Μιας και ετοιμαζουμε το νεο μου project το οποιο ξεκινησε απο ενα Suzuki Samurai μακρυσασο,
ειπα να ανεβασω καποιες φωτογραφιες για το πως και τι, και να ακουσω και ιδεες για το πως θα προτεινε ο καθενας
την συνεχεια του.
Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε ως εξης, και ηταν ενα Suzuki Samurai αγροτικο (και στην αδεια) 1.0 4ταχυτο:




Επειδη η καμπινα ηταν κλειστη και ηθελα καμπριο, αρχισα να ξηλωνω μιας και βρηκα μια ανοιχτη απο καταλυτικο μαλιστα με την πλαστικη μασκα.


Μολις ξηλωθηκε εφερα και την καινουργια καμπινα

Το κακο αρχισε ομως ενα ωραιο πρωι που ειδα αυτα τα yokohama 33/12,5/15 τα οποια και αγορασα...



Ξεροντας ομως πως απο εδω και περα θελω δυναμη για να τα γυρισω... βρηκα και ενα εθελοντη αιμοδοτη...
Ενα Chevrolet Blazer S15 4.3V6 Vortec μοτερ με 198αλογα και νομιζω 32κιλα ροπης. Απωθημενα ελλειψης
δυναμης απο παλια εμπειρια με jimny...Απο εκει πηρα μοτερ σασμαν ολοκληρη πλεξουδα, υδραυλικο ατερμονα και ταμπλο



Το αυτοκινητο ειχε αυτοματη τετρακινηση χωρις αργα, οποτε επειδη και η εργοστασιακη μεταδοση δεν θα εβγαζε βδομαδα...
Ξηλωθηκε ενα Jeep Cherokee 4.0 και μας εδωσε τη μεταδοση του.

Τελος επειδη ουτε τα εργοστασιακα σουστοφυλλα θα την παλευαν, βρεθηκε ενα Jeep Wrangler 4.0 YZ και προσφερθηκε:

Για να μην με πειτε κολλημενο αμερικανο... Αγορασα και καθισματα recaro να ταιριαξουν με το ταμπλο


Πριν λιγο διαστημα αρχισαμε το μονταρισμα, και προς το παρον εχει μπει ο πισω αξονας με τα σουστοφυλλα,
τα μπροστινα σουστοφυλλα και φτιαχνονται βασεις μοτερ για να προχωρησω μετα σε κοψε ραψε κεντρικων αξονων και
τορνοδουλεια σε τρανσφερ προσαρμογη και τιμονι.



Σχολια και υποδειξεις ευπροσδεκτες. Ενημερωτικα το αυτοκινητο δεν προοριζεται αγωνιστικη χρηση, γι αυτο και η λυση των σουστοφυλλων.