ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by JOHNVOR »

Παιδες καλησπερα.Αγορασα ενa pajero 3500cc μοντελο 1997.Το θεμα ειναι το εξης,βοηθεια με την αναρτηση.Παρακαλω τις γνωμες σας.Pet4x4 τα φωτα σου,μην κανεις πως δεν ακους,ασε τα πατατακια κατω και γραφε. :lol:
1.Να βαλω O.M.E.?Mηπως θα ειναι μαλακα?
2.Hot bits?
Kατι αλλο?
User avatar
Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Posts: 1925
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ »

Δεν ξερω αν σε βοηθαω στο lc που εβαλα τα Ο.Μ.Ε. με τα σκληρα ελατηρια δεν γερνει κ στριβει πολυ καλα σχεδον κουτσουρο εχει γινει!!!!!!!
Τα hot bits εχω ακουσει οτι ειναι καπως ακριβα αλλα εσυ θα ξερεις περισσοτερα γιάυτα!!!
καλη επιτυχια!!!!!!!!!!!!
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by JOHNVOR »

Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:Δεν ξερω αν σε βοηθαω στο lc που εβαλα τα Ο.Μ.Ε. με τα σκληρα ελατηρια δεν γερνει κ στριβει πολυ καλα σχεδον κουτσουρο εχει γινει!!!!!!!
Τα hot bits εχω ακουσει οτι ειναι καπως ακριβα αλλα εσυ θα ξερεις περισσοτερα γιάυτα!!!
καλη επιτυχια!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστω πολυ.Καποιος αλλος που εχει δοκιμασει κατι?
jdelis
Posts: 28
Joined: Wed Aug 11, 2010 17:57

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by jdelis »

Προσωπικα εδω και 3 χρονια που το ξαναεστησα εχω βαλει διπλα χειροποιητα αμορτισερ απο την ελληνικη Bimors. Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος και απο την αποδοση και απο τη συνεργασια. Επισης μπορεις να τα κανεις rebuilt με λογικο κοστος. Το μονο που θελω την επομενη φορα ειναι να μαλακωσω λιγο τα πισω. Ελατηρια (αντικατεστησα τις σουστες) εχω βαλει απο 5θυρο και σηκωθηκε και σκληρυνε καπως. Μπροστινες ραβδους απο 3.5 πιο σκληρες. Γενικα θεωρω πως τα μπροστα τουλαχιστον αμορτισερ ειναι must να τα εχεις διπλα, εκτος αν βαλεις κατι πολυ εξαιρετικο.

Εχοντας δοκιμασει αρκετα και στο Grand Cherokee που ειχα, θεωρω πως ο συνδυασμος σκληρα ελατηρια και σχετικα μαλακα αμορτισερ ειναι ο καλυτερος. Το ελατηριο κανει την περισσοτερη δουλεια και δεν το υποκαθιστα το αμορτισερ, αυξανοντας την αντοχη του δευτερου. Ολα βεβαια πρεπει να τα δεις ανα περιπτωση. Εγω ειχα προβληματα 2-3 φορες με την αναρτηση, μεχρι να βρω το σωστο setup. Απο οταν το πετυχα αυτο, το θεμα εληξε οριστικα.
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by manos »

Γιάννη καλησπέρα , χάθηκες τόσο καιρό.

Βρήκα στο διαδίκτυο αυτή τη bimors , αλλα η ιστοσελίδα της δεν λεει πολλα πράγματα. Υπάρχει κάποιος αντιπρόσωπος στην Αθήνα ?
jdelis
Posts: 28
Joined: Wed Aug 11, 2010 17:57

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by jdelis »

Γεια σου και σενα Μανο. Τελικα θα πας στο Balkan; Εμενα αλλαξαν αρδην τα σχεδια λογω σχετικα ξαφνικής μετεγκατάστασης στο εξωτερικο. Οποτε ολα τα (βραχυπροθεσμα τουλαχιστον) σχεδια μου ανατραπηκαν εντελως.

Δοκιμασε να μιλησεις κατ' ευθείαν με το Μαριο το Χριστοδουλακη στο 2810-381992.
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by manos »

Ευχαριστώ , Γιάννη.

Balkan γιοκ , φετος. Πήγε στραβα ο προγραμματισμός . Ελπίζω για το 2011 !
Τουλαχιστον τώρα εχω 1 εβδομαδα ελευθερη από υποχρεώσεις για να βελτιώσω την αναρτηση του Pajero.
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by Pet4x4 »

JOHNVOR wrote:Παιδες καλησπερα.Αγορασα ενa pajero 3500cc μοντελο 1997.Το θεμα ειναι το εξης,βοηθεια με την αναρτηση.Παρακαλω τις γνωμες σας.Pet4x4 τα φωτα σου,μην κανεις πως δεν ακους,ασε τα πατατακια κατω και γραφε. :lol:

Φίλε JOHNVOR, τώρα το είδα το post! Με δύο δουλειές ταυτόχρονα, λίγος χρόνος μου μένει το καλοκαίρι για να μπαίνω στο forum. Λοιπόν... Για άλλη μία φορά βλέπω να επικεντρώνεστε στα αμορτισέρ ξεχνώντας ποιά είναι η δουλειά τους! Το Νο1 που θα πρέπει να κοιτάξεις είναι τα ελατήρια και οι ράβδοι καθώς αυτά είναι που κρατάνε το βάρος του αυτοκινήτου και αυτά ορίζουν κατά βάση το πόσο μαλακή ή σκληρή θα είναι η ανάρτηση! Η δουλειά των αμορτισέρ είναι να επιβραδύνουν και άρα να ελέγχουν την λειτουργία των ελατηρίων - ράβδων. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βάλουμε τα αμορτισέρ να κάνουν την δουλειά των ελατηρίων γιατί τότε αντικαθιστούμε την μηχανική λειτουργία σε υδραυλική, με ότι συνεπάγεται αυτό... (κούραση της ανάρτησης, υψηλές θερμοκρασίες των αμορτισέρ, πτώση απόδοσης από τα πρώτα χιλιόμετρα καθώς και πρόωρη φθορά)
Πρώτα λοιπόν τα ελατήρια! Το τί ελατήρια θα επιλέξει κανείς έχει να κάνει καθαρά και μόνο με την χρήση που σκοπεύει να κάνει αλλά και με τον τρόπο που οδηγεί. Το αν μία ανάρτηση είναι καλή λοιπόν είναι κάτι πολύ υποκειμενικό αφού οι περισσότεροι από εμάς έχουμε διαφορετικό στυλ οδήγησης. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές γενικές γραμμές. Για την χρήση που αναφέρεσαι (Rally) θέλουμε τα ελατήρια να είναι αρκετά σκληρά γιατί τα εδάφη που απευθυνόμαστε είναι συνήθως πατημένες φλαταδούρες χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες που να μας κάνουν να σκεπτόμαστε μια πιο μαλακή ανάρτηση. Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα πιο σκληρά ελατήρια - ράβδους θα τα βρεις από την IRONMAN. Δυστυχώς από όσο γνωρίζω δεν αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα και θα τα βρεις μόνο από εξωτερικό. Σε περίπτωση που καταλήξεις σε αυτά να μην επιλέξεις τα "extra load" που είναι για επιπλέων φορτίο γιατί είναι δυσανάλογα ψηλά και το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου σου θα είναι πολύ πιο χαμηλά από το πίσω. Στα Pajero αυτό είναι κάτι που το θέλουμε ούτως ή άλλως καθώς με αυτό το στήσιμο το αυτοκίνητο δεν έχει τάσεις υποστροφής, κάτι που συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι στο ίδιο ύψος εμπρός με πίσω. Άρα είναι κάτι που το θέλουμε, απλά με τα "extra load" παραείναι ψηλό το πίσω μέρος. Απλά επέλεξε τα ελατήρια που δίνει για το πεντάπορτο που είναι λίγο πιο σκληρά από το τρίπορτο και είναι πιστεύω τα ιδανικά.
Οι ράβδοι στρέψης τώρα της IRONMAN είναι οι πιο σκληρές της αγοράς αλλά και πάλι δέν τόσο σκληρές όσο θα έπρεπε να ήταν όταν μιλάμε για Rally. Εδώ λοιπόν, αναγκαστικά, πρέπει να μπουν διπλά αμορτισέρ και να αντικαταστήσουμε μέρος της μηχανικής λειτουργίας με υδραυλική μιας και η μηχανική δεν μας καλύπτει. ΙRONMAN ράβδοι λοιπόν με διπλά αμορτισέρ. Διπλά αμορτισέρ σημαίνει καινούργιες βάσεις για να μπούνε παράλληλα τα δύο αμορτισέρ σε κάθε τροχό. Θέλει προσοχή η κόλληση της βάσης πάνω στο ψαλίδι να γίνει σωστά έτσι ώστε να μην αποδυναμώσει - ταλαιπωρήσει το ψαλίδι καθώς και πριν κολλήσουμε να είμαστε σίγουροι πως η θέση του αμορτισέρ δεν εμποδίζει την πλήρη λειτουργία του τροχού κατά το στρίψιμο τέρμα δεξιά - τέρμα αριστερά. Αν σου φαίνεται δύσκολο να το κάνετε σωστά στο συνεργείο σου, τότε ο Σπύρος Πούντος είναι ο άνθρωπος σου. Αν τον χρειαστείς, πες μου να σου γράψω το τηλέφωνο του.

Αμορτισέρ τώρα....

Τα ΟΜΕ απλά δεν κάνουν για αυτό που ζητάς! Εμένα μου αρέσουν πολύ καθώς ο τρόπος που οδηγώ ταιριάζει σε μαλακή ανάρτηση, αλλά και πάλι δεν έχουν διάρκεια! Τα Βi-mors... είναι μια καλή επιλογή αλλά η απόσταση είναι ένα πρόβλημα και για την συνεννόηση κατά την κατασκευή αλλά και για κατά την συντήρηση (Τα δικά μου τα έστειλα 4 φορές πίσω πριν έρθουν τελικά ακριβός όπως θα έπρεπε να είναι κατασκευαστικά!) Επίσης η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται χωράει βελτίωσης ακόμα! Τα Hotbits είναι για εμένα η καλύτερη επιλογή αλλά... Η εργοστασιακή τους ρύθμιση μπορεί να μην σου κάνει. Όταν τα πρωτόβαλα στο Jimny και βγήκα άσφαλτο, νόμιζα πως οδηγούσα kart! Η ανάρτηση "διάβαζε" και την σκόνη :lol: και ήταν ήδη στο πιο μαλακό. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα καθώς τα αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και στο bound και στο rebound καθώς επίσης είναι και πλήρως επισευάσιμα. Για να γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις πρέπει όμως τα αμορτισέρ να λυθούν τελείως και να αλλαχτούν οι βαλβίδες που έχουν μέσα καθώς και τα έμβολα αν χρειαστεί αρκεί εσύ να ξέρεις τι ακριβός θέλεις. Το κόστος δεν είναι μεγάλο και μπορείς να το επαναλάβεις όσες φορές χρειαστεί μέχρι να φτιάξεις την ιδανική για εσένα ανάρτηση (Εγώ χρειάστηκα δύο!) Έτσι αλλάζεις την βασική λειτουργία τους και μετά έχεις τα "ρυθμηστίρια" για μικρορυθμίσεις. Στον 24ώρο δεν έδειξαν σημάδια κόπωσης, είναι στιβαρή κατασκευή, έχει ξεχωριστό δοχείο αζώτου πάνω στο σώμα του αμορτισέρ, είναι πλήρως επισκευάσημα και το γεγονός πως μπορείς να την φέρεις στα μέτρα σου με κάνουν να την συνιστώ. Τα αμορτισέρ για τα 4χ4 τα εμπορεύεται ο Τσούκας ο οποίος όπως μου είπε κάνει και ρύθμιση, μπορείς όμως να κάνεις τις ρυθμίσεις και στην Κόρινθο στον Λιάτα (έχει και υποκατάστημα στην Αθήνα) που είναι γενικός αντιπρόσωπος για τα επιβατικά και υποστηρίζει αγωνιστικά (ρυθμίζει) όλα τα επιβατικά που τρέχουν Rally με hotbits. Εγώ εκεί πήγα. Μπορεί και να μην τους χρειαστείς και καθόλου! Το Pajero είναι κάποιους 2 τόνους, δεν είναι Jimny, μπορεί η εργοστασιακή τους ρύθμιση να είναι μια χαρά για εσένα. Ελπίζω να βοήθησα! Οτιδήποτε χρειαστείς, μην διστάσεις!

Φιλικά, Πέτρος Σιούτης
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by JOHNVOR »

Pet4x4 wrote:
JOHNVOR wrote:Παιδες καλησπερα.Αγορασα ενa pajero 3500cc μοντελο 1997.Το θεμα ειναι το εξης,βοηθεια με την αναρτηση.Παρακαλω τις γνωμες σας.Pet4x4 τα φωτα σου,μην κανεις πως δεν ακους,ασε τα πατατακια κατω και γραφε. :lol:

Φίλε JOHNVOR, τώρα το είδα το post! Με δύο δουλειές ταυτόχρονα, λίγος χρόνος μου μένει το καλοκαίρι για να μπαίνω στο forum. Λοιπόν... Για άλλη μία φορά βλέπω να επικεντρώνεστε στα αμορτισέρ ξεχνώντας ποιά είναι η δουλειά τους! Το Νο1 που θα πρέπει να κοιτάξεις είναι τα ελατήρια και οι ράβδοι καθώς αυτά είναι που κρατάνε το βάρος του αυτοκινήτου και αυτά ορίζουν κατά βάση το πόσο μαλακή ή σκληρή θα είναι η ανάρτηση! Η δουλειά των αμορτισέρ είναι να επιβραδύνουν και άρα να ελέγχουν την λειτουργία των ελατηρίων - ράβδων. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να βάλουμε τα αμορτισέρ να κάνουν την δουλειά των ελατηρίων γιατί τότε αντικαθιστούμε την μηχανική λειτουργία σε υδραυλική, με ότι συνεπάγεται αυτό... (κούραση της ανάρτησης, υψηλές θερμοκρασίες των αμορτισέρ, πτώση απόδοσης από τα πρώτα χιλιόμετρα καθώς και πρόωρη φθορά)
Πρώτα λοιπόν τα ελατήρια! Το τί ελατήρια θα επιλέξει κανείς έχει να κάνει καθαρά και μόνο με την χρήση που σκοπεύει να κάνει αλλά και με τον τρόπο που οδηγεί. Το αν μία ανάρτηση είναι καλή λοιπόν είναι κάτι πολύ υποκειμενικό αφού οι περισσότεροι από εμάς έχουμε διαφορετικό στυλ οδήγησης. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές γενικές γραμμές. Για την χρήση που αναφέρεσαι (Rally) θέλουμε τα ελατήρια να είναι αρκετά σκληρά γιατί τα εδάφη που απευθυνόμαστε είναι συνήθως πατημένες φλαταδούρες χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες που να μας κάνουν να σκεπτόμαστε μια πιο μαλακή ανάρτηση. Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα πιο σκληρά ελατήρια - ράβδους θα τα βρεις από την IRONMAN. Δυστυχώς από όσο γνωρίζω δεν αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα και θα τα βρεις μόνο από εξωτερικό. Σε περίπτωση που καταλήξεις σε αυτά να μην επιλέξεις τα "extra load" που είναι για επιπλέων φορτίο γιατί είναι δυσανάλογα ψηλά και το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου σου θα είναι πολύ πιο χαμηλά από το πίσω. Στα Pajero αυτό είναι κάτι που το θέλουμε ούτως ή άλλως καθώς με αυτό το στήσιμο το αυτοκίνητο δεν έχει τάσεις υποστροφής, κάτι που συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι στο ίδιο ύψος εμπρός με πίσω. Άρα είναι κάτι που το θέλουμε, απλά με τα "extra load" παραείναι ψηλό το πίσω μέρος. Απλά επέλεξε τα ελατήρια που δίνει για το πεντάπορτο που είναι λίγο πιο σκληρά από το τρίπορτο και είναι πιστεύω τα ιδανικά.
Οι ράβδοι στρέψης τώρα της IRONMAN είναι οι πιο σκληρές της αγοράς αλλά και πάλι δέν τόσο σκληρές όσο θα έπρεπε να ήταν όταν μιλάμε για Rally. Εδώ λοιπόν, αναγκαστικά, πρέπει να μπουν διπλά αμορτισέρ και να αντικαταστήσουμε μέρος της μηχανικής λειτουργίας με υδραυλική μιας και η μηχανική δεν μας καλύπτει. ΙRONMAN ράβδοι λοιπόν με διπλά αμορτισέρ. Διπλά αμορτισέρ σημαίνει καινούργιες βάσεις για να μπούνε παράλληλα τα δύο αμορτισέρ σε κάθε τροχό. Θέλει προσοχή η κόλληση της βάσης πάνω στο ψαλίδι να γίνει σωστά έτσι ώστε να μην αποδυναμώσει - ταλαιπωρήσει το ψαλίδι καθώς και πριν κολλήσουμε να είμαστε σίγουροι πως η θέση του αμορτισέρ δεν εμποδίζει την πλήρη λειτουργία του τροχού κατά το στρίψιμο τέρμα δεξιά - τέρμα αριστερά. Αν σου φαίνεται δύσκολο να το κάνετε σωστά στο συνεργείο σου, τότε ο Σπύρος Πούντος είναι ο άνθρωπος σου. Αν τον χρειαστείς, πες μου να σου γράψω το τηλέφωνο του.

Αμορτισέρ τώρα....

Τα ΟΜΕ απλά δεν κάνουν για αυτό που ζητάς! Εμένα μου αρέσουν πολύ καθώς ο τρόπος που οδηγώ ταιριάζει σε μαλακή ανάρτηση, αλλά και πάλι δεν έχουν διάρκεια! Τα Βi-mors... είναι μια καλή επιλογή αλλά η απόσταση είναι ένα πρόβλημα και για την συνεννόηση κατά την κατασκευή αλλά και για κατά την συντήρηση (Τα δικά μου τα έστειλα 4 φορές πίσω πριν έρθουν τελικά ακριβός όπως θα έπρεπε να είναι κατασκευαστικά!) Επίσης η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται χωράει βελτίωσης ακόμα! Τα Hotbits είναι για εμένα η καλύτερη επιλογή αλλά... Η εργοστασιακή τους ρύθμιση μπορεί να μην σου κάνει. Όταν τα πρωτόβαλα στο Jimny και βγήκα άσφαλτο, νόμιζα πως οδηγούσα kart! Η ανάρτηση "διάβαζε" και την σκόνη :lol: και ήταν ήδη στο πιο μαλακό. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα καθώς τα αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και στο bound και στο rebound καθώς επίσης είναι και πλήρως επισευάσιμα. Για να γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις πρέπει όμως τα αμορτισέρ να λυθούν τελείως και να αλλαχτούν οι βαλβίδες που έχουν μέσα καθώς και τα έμβολα αν χρειαστεί αρκεί εσύ να ξέρεις τι ακριβός θέλεις. Το κόστος δεν είναι μεγάλο και μπορείς να το επαναλάβεις όσες φορές χρειαστεί μέχρι να φτιάξεις την ιδανική για εσένα ανάρτηση (Εγώ χρειάστηκα δύο!) Έτσι αλλάζεις την βασική λειτουργία τους και μετά έχεις τα "ρυθμηστίρια" για μικρορυθμίσεις. Στον 24ώρο δεν έδειξαν σημάδια κόπωσης, είναι στιβαρή κατασκευή, έχει ξεχωριστό δοχείο αζώτου πάνω στο σώμα του αμορτισέρ, είναι πλήρως επισκευάσημα και το γεγονός πως μπορείς να την φέρεις στα μέτρα σου με κάνουν να την συνιστώ. Τα αμορτισέρ για τα 4χ4 τα εμπορεύεται ο Τσούκας ο οποίος όπως μου είπε κάνει και ρύθμιση, μπορείς όμως να κάνεις τις ρυθμίσεις και στην Κόρινθο στον Λιάτα (έχει και υποκατάστημα στην Αθήνα) που είναι γενικός αντιπρόσωπος για τα επιβατικά και υποστηρίζει αγωνιστικά (ρυθμίζει) όλα τα επιβατικά που τρέχουν Rally με hotbits. Εγώ εκεί πήγα. Μπορεί και να μην τους χρειαστείς και καθόλου! Το Pajero είναι κάποιους 2 τόνους, δεν είναι Jimny, μπορεί η εργοστασιακή τους ρύθμιση να είναι μια χαρά για εσένα. Ελπίζω να βοήθησα! Οτιδήποτε χρειαστείς, μην διστάσεις!

Φιλικά, Πέτρος Σιούτης
φιλαρακι στο ιδιο καζανι βραζουμε.
Και εγω μια απο τα ιδια.2 δουλειες και απασχοληση μεχρι αργα την νυχτα.( Γραφειου ομως οποτε την κανουμε λιγο και μπουκαρουμε στο ιντερνετ να δουμε κανα ποστ)
Το pajero σου ακομα περιμενω να το καμαρωσω. Ξερω οτι εχει πεσει πολυ δουλεια και χρημα. Το παρατησες τελικα;
Δυστυχως το ποστ οπως βλεπεις ηταν το Μαρτιο. Ειχα κλεισει να παω νατο αγορασω και περιμενα να παρω αδεια για να ανεβω να το δω οταν ενας φιλος του ιδιοκτητη αποφασισε να το παιξει πιλοτος και το στουκαρε ασχημα μια μερα πριν παω να το παρω.(Ηταν και εξωτερικο)
Βιαζομουν και εγω να το ετοιμασω για να προλαβω να τρεξω στο Ραλλυ Αλβανια και στο Balkan. Αλλα!!!!
Τεσπα το ψαχνω το θεμα γιατι θα παρω πατζερο(το εχω παρει αποφαση) και εσυ εχεις μαστερ στο θεμα αυτο.
Χαθηκαμε ρε φιλε. Μην τρεχεις μονο σε 24ωρο, αφου εισαι μονο για καταστασεις φλατ ουτ. :D :D
Μπορει αν θες να συνοδηγησεις αυτη την φορα σε εμενα, να δεις τι τραβανε οι συνοδηγοι σου.
Χαιρετισματα πολλα,
Βορριας Γιαννης
Pet4x4
Posts: 218
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:31

Re: ΣΤΗΣΙΜΟ PAJERO ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ

Post by Pet4x4 »

JOHNVOR wrote: Χαθηκαμε ρε φιλε. Μην τρεχεις μονο σε 24ωρο, αφου εισαι μονο για καταστασεις φλατ ουτ. :D :D
Μπορει αν θες να συνοδηγησεις αυτη την φορα σε εμενα, να δεις τι τραβανε οι συνοδηγοι σου.Χαιρετισματα πολλα,
Βορριας Γιαννης

Έπρεπε να με έβλεπες καθώς διάβαζα αυτή την παράγραφο...... :shock: :shock: :shock:

Βρέ παλιομ@κ@κ@... Εσύ είσαι ο JOHNVOR??? :lol: :lol: :lol:

11 Μήνες μαζί φαντάροι στην Κύπρο, συμφοιτητές στο ΤΕΙ Πειραιά, ο πρώτος μου συνοδηγός στον πρώτο μου αγώνα 4χ4 (φυσικά 24ώρος :D ) και με ρωτάς για Pajero μέσα απο το forum? Θα σε σκίσω ρε νέο... Θα σε πεθάνω στις κάμψεις! Χαθήκαμε γ@μώ την Καλαμάτα σου μέσα. Το τηλέφωνο σου δέν το έχω εδώ και 2-3 χρόνια, όταν μου έπεσε το κινητό μου απο την τσέπη σε ένα ψάρεμα με το φουσκωτό στην Εύβοια και απο τότε απαντάει ένας ροφός! :lol: :lol: :lol: Ο αριθμός μου όμως είναι ο ίδιος απο τότε... 6945329516.
Περιμένω τηλέφωνο νέο... :lol:


Υ.Γ. Βalkan ακούω, Rally Albania, Pajero... :shock: :shock: :shock: Τελικά το κόλησες και εσύ το μικρόβιο! Συγνώμη.... εγώ φταίω! :lol: :lol: :lol:
Last edited by Pet4x4 on Thu Sep 23, 2010 23:14, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”