Grand Cherokee του 2001, 4000Cc..
αυτην την στιγμη έχω 140.000κμ περιπου...
η κατανάλωση είναι περίπου στα 15 λιτρα ανα 100κμ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ....
αυτο σημαίνει ότι στην εθνική βλέπω και 13.5 λιτρα περιπου πιο προς τα μέσα βλέπω και 17 λιτρα περίπου..
Διαφορα στην απόδοση του κινητήρα δεν έχω δεί...
όπως πήγαινε...πηγαίνει......γενικά βέβαια και το στυλ οδήγησης μου είναι χαλαρο και άνετο και πολύ cool όπως έγω

( 130 με 140 το πολύ στην Εθνική κτλ, κτλ !! )
Γενικά :
1. Το συνεργείο σου δίνει ένα χαρτι εγκατάστασης και όλα τα απαραίτητα εγγραφα και περνάς ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ και στο ειδικο τμήμα για υγραέριο και στο εγκρίνουν, όπως και σου αλλάζουν και την άδεια....
2. η αυτονομία σου διπλασίαζεται σχεδόν....τώρα πια έχεις και βενζίνη και υγραέριο.....εγώ έχω βάλει μια μπουκάλα περίπου 75 λίτρων και έιμαι μία χαρα !....
3. δεν έχεις πρόβλημα με τις απεργίας των τελωνειακών και των βυτιοφορέων γιατι το υγραέριο δεν εξαντλήται γρήγορα.....πάντα βρίσκεις !!
4. η καταναλωση του αυτοκινητου παραμένει ίδια ! 15λιτρα/100κμ έκαιγες.....15λιτρα/100κμ θα καις και τώρα.....η διαφορά ειναι στην τιμη :
15 λιτρα βενζίνη * €1.20 το λιτρο = €18 ανα 100κμ
15 λιτρα υγραέριο * €0,67το λιτρο = €10,05 ανα 100κμ
(σημειωτέων ότι €0,67 το λίτρο ειναι τον τελευταίο μήνα περίπου και μετα απο τις αυξήσεις που έγιναν στις βενζίνες...η τιμή του υγραερίου παραμένει σταθερη αρκετο καιρο.....η πιο πριν τιμη ήταν €0.55.....)
5. μειονέκτημα ειναι τα λίγα πρατήρια ανεφοδιασμού που υπάρχουν στην Ελλάδα....συνολικά ειναι περίπου 30 .......στην Αττική καμία 10αρια, και τα υπόλοιπα στην υπόλοιπη Ελλάδα.....
6. προσωπικά έχω μείνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ με την εγκατάσταση και το κέρδος που έχέι η τσέπη μου...σκέψου μόνο οτι στα παραπάνω νούμερα που σου είπα ανα 10.000κμ τι κέρδος έχεις..... αυτος είναι και ο ένς λόγος που δεν αλλάζω το αυτοκίνητο μου !!
(€1050 με υγραεριο και €1800 με βενζίνη τα αντίστοιχα νούμερα για τα έξοδα κίνησης σου !!)
αυτα.....προς το παρόν....ότι θέλετε.......ρωτήστε !