μοτερ 1600 σε samurai

Post Reply
samurai4x4
Posts: 11
Joined: Sat Apr 18, 2015 17:16

μοτερ 1600 σε samurai

Post by samurai4x4 »

καλησπερα στην ομαδα . εχω ενα samurai τοθ 92 και το μοτερ ειναι ετοιμο για κλαταρισμα και απο το να βαλω αλλο 1300 σκεφτομαι να παω σε 1600 για να εχει και λιγο παραπανο δυναμη γιατι με το 1300 ειναι σκουρα τα πραγματα :P .....ξερει καποιος να μου πει τι γινετε με κτεο αριθμους μηχανις και τα σχετικα για να μην βρω και κανενα μπελα ??? και τι θα χρειαστω για να γινει σωστα η μετατροπη ???ξερω για την πλακα του σαζμαν οτι θελω αλλα δεν εχω ιδεα που θα βρω ...αυτα τα λιγα :P :P !!τα φωτα σας!! :D
samurai4x4
Posts: 11
Joined: Sat Apr 18, 2015 17:16

Re: μοτερ 1600 σε samurai

Post by samurai4x4 »

Κάτι ακόμα με την εισαγωγή τι γίνετε βάζουμε απο το βιταρα ή απο το σαμυραι???
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: μοτερ 1600 σε samurai

Post by Φωτης ranger »

filos αυτο ποτ ψαχνεις ειναι η πιο διαδεδομενη μετατροπη στο πλανητη! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

υπαρχον τονους απο πληροφοριες και αμετρητα project swap.

suzuki sidekick on samurai.
ξεκινα απο εδω.

http://www.zukioffroad.com/Tech_Library ... waps.shtml
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
samurai4x4
Posts: 11
Joined: Sat Apr 18, 2015 17:16

Re: μοτερ 1600 σε samurai

Post by samurai4x4 »

σε ευχαριστω Φωτη για τιν βοηθεια αν και με τα αγγλικα δεν τα παω και πολυ καλα βοηθησε αρκετα !! :)
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: μοτερ 1600 σε samurai

Post by Φωτης ranger »

παρτο μεταφρασμενο τοτε! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ψάχνετε για περισσότερη δύναμη; Μια κοινή συμφωνία ανταλλαγής μηχανών είναι να ανταλλάξουν τον κινητήρα 1.3L Suzuki Samurai για ένα κινητήρα 1.6L από ένα Suzuki Sidekick ή GEO Tracker.

Suzuki 1.6L γεγονότα:

Ο 1.6L είναι ένα καύσιμο εγχέεται κινητήρα και ποτέ δεν ήρθε με ένα καρμπυρατέρ

Ο 1.6L 8-βαλβίδα έχει ψεκασμού καυσίμου σώμα της πεταλούδας, ενώ το 16-βαλβίδα έχει πολλά σημεία έγχυσης καυσίμου

Ο 1.6L 8-βαλβίδα έχει βαθμολογηθεί σε 80hp.

Το 1.6L 16-βαλβίδα έχει βαθμολογηθεί σε 99hp.

Ο κινητήρας 1.6L 8-βαλβίδα μπορεί να χρησιμοποιήσει την πρόσληψη 1.3L και καρμπυρατέρ

Το 1.6L 16-βαλβίδα θα απαιτήσει τη χρήση όλων των εξαρτημάτων ψεκασμού καυσίμου και απαιτούν μια πλήρη επανασυρμάτωση

Ο επικεφαλής 1.6L 8-βαλβίδα και το κεφάλι 1.3L είναι σχεδόν ταυτόσημες. Ο 1.6L έχει μεγαλύτερες εισαγωγής και εξαγωγής λιμάνια

Η ανταλλαγή 1.6L προσθέτει πολύ λίγο βάρος διατηρώντας το Samurai ένα πολύ ελαφρύ και ευκίνητο μηχανή μονοπάτι.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά συλλέκτες απόθεμα 1.3L σας, βολάν και συμπλέκτη με το 1.6L 8-βαλβίδα, καθώς και. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη μίζα 1.6L και εναλλάκτη.

Όταν συγκέντρωση μέρη για τη μετατροπή σας να έχετε κατά νου ότι το 1996 και μέχρι κινητήρες είναι OBDII και δεν θα είναι το νέφος νομικά για την Καλιφόρνια. σας το 1996 και μέχρι τα οχήματα των χορηγών θα πρέπει να πάρει το δεύτερο τμήμα 02 του αισθητήρα της καλωδίωσης. Θα χρειαστείτε το μοτέρ, καλωδίωση, τα πάντα συνδέονται με το συγκρότημα καλωδίωσης, ταμπλό και καθαρότερο αέρα. Πιάσε τον καταλυτικό μετατροπέα αν μπορείτε.

Μονοπάτι Σκληρή:

Κιτ μετατροπής 1.6L Trail Σκληρή περιλαμβάνει ένα κιτ κινητήρα προσαρμογέα, αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης, και την τροποποίηση της δέσμης των χορηγών σας εντελώς χρωματική κωδικοποίηση επισημαίνονται και έτοιμοι να εγκαταστήσετε ένα καθώς και την τροποποίηση της ταχύμετρο σας. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το 1.6L 16-βάλβιδος, θέλετε το Trail Σκληρή κιτ!



Check Out: www.trailtough.com

Μέρη που χρειάζεται από ένα Sidekick ή Tracker:

Θα χρειαστείτε το πλήρες κινητήρα με όλες τις σωλήνες και τις τροχαλίες. Θα χρειαστείτε τον ανεμιστήρα, μίζα, δυναμό, πηνίο, καθαρότερο αέρα, την πολλαπλή εξαγωγής και σωλήνα κεφαλής. Με τις μηχανές 16-βάλβιδος, θα χρειαστείτε την πλεξούδα καλωδίωσης του κινητήρα, τα πάντα συνδέονται με το λουρί, κάτω παύλα καλωδίωση, ECM, ταμπλό οργάνων και το συγκρότημα του φίλτρου αέρα. Πιάσε τον καταλυτικό μετατροπέα αν μπορείτε. Τα οχήματα δότη καλωδίωση καλωδίωσης θα πρέπει πρέπει να τροποποιηθεί για χρήση στο Σαμουράι, καθώς και το ταχύμετρο Σαμουράι που θα χρειαστείτε τον αισθητήρα ταχύτητας από το όχημα δότη προσαρμοστεί σε αυτό.

Ο κινητήρας 8-βαλβίδα 1.6L μπορεί επίσης να δεχθεί τροποποιήσεις, όπως η επικεφαλίδα Thorley, MSD ανάφλεξη, και άλλα μεγάλα εξαρτήματα για να βοηθήσει τη σούπα μέχρι το νέο σας εγκατάστασης . Ακόμη και χωρίς τροποποίηση το 1600 του κινητήρα σας, μπορείτε να περιμένετε να κερδίσει έως και 25 ίππους πάνω από τον κινητήρα 1.3L απόθεμα χρησιμοποιώντας ένα πλήρως μπουλόνι για κιτ.

Επισκόπηση εγκατάστασης:

1. Η ανταλλαγή του κινητήρα είναι πιο εύκολο αν αφαιρέσετε τον κινητήρα και μετάδοσης μαζί. Κατάργηση όλων των καλωδιώσεων, καλώδια , γραμμές και εύκαμπτοι σωλήνες από τον κινητήρα. Αφαιρέστε το κουτί του αέρα, αποσυνδέστε και αφαιρέστε την μπαταρία, και την ετικέτα όλα τα καλώδια και τα εξαρτήματα ώστε να γνωρίζετε τι είναι αργότερα. Αδειάστε το ψυγείο και το λάδι κιβωτίου ταχυτήτων. Τέλος, αφαιρέστε τον ανεμιστήρα, σάβανο, και ψυγείο.

Ο κινητήρας και το κιβώτιο απομακρύνεται με την απομάκρυνση του (4) κινητήρα 14 χιλιοστά μπουλόνια, (2) βίδες τραβέρσα μετάδοσης 12 χιλιοστά, και οι (2) βίδες 14 χιλιοστών που συγκρατούν το στήριγμα κάτω από το τραβεστί. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφαιρέσει το έδαφος από τη μίζα.

Μόλις ξεκινήσετε την ανύψωση του κινητήρα έξω, βεβαιωθείτε ότι ο διανομέας δεν χτύπησε το τείχος προστασίας και ότι η αρμονική τροχαλία εξισορρόπησης δεν χτύπησε την υποστήριξη του ψυγείου κοντά στο κλείστρο του καπό.

2. Μόλις ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξω, μπορείτε να αφαιρέσετε τη μίζα και το διαχωρισμό του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτή είναι μια καλή στιγμή για να αντικαταστήσετε το συμπλέκτη, πλάκα πίεσης, και να ρίξει-out που φέρει.

3. Τώρα μπορείτε να εγκαταστήσετε το κιτ προσαρμογέα. Αυτό περιλαμβάνει την εγκατάσταση της πλάκας προσαρμογής στο νέο κινητήρα και την επανατοποθέτηση της μετάδοσης Σαμουράι.

4. Τώρα μπορείτε να εγκαταστήσετε τη μίζα Sidekick / Tracker.

5. Τοποθετήστε το νέο πλευρά του συνοδηγού κινητήρα mount και οδηγούς πλευρά του κινητήρα αποστάτη mount.

6. Τώρα μπορείτε να ρίξει το νέο κινητήρα και μετάδοσης στο Samurai. Τα μπουλόνια του κινητήρα και της μετάδοσης πίσω στις θέσεις των αποθεμάτων.

7. Τοποθετήστε ξανά το ψυγείο Σαμουράι.

8. Θα πρέπει να κάνει έθιμο αναρτήσεις για το κιβώτιο αέρα με αισθητήρα μάζας αέρα. Η μία πλευρά των κοχλιών πλαίσιο στα πλευρά του fenderwell χρησιμοποιώντας το αρχικό κουτί του αέρα mount. Η άλλη πλευρά θα πρέπει να ενισχυμένος με ένα κομμάτι μετάλλου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κομμάτι του επίπεδου υλικού και να λυγίσει στο να διαμορφώσει.

9. Το πηνίο ανάφλεξης μπορεί να τοποθετηθεί στο τείχος προστασίας από την πλευρά τους επιβάτες στη θέση τοποθέτησης για τη γραμμή κενού χάλυβα που πηγαίνει από την πολλαπλή προς το σερβόφρενο. Αφαιρέστε τον κοχλία 10 χιλιοστά και εγκαταστήστε το ξανά μέσα από το βραχίονα του πηνίου και η σκληρή γραμμή mount με το σύρμα του πηνίου που αντιμετωπίζει το διανομέα. Το σύρμα διανομέας στο πηνίο ήταν περίπου 6 ίντσες πολύ μικρή, ώστε το καλώδιο πηνίο από τον κινητήρα 1.3 λίτρων αφαιρέθηκε και να εγκατασταθεί αντ 'αυτού.

10. Τώρα εγκαταστήστε την καλωδίωση που είχαν τροποποιηθεί από Trail Σκληρή. Περάστε το λουρί μέσα από την μεγάλη τρύπα ροδέλα πάνω στην μπαταρία και στο πλαίσιο κικ επιβάτες πλευρά όπου θα τοποθετηθεί η μονάδα ECM. Στερεώστε τη μονάδα ECM με ασφάλεια χρησιμοποιώντας καουτσούκ ροδέλες για μονωτές.

11. Θα πρέπει να εγκαταστήσετε το ταχύμετρο που είχαν τροποποιηθεί από Trail Σκληρή. Η τροποποίηση αυτή είναι αναγκαία για την ECM για τον έλεγχο του κινητήρα σωστά και διατηρεί επίσης το φως του αισθητήρα από το να έρχονται σε.

12. Τώρα μπορείτε να εγκαταστήσετε τη μονάδα ECM. Δεδομένου ότι η πλειοψηφία της καλωδίωσης είναι συνδεδεμένο κάτω από το ταμπλό στην πλευρά των επιβατών θα πρέπει να τοποθετήσετε τη μονάδα ECM ψηλά στο τείχος προστασίας πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Μερικοί άνθρωποι έχουν εγκαταστήσει τη μονάδα ECM σε ένα ανάποδο δοχείο τάπερ για να το προστατεύσει από τη βρωμιά και την υγρασία.

13. Θα πρέπει να εγκαταστήσετε μια ηλεκτρική αντλία καυσίμου (με τουλάχιστον έξοδο 45 psi), αν Samurai σας δεν έχει ήδη ψεκασμού καυσίμου. Μπορείτε να το κάνετε αυτό:

1. Να πάρει μια πλήρη δεξαμενή καυσίμων από το 1990 ή νεότερη Σαμουράι που έχει την αντλία που έχουν ήδη κατασκευαστεί στη δεξαμενή.

2. Αγοράστε ένα νέο ηλεκτρική αντλία καυσίμου η οποία θα μπορούσε να τοποθετηθεί έξω από τη δεξαμενή κάτω από το σώμα ή για το σκέλος του πλαισίου.

ένα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια εξωτερική αντλία καυσίμου από 89 Ford F-150. Πρόκειται για ένα δύο σύρμα σύνδεση και αποδέχεται μια γραμμή 5/16 καυσίμου.

3. Κόψτε το πλήρες πλάκα στήριξης αντλίας καυσίμου και αντλία έξω από μια δεξαμενή αερίου Tracker και συγκολλήσεως είναι μέσα στη δεξαμενή αερίου Σαμουράι.

Εάν η εγκατάσταση της αντλίας καυσίμου στο κάτω μέρος του σώματος, τοποθετήστε το όσο πιο ψηλά μπορείτε, ώστε αν ένας άξονας κίνησης αφήνει να πάει, δεν θα χτυπήσει την αντλία. Όλες οι γραμμές πρέπει να είναι διπλή σωλήνα συσφίγγονται λόγω της υψηλότερης πίεσης καυσίμου.

14. Για τις συνδέσεις των σωληνώσεων καυσίμου, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υψηλής πίεσης από καουτσούκ γραμμή καυσίμου μεταξύ του κινητήρα και Samurai σκληρή γραμμή. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τη γραμμή καυσίμου σφιγκτήρες έτσι ώστε να συσφίγγουν ομοιόμορφα σε όλο τον σωλήνα χωρίς να σκάβουν μέσα στο σωλήνα. Διπλό σφιγκτήρα όλες οι συνδέσεις. Τοποθετήστε ένα φίλτρο καυσίμου μεταξύ της δεξαμενής καυσίμων και της αντλίας καυσίμου.

Η 16-Vale κινητήρες γραμμή επιστροφής καυσίμου είναι 4.1-ιντσών και πρέπει να είναι 1.4-ιντσών όλος ο τρόπος πίσω στη δεξαμενή.

15. Εκτελέστε την καλωδίωση αντλίας καυσίμου στο χώρο του κινητήρα μέσω του δακτυλίου πάνω από την μπαταρία και στην καμπίνα επιβατών. Συνδέστε το με το ρελέ αντλίας καυσίμου κοντά στη μονάδα ECM.

16. Δεδομένου ότι η 1.6 / 16v είναι ένα ψηλότερο κινητήρα, το μπροστινό κλιπ μπορεί να πρέπει να αυξηθεί λίγο για τη σωστή εκκαθάριση κουκούλα.

Η Σκληρή κιτ Trail περιλαμβάνει την αντικατάσταση μέτωπο δακτύλιοι σώμα για να αυξήσει το μπροστινό κλιπ (κουκούλα & περιοχή φτερό). Μερικοί έχουν προστεθεί 4.3-ιντσών αποστάτη στο σώμα τοποθετεί πάνω από την υποστήριξη του ψυγείου και 3.8-ιντσών αποστάτη στις επόμενες πίσω. Άλλοι έχουν περιορίσει το στήριγμα της ντίζας, απογειώθηκε την υποστήριξη για το σωλήνα crossover, και προσαρμόζονται κουκούλα μου μάνταλο επάνω όσο θα πάει και να βάλουν κάποια ροδέλες σύμφωνα με τις στάσεις του ελαστικού με το χώρο τους κάτω. Χρησιμοποιώντας το μονοπάτι δακτυλίους ή οργανισμό ανθεκτικό σώμα mount αποστάτες είναι πιθανώς το καλύτερο στοίχημά σας. Φυσικά, αν έχετε ένα ανελκυστήρα σώμα εγκατασταθεί τότε δεν χρειάζεται καν να ανησυχείτε για αυτό.
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
samurai4x4
Posts: 11
Joined: Sat Apr 18, 2015 17:16

Re: μοτερ 1600 σε samurai

Post by samurai4x4 »

εισαι αρχηγος!!! :D
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”