Υβριδική μετατροπή

Post Reply
astraxan
Posts: 13
Joined: Wed Jun 17, 2009 12:24
Location: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
Contact:

Υβριδική μετατροπή

Post by astraxan »

Το έχει ψάξει κάποιος για αυτή την μετατροπή, λένε ότι έχει οικονομία από 30%-50% και κάποια μικρή αύξηση υποδύναμης και 650,00 euro.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Υβριδική μετατροπή

Post by Nicolas »

Αν εννοείς μετατροπή για αέριο τότε ισχύουν τα εξής.
Πάνω από €1000 κόστος, αυτόματη ή χειροκίνητη εναλλαγή από αέριο σε βενζίνη και αντίστροφα, χρειάζεσαι χώρο για την ρεζέρβα αερίου (συνήθως το βάζουν στο πορτμπαγκαζ) ενώ δεν υπάρχει αύξηση στην ιπποδύναμη ίσως μία μικρή μείωση όταν χρησιμοποιεί αέριο. (εκτός και αν η βενζίνη που βάζει κάποιος είναι μισή νερό οπότε το καθαρό αέριο θα του φανεί σαν να έχει turbo :mrgreen: )

Η οικονομία δεν οφείλεται σε μειωμένη κατανάλωση αλλά στην μειωμένη τιμή του αερίου οπότε το ποσοστό που γλυτώνεις είναι ευμετάβλητο.

Παίζει μία φάση τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν και αέριο να θεωρηθούν υβριδικά με ότι συνεπάγεται αυτό (μειωμένα τέλη, είσοδος στον δακτύλιο κλπ κλπ κλπ) αλλά ακόμα δεν ξέρω κάτι σίγουρα. Πάντως τα συνεργεία που κάνουν την μετατροπή δίνουν και χαρτί εγγύησης και σωστής μηχανολογικής εγκατάστασης το οποίο πρέπει να το δείξεις στο ΚΤΕΟ.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Yannis
Posts: 4
Joined: Wed Jun 17, 2009 12:17

Re: Υβριδική μετατροπή

Post by Yannis »

υβριδικο σημαινει με ρευμα μεσω μπαταριων .... δεν εχει σχεση με το υγραεριο....

υγραεριο εχω εγω στο Grand μου εδω και 80.000κμ περιπου και εχω μεινει τρομερα ευχαριστημενος....
η εναλλαγη ειναι παντα αυτοματη...ξεκινας παντα με βενζινη και γυρναει μονο του στου υγραεριο οταν ζεσταθει...
το κοστος εγκαταστασης ηταν €1700 περιπου πριν 2.5 χρονια που το εβαλα....ΜΟΝΟ αμα κανεις πολλα χιλιομετρα τον χρονο αξιζει......

το κερδος σου ειναι καθαρα και μονο απο την διαφορα της τιμης του υγραεριου που ειναι τωρα σχεδον €0.67 το λιτρο ...η καταναλωση σου ειναι ιδια......
μειονεκτημα αποτελι ο περιορισμενος αριθμος πρατηριων ανεφοδιασμου που υπαρχουν .....
εφω εχω βαλιε στρογγυλο ρεζερβουαρ σε σχημα ρεζερβας στην θεση της ρεζερβας για να μην χαλασω χωρο απο το πορτ-μπαγκαζ μου...δεν εχω ρεζερβα αλαλ σε ταξιδια την κουβαλαω απο πανω........

ειναι νομιμο αλλα δεν εχει καμια σχεση με την νομοθεσια περι υβριδικων (μειωμένα τέλη, είσοδος στον δακτύλιο κλπ κλπ κλπ)..
αυτα....οποιος θελεις περισσοτερες πληροφοριες αυριο........
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Υβριδική μετατροπή

Post by Nicolas »

Υβριδικό Γιάννη μου είναι αυτό που συνδιάζει δύο μορφές ενέργειας για να κινηθεί, στην περίπτωσή μας και βενζίνη και αέριο και όχι μόνο τα ηλεκτρικά...
Υβρίδιο είναι το μικτό, ή διασταύρωση, το μπάσταρδο ;)

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5%CE% ... F%84%CE%BF

Άρα εφόσον έχει και βενζίνη και αέριο είναι υβριδικό.
Και τα υδρογονοκίνητα της subaru υβριδικά ήταν.
Και στα σκάφη, αυτό που έχει και κινητήρα και οποιονδήποτε άλλο τρόπο να κινηθεί, υβριδικό λέγεται.

Το θέμα είναι κατά πόσο θεωρείται φιλικό προς το περιβάλλον έτσι ώστε να εμπίπτει στις διατάξεις περί υβριδικών (sic).
Εκ παραδρομής λέμε υβριδικά μόνο τα βενζινοηλεκτροκίνητα αφού και αυτά υβριδικά είναι.

Βασή ευρωπαϊκής νομοθεσίας απ' όσο μπορώ να γνωρίζω τα υβριδικά αυτοκίνητα με βενζίνη και αέριο θεωρούνται και αυτά φιλικά προς το περιβάλλον και αντιμετωπίζονται ως τέτοια.

Στο Ελλαδιστάν βέβαια δεν είμαστε σίγουροι ακόμα, αλλά τον τελευταίο καιρό κάτι πάει να γίνει με το θέμα.
Γι αυτό τον λόγο λέμε να κρατάμε το χαρτί του συνεργείου μπας και ξυπνήσει κάποια στιγμή το κράτος και γλυτώσουμε και μεις τίποτα από τα τέλη.
Δες εδώ τί πήγε να παίξει με τα υβριδικά που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο αλλά δεν έχει γίνει ακόμα γιατί είναι όλοι τους ζώα...

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... bid=277852

Σε ποιό συνεργείο έκανες την μετατροπή?
Δεν σου είπαν στο συνεργείο τί πρέπει να κάνεις για να εμπίπτεις στον νόμο περί φιλικών προς το περιβάλλον?
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Yannis
Posts: 4
Joined: Wed Jun 17, 2009 12:17

Re: Υβριδική μετατροπή

Post by Yannis »

Nicolas wrote:Σε ποιό συνεργείο έκανες την μετατροπή?
Δεν σου είπαν στο συνεργείο τί πρέπει να κάνεις για να εμπίπτεις στον νόμο περί φιλικών προς το περιβάλλον?

ως προς το υβριδικο θα συμφωνησω, μιας και απλα εγω ειχα καταλαβει οτι οταν λεμε υβριδικο εννοουμε και καλα τα βενζινοκινητα με μπαταριες....
τωρα για τα αλλα που λες.....

την μετατροπη μου την εκανα πριν 2.5 χρονια στον Αλεξανδρο τον Ντουγκα που τοτε ηταν στην BP πισω απο τα Carefour στην Λεωφορο Αλιμου...

Τοτε δεν υπηρχε καμια πρωτοβουλια τα υγραεριοκινητα να περαστουν ως "υβριδικα" και να εχουν τα προτερηματα τους...(μειωμενα τελη, κτλ, κτλ )..
πριν κανα χρονο ειχε γινει μια κινηση που σε καθε βενζιναδικο ανεφοδιασμου (συγκεκριμενα στα 2 αυτα που χρησιμοποιω εγω) μας βαζανε και υπογραφαμε κατι χαρτια για να μαζεψουν υπογραφες να τα καταθεσουν στο υπουργειο για να κυνηγησουν το θεμα.....απο τοτε.....ουτε φωνη ουτε ακροαση.......δεν εχω ακουσει τιποτα απολυτως.....
Μακαρι παντως να γινει κατι και να απολαμβανουμε πληρως τα πλεονεκτηματα οπως ολα τα κανονικα και με τον νομο υβριδικα αυτοκινητα που παραγονται απο τις βιομηχανιες......ειναι κουλο.......σου δινουν την αδεια να το κυκλοφορεις κανονικα ( μιας και το αυτοκινητο το περνας ΚΤΕΟ και στην αδεια πανω γραφει σαν καυσιμο Βενζινη-Υγραεριο !), ειναι γνωστη η καθαροτητα του υγραεριο σαν καυσιμο, και εξακολουθουν να το αντιμετωπιζουν σαν μην πω τι .......
Ασε που σε πολλους μηχανοκινητους φιλους και οχι μονο, οταν συζηταμε και αναφερω την μετατροπη μου αυτη με ρωτανε : " και τι γινεται αμα σε πιασουν ? "....νομιζουν οτι ειναι παρανομο !!

για τον χαρακτηρισμο σου "...αλλά δεν έχει γίνει ακόμα γιατί είναι όλοι τους ζώα..." δεν εχω παρα να συμφωνισω !!
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Υβριδική μετατροπή

Post by Nicolas »

Και κάτι ακόμα. Όταν λες Grand να υποθέσω Cherokee και όχι vitara ε?
Ποιό μοντέλο ακριβώς έχεις? Κυβικά? Κατανάλωση?
Ποιά είναι η προσωπική σου εμπειρία ως προς το θέμα της δύναμης και της ροπής όταν έχεις το αέριο?
Από το συνεργείο σου έδωσαν κάποιο χαρτί που να πιστοποιεί την σύννομη εγκατάσταση?

Ενδιαφέρομαι και εγώ για το "λεωφορείο" μου...
Όχι μόνο για θέμα κόστους κίνησης αλλά και για το οικολογικό του θέματος καθώς και το γεγονός οτι έχεις μεγαλύτερη αυτονομία...

Ευχαριστώ.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Yannis
Posts: 4
Joined: Wed Jun 17, 2009 12:17

Re: Υβριδική μετατροπή

Post by Yannis »

Grand Cherokee του 2001, 4000Cc..

αυτην την στιγμη έχω 140.000κμ περιπου...

η κατανάλωση είναι περίπου στα 15 λιτρα ανα 100κμ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ....
αυτο σημαίνει ότι στην εθνική βλέπω και 13.5 λιτρα περιπου πιο προς τα μέσα βλέπω και 17 λιτρα περίπου..

Διαφορα στην απόδοση του κινητήρα δεν έχω δεί...
όπως πήγαινε...πηγαίνει......γενικά βέβαια και το στυλ οδήγησης μου είναι χαλαρο και άνετο και πολύ cool όπως έγω :lol: :lol: ( 130 με 140 το πολύ στην Εθνική κτλ, κτλ !! )

Γενικά :
1. Το συνεργείο σου δίνει ένα χαρτι εγκατάστασης και όλα τα απαραίτητα εγγραφα και περνάς ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ και στο ειδικο τμήμα για υγραέριο και στο εγκρίνουν, όπως και σου αλλάζουν και την άδεια....
2. η αυτονομία σου διπλασίαζεται σχεδόν....τώρα πια έχεις και βενζίνη και υγραέριο.....εγώ έχω βάλει μια μπουκάλα περίπου 75 λίτρων και έιμαι μία χαρα !....
3. δεν έχεις πρόβλημα με τις απεργίας των τελωνειακών και των βυτιοφορέων γιατι το υγραέριο δεν εξαντλήται γρήγορα.....πάντα βρίσκεις !!
4. η καταναλωση του αυτοκινητου παραμένει ίδια ! 15λιτρα/100κμ έκαιγες.....15λιτρα/100κμ θα καις και τώρα.....η διαφορά ειναι στην τιμη :
15 λιτρα βενζίνη * €1.20 το λιτρο = €18 ανα 100κμ
15 λιτρα υγραέριο * €0,67το λιτρο = €10,05 ανα 100κμ
(σημειωτέων ότι €0,67 το λίτρο ειναι τον τελευταίο μήνα περίπου και μετα απο τις αυξήσεις που έγιναν στις βενζίνες...η τιμή του υγραερίου παραμένει σταθερη αρκετο καιρο.....η πιο πριν τιμη ήταν €0.55.....)
5. μειονέκτημα ειναι τα λίγα πρατήρια ανεφοδιασμού που υπάρχουν στην Ελλάδα....συνολικά ειναι περίπου 30 .......στην Αττική καμία 10αρια, και τα υπόλοιπα στην υπόλοιπη Ελλάδα.....
6. προσωπικά έχω μείνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ με την εγκατάσταση και το κέρδος που έχέι η τσέπη μου...σκέψου μόνο οτι στα παραπάνω νούμερα που σου είπα ανα 10.000κμ τι κέρδος έχεις..... αυτος είναι και ο ένς λόγος που δεν αλλάζω το αυτοκίνητο μου !!
(€1050 με υγραεριο και €1800 με βενζίνη τα αντίστοιχα νούμερα για τα έξοδα κίνησης σου !!)

αυτα.....προς το παρόν....ότι θέλετε.......ρωτήστε !
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Υβριδική μετατροπή

Post by Nicolas »

Yannis wrote: η κατανάλωση είναι περίπου στα 15 λιτρα ανα 100κμ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ....
αυτο σημαίνει ότι στην εθνική βλέπω και 13.5 λιτρα περιπου πιο προς τα μέσα βλέπω και 17 λιτρα περίπου..
Αν δω 17 μίνιμουμ στο λεωφορείο μου θα κάνω πάρτυ :lol:
Εγώ δεν είμαι cool :mrgreen: Είμαι είπαμε υδριτικό μέλος του 4x4 Kagkoures club :mrgreen:

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Είναι σίγουρα αλλιώς η προσωπική εμπειρία.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”