραμμης (για το δικτυο της Πελοποννησου) Τωρα για ν' αλλαξω διαφορικα τελειως δεν ξερω αν γινεται, το βλεπω δυσκολο γιατι τα εχω ηδη τοποθετησει, κι' εκει επανω εχουν γινει οι βασεις που κρατουν τις δαγκανες των δισκοφρενων, τους δισκους κλπ. Η κορωνα και το πηνιον της 328 Ε-36 χωρανε μεσα στο κουτι - κρουπ της 316 ;;;
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
οκ now you ar talking!!
να φανταστω οτι οι "ροδες" σου ειναι οι ζαντες ή κατι πιο ειδικό?
γιατι αν ειναι ζαντες βρησκεις ευκολα 16αρες σιδερενιες πχ..
Αληθεια πρεπει να ειναι ντε και καλα τετρακινητο??
Γιατι ενας ευκολος τροπος που μπορω να σκευτω αλλαγης της σχεσης μεταδοσης ειναι....... 2 γραναζια και αλησιδα απο μοτοσυκλετα πχ...
μια και το βαρος του οχηματος σου δεν πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο μπαγκυ ας πουμε και σιγουρα η κοντρα = προσφυση που μπορουν να αναπτυξουν οι τροχοι σου δεν συγκρινεται με αυτη ενός "τακουνατου" λαστιχου σε λασπη ας πουμε ( απο αποψη αντοχης το λεω αυτο )
που θελώ να καταληξω
ιδιοκατασκευη ή μαλλον καταπαραγγελεια διαφορικΑ + τα φραναζόματα τους θα σου στοιχισει ισως και τα διπλά απο οτι εχεις δωσει μεχρι τωρα
να φανταστω οτι οι "ροδες" σου ειναι οι ζαντες ή κατι πιο ειδικό?
γιατι αν ειναι ζαντες βρησκεις ευκολα 16αρες σιδερενιες πχ..
Αληθεια πρεπει να ειναι ντε και καλα τετρακινητο??
Γιατι ενας ευκολος τροπος που μπορω να σκευτω αλλαγης της σχεσης μεταδοσης ειναι....... 2 γραναζια και αλησιδα απο μοτοσυκλετα πχ...
μια και το βαρος του οχηματος σου δεν πρεπει να ειναι μεγαλυτερο απο μπαγκυ ας πουμε και σιγουρα η κοντρα = προσφυση που μπορουν να αναπτυξουν οι τροχοι σου δεν συγκρινεται με αυτη ενός "τακουνατου" λαστιχου σε λασπη ας πουμε ( απο αποψη αντοχης το λεω αυτο )
που θελώ να καταληξω
ιδιοκατασκευη ή μαλλον καταπαραγγελεια διαφορικΑ + τα φραναζόματα τους θα σου στοιχισει ισως και τα διπλά απο οτι εχεις δωσει μεχρι τωρα
-
- Posts: 73
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΕΩΣ
Oxι,δυστηχως δεν χωρανε,της 328 ειναι αρκετα μεγαλυτερα.Το πιο μακρυ σε αυτο το μεγεθος ειναι το 3,38 απο 318is e-36OLDSMOBILE1964 wrote:Καλημερα, ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον και τις απαντησεις.......Τα 15 χλμ μου τα δινει με την 4η, δεν εχει 5η. Εψαξα οντως για 5αρι σαζμαν απο 1508, αλλα ολοι μου λενε οτι αυτα εχουν εξαφανισθει πια.....Θα προσπαθησω να βαλω καποιες φωτο, δεν τα καταφερνω καλα στο ανεβασμα φωτο Τα κανονικα λαστιχα δεν μπορω να τα βαλω, διοτι το οχημα......δεν εχει λαστιχα, ειναι ενα τετρακινητο σιδηροδρομικο οχημα μετρικης γραμμης (για το δικτυο της Πελοποννησου) Τωρα για ν' αλλαξω διαφορικα τελειως δεν ξερω αν γινεται, το βλεπω δυσκολο γιατι τα εχω ηδη τοποθετησει, κι' εκει επανω εχουν γινει οι βασεις που κρατουν τις δαγκανες των δισκοφρενων, τους δισκους κλπ. Η κορωνα και το πηνιον της 328 Ε-36 χωρανε μεσα στο κουτι - κρουπ της 316 ;;;
με τον Μ-44 κινητηρα.Επειδη αυτο ειναι λιγο δυσκολο να βρεθει μπορεις να βρεις ευκολα το 3,45 απο το ιδιο αμαξι με τον Μ-42 κινητηρα.