σχετικα με ημιαξονια

Post Reply
loutrokampines
Posts: 74
Joined: Thu Sep 17, 2009 10:17

σχετικα με ημιαξονια

Post by loutrokampines »

Καλησπερα σας.Αν καταλαβα καλα σε περιπτωση που σπασει ημιαξονιο στο wrangler σου φευγει ο τροχος :?: :?: δεν υπαρχει καποιος τροπος,καποια βελτιωση ας πουμε ωστε να μην συμβει κατι τετοιο :?: εχω πετυχει defender και vitara να σπανε ημιαξονια,αλλα οι ανθρωποι εφυγαν με πισω κινηση και γυρισαν σπιτακι τους μια χαρα.Εμεις δηλαδη με τα wrangler μπαμ και κατω :?:
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: σχετικα με ημιαξονια

Post by Nicolas »

Σωστά :!:

Οι τυπικοί άξονες των TJ είναι semi floating και ναι αν σπάσεις ημιαξόνιο φεύγει ο τροχός.
Η λύση είναι είτε αλλαγή άξονα με full floating και είναι και ευκαιρία να βάλεις ένα dana44 που είναι και της προκοπής ή αλλιώς μπορείς να βάλεις ένα c-clip eliminator kit με το οποίο όμως (όπως σωστά μου είχαν επισημάνει οι συνάδελφοι παλιότερα) χάνεις το ABS, αν έχεις.

Δες και εδώ:
http://www.to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.ph ... ting#p6274
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
loutrokampines
Posts: 74
Joined: Thu Sep 17, 2009 10:17

Re: σχετικα με ημιαξονια

Post by loutrokampines »

Nicolas wrote:Σωστά :!:

Οι τυπικοί άξονες των TJ είναι semi floating και ναι αν σπάσεις ημιαξόνιο φεύγει ο τροχός.
Η λύση είναι είτε αλλαγή άξονα με full floating και είναι και ευκαιρία να βάλεις ένα dana44 που είναι και της προκοπής ή αλλιώς μπορείς να βάλεις ένα c-clip eliminator kit με το οποίο όμως (όπως σωστά μου είχαν επισημάνει οι συνάδελφοι παλιότερα) χάνεις το ABS, αν έχεις.

Δες και εδώ:
http://www.to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.ph ... ting#p6274
ABS δεν εχω.Ξερουμε ποσο στοιχιζει περιπου και ποιος τοποθετει c-clip eliminator :?: ο αξονας ειναι πολυ ωραια λυση αλλα δεν το βλεπω...επισης αν καταλαβα καλα, χανοντας πχ την κινηση πισω, αλλα εχοντας c-clip eliminator βαζουμε 4κινηση και συνεχιζουμε με κινηση εμπρος :?: :?: αυτο το κιτ βγαινει και για τους 2 αξονες :?: :?: ευχαριστω.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: σχετικα με ημιαξονια

Post by Nicolas »

Δε με λες ρε φιλαράκι...

Καλά εγώ είμαι άρρωστος. Εσύ τί κάνεις εδώ Κυριακάτικα? Γιατί δεν είσαι στην καγκουροσυνάντηση? :lol: :lol:

loutrokampines wrote:
Nicolas wrote:Σωστά :!:

Οι τυπικοί άξονες των TJ είναι semi floating και ναι αν σπάσεις ημιαξόνιο φεύγει ο τροχός.
Η λύση είναι είτε αλλαγή άξονα με full floating και είναι και ευκαιρία να βάλεις ένα dana44 που είναι και της προκοπής ή αλλιώς μπορείς να βάλεις ένα c-clip eliminator kit με το οποίο όμως (όπως σωστά μου είχαν επισημάνει οι συνάδελφοι παλιότερα) χάνεις το ABS, αν έχεις.

Δες και εδώ:
http://www.to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.ph ... ting#p6274
ABS δεν εχω.Ξερουμε ποσο στοιχιζει περιπου και ποιος τοποθετει c-clip eliminator :?: ο αξονας ειναι πολυ ωραια λυση αλλα δεν το βλεπω...επισης αν καταλαβα καλα, χανοντας πχ την κινηση πισω, αλλα εχοντας c-clip eliminator βαζουμε 4κινηση και συνεχιζουμε με κινηση εμπρος :?: :?: αυτο το κιτ βγαινει και για τους 2 αξονες :?: :?: ευχαριστω.

Κατ' αρχήν αν χάσεις την κίνηση πίσω εξαρτάται από τί την έχασες. Αν εννοείς να σπάσεις ημιαξόνιο, τότε ναι βάζεις τετρακίνηση και ελπίζοντας οτι δεν τρίβεται πολύ πας σιγά σιγά μέχρι το συνεργείο...
Οι μπροστά άξονες δεν χρειάζονται c-clip eliminator. Όμως ο d30 χρειάζεται ενίσχυση και ένα σετ ημιαξόνια 30-30 θα σου κοστίσει λίγο λιγότερο από €1000.
Ο πίσω τώρα, αφού δεν ψήνεσαι για αλλαγή, μπορεί να δυναμώσει πολύ. Βάζεις ένα c-clip eliminator που περιλαμβάνει και ημιαξόνια από χρωμομολυβδαίνιο με κόστος ίσως παραπάνω από €1000.
Αν τώρα αλλάξεις και κορωνοπήνια και βάλεις της προκοπής, είσαι κομπλέ. Κοπωνοπήνια μπρος πίσω το σύνολο το υπολογίζω λιγότερο από €1000.

Αμέσως αμέσως πήγαμε κοντά στα €3000. Έκανα μία έρευνα στα μαγαζιά του χώρου και στις σελίδες τους δεν έχουν τιμή για c-clip eliminator και επειδή δεν χρειάστηκα τα παραπάνω
η τιμή είναι εντελώς υποθετική. Ρώτα από το τηλέφωνο να σου πουν αν έχουν και πόσο.
Στην θέση σου θα έβαζα πρώτα το c-clip eliminator πίσω, αργότερα και μόνο αν είχα πρόβλημα θα έβαζα ημιαξόνια μπροστά και μόνο αν ήθελα μεγαλύτερα λάστιχα από 33'' θα άλλαζα και κορωνοπήνια. Αν όμως σε αυτά που σου περιγράφω βλέπεις τον μέλλον σου, άλλαξε καλύτερα άξονα. Θα γλυτώσεις τις περιπέτειες.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
loutrokampines
Posts: 74
Joined: Thu Sep 17, 2009 10:17

Re: σχετικα με ημιαξονια

Post by loutrokampines »

Nicolas wrote:Δε με λες ρε φιλαράκι...

Καλά εγώ είμαι άρρωστος. Εσύ τί κάνεις εδώ Κυριακάτικα? Γιατί δεν είσαι στην καγκουροσυνάντηση? :lol: :lol:

loutrokampines wrote:
Nicolas wrote:Σωστά :!:

Οι τυπικοί άξονες των TJ είναι semi floating και ναι αν σπάσεις ημιαξόνιο φεύγει ο τροχός.
Η λύση είναι είτε αλλαγή άξονα με full floating και είναι και ευκαιρία να βάλεις ένα dana44 που είναι και της προκοπής ή αλλιώς μπορείς να βάλεις ένα c-clip eliminator kit με το οποίο όμως (όπως σωστά μου είχαν επισημάνει οι συνάδελφοι παλιότερα) χάνεις το ABS, αν έχεις.

Δες και εδώ:
http://www.to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.ph ... ting#p6274
ABS δεν εχω.Ξερουμε ποσο στοιχιζει περιπου και ποιος τοποθετει c-clip eliminator :?: ο αξονας ειναι πολυ ωραια λυση αλλα δεν το βλεπω...επισης αν καταλαβα καλα, χανοντας πχ την κινηση πισω, αλλα εχοντας c-clip eliminator βαζουμε 4κινηση και συνεχιζουμε με κινηση εμπρος :?: :?: αυτο το κιτ βγαινει και για τους 2 αξονες :?: :?: ευχαριστω.

Κατ' αρχήν αν χάσεις την κίνηση πίσω εξαρτάται από τί την έχασες. Αν εννοείς να σπάσεις ημιαξόνιο, τότε ναι βάζεις τετρακίνηση και ελπίζοντας οτι δεν τρίβεται πολύ πας σιγά σιγά μέχρι το συνεργείο...
Οι μπροστά άξονες δεν χρειάζονται c-clip eliminator. Όμως ο d30 χρειάζεται ενίσχυση και ένα σετ ημιαξόνια 30-30 θα σου κοστίσει λίγο λιγότερο από €1000.
Ο πίσω τώρα, αφού δεν ψήνεσαι για αλλαγή, μπορεί να δυναμώσει πολύ. Βάζεις ένα c-clip eliminator που περιλαμβάνει και ημιαξόνια από χρωμομολυβδαίνιο με κόστος ίσως παραπάνω από €1000.
Αν τώρα αλλάξεις και κορωνοπήνια και βάλεις της προκοπής, είσαι κομπλέ. Κοπωνοπήνια μπρος πίσω το σύνολο το υπολογίζω λιγότερο από €1000.

Αμέσως αμέσως πήγαμε κοντά στα €3000. Έκανα μία έρευνα στα μαγαζιά του χώρου και στις σελίδες τους δεν έχουν τιμή για c-clip eliminator και επειδή δεν χρειάστηκα τα παραπάνω
η τιμή είναι εντελώς υποθετική. Ρώτα από το τηλέφωνο να σου πουν αν έχουν και πόσο.
Στην θέση σου θα έβαζα πρώτα το c-clip eliminator πίσω, αργότερα και μόνο αν είχα πρόβλημα θα έβαζα ημιαξόνια μπροστά και μόνο αν ήθελα μεγαλύτερα λάστιχα από 33'' θα άλλαζα και κορωνοπήνια. Αν όμως σε αυτά που σου περιγράφω βλέπεις τον μέλλον σου, άλλαξε καλύτερα άξονα. Θα γλυτώσεις τις περιπέτειες.
Oταν αλλαζουμε ημιαξονια και απο 27αρια παμε σε 30αρια στον 35 χωρις μπλοκε διαφορικο, υπαρχει περιπτωση να αντεχουν μεν τα ημιαξονια, αλλα το ζορι να πηγαινει παραμεσα με αποτελεσμα να εχουμε ποιο σοβαρες ζημιες?Το c-clip eliminator δινει επιλογη αναμεσα σε 27αρια και 30αρια ημιαξονια στην ιδια τιμη αλλα ποια επιλογη ειναι σωστη με βαση εναν νορμαλ dana 35?,
Post Reply

Return to “Τεχνικά Θέματα”