Page 1 of 1

weber 32 36 dfv τοποθετηση σε Mitsubishi pajero 2.6

Posted: Tue Mar 01, 2016 13:45
by spiroshouse
εγινε η τοποθετηση του καρμπυρατερ του λινκ

http://www.ebay.com/itm/Mitsunishi-Dodg ... l6&vxp=mtr

αγορα απο ηνωμενες πολιτειες τελικο κοστος με ολα τα εξοδα 370 ευρω.στο κιτ υπηρχαν ολα τα απαραιτητα εκτος απο κανα δυο πατεντες που χρειστηκαν οπως ¨
1)οι ταπες στην εξαγωγη(αγορα απο υδραυλικα ειδη)
2)μια καροβιδα ως ταπα στο σωληνακι που εφερνε ψυκτικο υγρο στο μικουνι
3)αγορα φλατζοκολας γομολακας ΙΝΤΙΑΝ για τους 2 αλουμινενιους ανταπτορες που καθονται πανω στην εισαγωγη
4)ενα εξτρα ελατηριο για να φερνει πισω την πεταλουδα τοποθετημενο μπροστα το ενα μερος στη πεταλουδα με μια τρυπα με μικρο τρυπανι και το αλλο βιδωμενο με βιδα σε τρυπα που ηδη υηρχε στην εισαγωγη

οι πιο πολλες αναφορες στο νετ αναφερουν οτι χρειαζεται αλλαγη αντλιας βενζινης με την ακολουθη με κοστος περιπου 100 ευρω με τα μεταφορικα
http://www.ebay.com/itm/181726355828?_t ... EBIDX%3AIT
με αυτη εχουμε σταθερη πιεση 4 PSI που χρειαζεται το βεμπερ για να δουλευει κανονικα

Re: weber 32 36 dfv τοποθετηση σε Mitsubishi pajero 2.6

Posted: Tue Mar 15, 2016 21:46
by BILL PAJERO
πολυ καλο και απο καταναλωση??

Re: weber 32 36 dfv τοποθετηση σε Mitsubishi pajero 2.6

Posted: Sun Apr 03, 2016 21:03
by spiroshouse
με μαλακο ποδι χωρις να ανοιγει η δευτερη πεταλουδα ειδα 10-15% περισσοτερα χιλιομετρα με την ιδια ποσοτητα βενζινης

Re: weber 32 36 dfv τοποθετηση σε Mitsubishi pajero 2.6

Posted: Mon Apr 04, 2016 11:34
by panoslpm
Με τις πλάγιες κλισεις ειδες διαφορα; λένε οτι τα weber δουλεύουν ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κάτσει για ωρα σε ανηφόρα για παράδειγμα.ψάχνω και γω λύση γιατί έχω αυτό το πρόβλημα

Re: weber 32 36 dfv τοποθετηση σε Mitsubishi pajero 2.6

Posted: Mon Apr 04, 2016 17:50
by spiroshouse
δεν παρατηρησα κατι σε κλισεις απλως οταν ειναι κρυο για 4-5 χιλιομετρα δεν κραταει ρελαντι οταν στριβω σε κατηφορικο δρομο και το εχω με νεκρα,μολις ζεσταθει δεν παρουσιαζει κατι ισως πρεπει να ρεγουλαρω λιγο το μειγμα +_ μιση στροφη /η ισως ειναι το θεμα της μηχανικης αντλιας βενζινης που δεν στελνει καυσιμο με σταθερη πιεση.