Page 1 of 1

ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Sat Jun 26, 2010 08:16
by INDIANOS
Ας μας πει καποιος η παναρ πισω αν ειναι σε οριζοντια θεση τι + εχουμε και μπροστα επισης....


Π.χ η δικη μου οπως ειναι εχει μηκος 94cc αν την κατεβασω σε οριζοντια θεση ειναι 91.....κερδιζω η χανω?



Ευχαριστω!

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Sat Jun 26, 2010 19:41
by Nicolas
INDIANOS wrote: Π.χ η δικη μου οπως ειναι εχει μηκος 94cc αν την κατεβασω σε οριζοντια θεση ειναι 91.....κερδιζω η χανω?
Μήπως τα λές ανάποδα?
Σε οριζόντια θέση πρέπει να είναι μακρύτερη από την προβολή της στο οριζόντιο άξονα όταν είναι σε γωνία.

Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά τί εννοείς...

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Sat Jun 26, 2010 19:58
by Drimon
Nicolas wrote: Μήπως τα λές ανάποδα?
Σε οριζόντια θέση πρέπει να είναι μακρύτερη από την προβολή της στο οριζόντιο άξονα όταν είναι σε γωνία.

Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά τί εννοείς...
Νικολάκη σαν να έχεις μπερδέψει την.......σούστα με την βούρτσα! :mrgreen: :mrgreen:
Σωστά τα λέει ο άνθρωπος.

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Sun Jun 27, 2010 10:31
by Γιάννης Αθανασίου
H πανάρ σε κατάσταση ηρεμία και κίνησης σε δρόμο πρέπει να είναι οριζόντια και να εξασφαλίζει την σωστή θέση του άξονα: μέση του σασί, παραλληλότητα με τον εμπρός άξονα.

Αν τώρα την έχεις υπο γωνία 64 έκ. και αν τη βάλεις οριζόντια είναι 61 εκ. αυτό σημαίνει ότι έχεις χάσει ήδη 3 εκατοστά. Και έχεις χάσει σε κρέμασμα αφού ήδη είναι σε γωνία. Και χάνεις και σε οδική συμπεριφορά αφού λόγω γωνίας ασκεί μικρή ανυψωτική δύναμη στη μεριά του άξονα στην οποία είναι δεμένη.

Αν μπορείς να την κάνεις οριζόντια, κάνε την.

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Sat Oct 02, 2010 08:14
by INDIANOS
Ευχαριστω,για την τεχνικη συμβουλη....θα δοκιμασουμε και θα απαντησουμε συντομα,επισης θα χρησιμοποιησουμε πισω μπρατσα D&G με Jointball οπως και στην μια πλευρα της παναρ,πισω για αρχη και αργοτερα εμπρος.

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Fri Oct 08, 2010 16:03
by jeep2008
Στα TJ που γνωριζω πρεπει να ειναι 5-15 μοιρες προς τα πανω απ'την οριζοντιο.Οταν σηκωνεις το αυτοκινητο με lift αυτη πεφτει πολλες φορες και κατω απ'την οριζοντιο με διαφορα επακολουθα.

ΥΓ:Καλα,εγω μιλαω για την αντιστρεπτικη :oops: ,γραψτε λαθος :lol:

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Sat Oct 16, 2010 11:34
by INDIANOS
Καλημερα.

Λοιπον η μετατροπη εγινε τοποθετησαμε σε σχεδον οριζοντια θεση την πισω παναρ ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 95,5 CM ΑΠΟ 94CM με το ενα ακρο (μερια σασι) με balljoint και η πλευρα του διαφορικου με συνεμπλοκ μαμα ΤΟΥΟΤΑ.

Σημερα η δοκιμες..........

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Tue Oct 19, 2010 19:25
by MANOS DHLESI
καλησπερα και εγω εχω ενα προβλημα οταν το αυτοκινητο μου (σαμι ελατηριατο)ειναι σε σταση οταν στριψω αριστερα το τιμονι σηκωνεται και οταν το στριψω δεξια χαμηλωνει.
Φυσικο επακολουθο οταν βρισκομαι σε επιταχυνση σηκωνεται η μουρη του οχηματος με αποτελεσμα να αλλαζει διευθυνση το τιμονι και οταν αφησεις το πενταλ του γκαζιου και χαμηλωσει παλι το αυτοκινητο αλλαζει πορεια (επικινδυνα) ειδικα στα πολλα χλμ πχ 50-70.

Re: ΠΑΝΑΡ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΘΕΣΗ Η ΜΕ ΓΩΝΙΑ?Ε?

Posted: Thu Aug 16, 2012 06:10
by extractor
μπαρα τιμονιου και παναρ πρεπει να ειναι απολυτα παραληλες,αλλιως χαιρετισματα.
οσο πιο οριζοντια,τοσο καλυτερα.