ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΕΥΜΑ-ΠΑΛΜΟ ΣΤΟ ΝΤΙΣΤΡΙΜΠΙΤΕΡ..
Posted: Tue Feb 16, 2010 10:42
Καλημερα...
Χθες Καθαρα Δευτέρα το μακρυ Galloper, ακινητοποιηθηκε και δεν ξαναπηρε μπρος, ευτυχως κατα την διαδικασια παρκαρισματος, και οπως φανταζεσται περασα οολη την ημερα μου μαστορευοντας...
το πρωτο που σκεφτηκαμε, τροφοδοσια βενζινης, ελεγχοντας την επιστροφη στο τεποζιτο ολα ηταν ενταξει...
οποτε συνεχεισαμε στα ηλεκτρικα, εβγαλα ενα μπουζι και βαζοντας ξανα την μπουζοπιπα εκανα "σωμα" πανω στο μπλοκ του κινητηρα, μιζαραμε για πολλοστη φορα αλλα σπινθηρα δεν εβγαλε... συνεχησα ελεγχωντας πολλαπλασιαστη και αλλα δυο εξαρτηματα που ειναι εκει (δεν ξερω πως τα λενε..), ολα αυτα ειναι πανω σε μια βαση... τα ξεβιδωσα ολα μαζι (3 βιδες) και τα εβαλα στο κοντο Galloper το οπιο λειτουργησε κανονικα, το ιδιο εκανα και με τον εγκαφαλο ο οπιος ηταν ξεβιδωτος (κατω απο το καλοριφερ) (λογο του οτι υπολειποταν να βαλω μια 3πλη αντισταση για της σκαλες του ανεμιστηρα) ετσι υπεθεσα μηπως καηκε ή κατι τετοιο επειδη παρακουνιοταν και επειδη δεν ηταν και γειωμενος (μαυρο καλωδιακη στην μια βαση του), αλλα τραπαροντας τον εγκεφαλο στο κοντο Galloper λειτουργησε κανονικα,
ο ελεγχος εγινε ως εξης: εβγαζα τα πραγματα απο το μακρυ (χαλασμενο) και τα δοκιμαζα πανω στο κοντο που λειτουργουσε κανονικα.
στην συνεχεια δανειστηκα ενα φωτομετρο (καλα το λεω?) απο εναν γειτονα, προκειμενου να δω αν μετα τον πολλαπλασιαστη φτανει ρευμα (μικρο μπουζοκαλωδιο), οπου τελικα ΔΕΝ εφτανε ρευμα, η διαδικασια που το ελγξα την εκανα και στο κοντο galloper οπου σε αυτο αναβοσβησε το φως .
αρα εγω εχω καταληξει και εδω θελω την βοηθεια σας, αφου δεν ειναι πολλαπλασιαστης δεν ειναι εγκεφαλος δεν ειναι ντιστριμπιτερ και ηλεκτρονικη (σε αυτα δεν φτανει καν ρευμα), δεν ειναι ασφαλεια (ασφαλειοθηκη στον χωρο του κινητηρα 30Α).
απομενει καλωδιωση και καμια κρυμμενη ασφαλεια.. καπου αλλου???
εστω οτι ειναι καλωδιωση, δικαιολογει το σβησιμο μια και εξω....???
γνωριζει καποιος αν το συγκεκριμενο μοντελο (Galloper-Pajero) εχει και καπου αλλου ασφαλειες για την ανφλεξη? κατι ρελεδακια και ασφαλεις που ειναι μεστην καμπινα δεξια απο την κολωνα του τιμονιου, εκτος απο φλας-υαλοκαθαριστηρες κτλ.. ευθυνονται και για την αναφλεξη???
την καλωδιωση εγκυρα και γρηγορα πως την ελεγχω? εχω σκεφτει πολυμετρο γυρισμενο στο ωμομετρο, 2-3μετρα καλωδιο.. και μετα χρωμα-χρωμα τα καλωδια...
για πειτε αποψεις....
ευχαριστω πολυ....
Χθες Καθαρα Δευτέρα το μακρυ Galloper, ακινητοποιηθηκε και δεν ξαναπηρε μπρος, ευτυχως κατα την διαδικασια παρκαρισματος, και οπως φανταζεσται περασα οολη την ημερα μου μαστορευοντας...
το πρωτο που σκεφτηκαμε, τροφοδοσια βενζινης, ελεγχοντας την επιστροφη στο τεποζιτο ολα ηταν ενταξει...
οποτε συνεχεισαμε στα ηλεκτρικα, εβγαλα ενα μπουζι και βαζοντας ξανα την μπουζοπιπα εκανα "σωμα" πανω στο μπλοκ του κινητηρα, μιζαραμε για πολλοστη φορα αλλα σπινθηρα δεν εβγαλε... συνεχησα ελεγχωντας πολλαπλασιαστη και αλλα δυο εξαρτηματα που ειναι εκει (δεν ξερω πως τα λενε..), ολα αυτα ειναι πανω σε μια βαση... τα ξεβιδωσα ολα μαζι (3 βιδες) και τα εβαλα στο κοντο Galloper το οπιο λειτουργησε κανονικα, το ιδιο εκανα και με τον εγκαφαλο ο οπιος ηταν ξεβιδωτος (κατω απο το καλοριφερ) (λογο του οτι υπολειποταν να βαλω μια 3πλη αντισταση για της σκαλες του ανεμιστηρα) ετσι υπεθεσα μηπως καηκε ή κατι τετοιο επειδη παρακουνιοταν και επειδη δεν ηταν και γειωμενος (μαυρο καλωδιακη στην μια βαση του), αλλα τραπαροντας τον εγκεφαλο στο κοντο Galloper λειτουργησε κανονικα,
ο ελεγχος εγινε ως εξης: εβγαζα τα πραγματα απο το μακρυ (χαλασμενο) και τα δοκιμαζα πανω στο κοντο που λειτουργουσε κανονικα.
στην συνεχεια δανειστηκα ενα φωτομετρο (καλα το λεω?) απο εναν γειτονα, προκειμενου να δω αν μετα τον πολλαπλασιαστη φτανει ρευμα (μικρο μπουζοκαλωδιο), οπου τελικα ΔΕΝ εφτανε ρευμα, η διαδικασια που το ελγξα την εκανα και στο κοντο galloper οπου σε αυτο αναβοσβησε το φως .
αρα εγω εχω καταληξει και εδω θελω την βοηθεια σας, αφου δεν ειναι πολλαπλασιαστης δεν ειναι εγκεφαλος δεν ειναι ντιστριμπιτερ και ηλεκτρονικη (σε αυτα δεν φτανει καν ρευμα), δεν ειναι ασφαλεια (ασφαλειοθηκη στον χωρο του κινητηρα 30Α).
απομενει καλωδιωση και καμια κρυμμενη ασφαλεια.. καπου αλλου???
εστω οτι ειναι καλωδιωση, δικαιολογει το σβησιμο μια και εξω....???
γνωριζει καποιος αν το συγκεκριμενο μοντελο (Galloper-Pajero) εχει και καπου αλλου ασφαλειες για την ανφλεξη? κατι ρελεδακια και ασφαλεις που ειναι μεστην καμπινα δεξια απο την κολωνα του τιμονιου, εκτος απο φλας-υαλοκαθαριστηρες κτλ.. ευθυνονται και για την αναφλεξη???
την καλωδιωση εγκυρα και γρηγορα πως την ελεγχω? εχω σκεφτει πολυμετρο γυρισμενο στο ωμομετρο, 2-3μετρα καλωδιο.. και μετα χρωμα-χρωμα τα καλωδια...
για πειτε αποψεις....
ευχαριστω πολυ....