- Ιδίως μέρες όπως η σημερινή, που ενώνετε τις δυνάμεις σας να κάνετε κακό στον 24ωρο.
- Ιδίως όταν λυσάτε τόσο να κάνετε κακό, να υποβιβάσετε τον αγώνα, να αποδείξετε ότι οι αγώνες των 10 συμμετοχών είναι καλύτεροί του.
- Ιδίως, Σταύρο, όταν μας απειλείτε ότι θα συνεχίσετε να μας κατηγορείτε αν δε σταματήσουμε να εκδηλώνουμε, ακίνδυνα, φανερά και επώνυμα, την αποψή μας.
- Ιδίως όταν αποδεικνύετε πόσο σας πονάνε οι 87, οι 107 συμμετοχές, ο Gadasin, ο κόσμος που αγαπά τον 24ωρο.
- Ιδίως όταν δε σέβεστε τίποτε, ακόμη και θέματα υγείας, για να μας την πείτε.
- Ο 24ωρος θα είναι ΠΑΡΟΝ όσο αντέχουν τα κότσια μας να τον κρατάμε στο επίπεδο που θα έχει πολλαπλάσιες συμμετοχές των αγώνων που υποστηρίζετε.
- Περιμένοντας ότι κάποια στιγμή θα μπορέσετε - φευ - να φτάσετε στο επίπεδό του ή και παραπάνω, αναγκάζοντάς μας να σας παραχωρήσουμε το έδαφος.
- Ελπίζοντας ότι οι αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα θα έχουν την τύχη του 24ωρου και όχι του Hellenic Rally Raid, του Rally Raid της Ροδόπης, των Trial της Κεντρικής Ελλάδας, των αγώνων Rally, που φροντίσατε να "θάψετε".
- Ελπίζοντας ότι θα εκκενωθεί ο χώρος απο άτομα που βάζουν το προσωπικό τους συμφέρον πάνω από αυτό των αγώνων. Και σίγουρα το συμφέρον των αγώνων δεν είναι η κατάργηση του 24ωρου που επιδιώκετε.
- Αναμένοντας ότι κάποια στιγμή η λογική θα αποκτήσει μεγαλύτερη αξία από τον "κολιό που άλλαξε".
Σταύρο
αντικειμενικότητα δεν είναι να βάζεις στο ίδιο καζάνι κάποιον που κατηγορεί κάποιος αγώνες 10 συμμετοχών, χωρίς να επιδιώκει το κακό τους, με κάποιους που προσπαθούν να κάνουν κακό στο μεγαλύτερο αγώνα 4Χ4 της Ελλάδας. Καλώς ή κακώς, το μέγεθος μετράει. Ο Πανιώνιος, που συμπαθώ, είναι χειρότερη ομάδα απο τον Ολυμπιακό, είτε το θέλουμε έιτε όχι. Και κυρίως λόγω μεγέθους... Το Ακρόπολις είναι καλύτερο από το Φθιώτιδας της ΑΛΑΛ, κυρίως λόγω μεγέθους και επιπέδου συμμετοχών - μετράει και αυτό, εκτός αν θεωρείς τον εαυτό σου αντίστοιχο του Gadasin.
Και η προσπάθεια να απαξιώσω, αν και δεν το έχω κάνει, είναι τελείως διαφορετική πράξη από την προσπάθεια να ματαιώσω, αναβάλω, καταργήσω, σβήσω απο το χάρτι. Αν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά.
Αν είχα προσπαθήσει, και όχι αποτύχει όπως ισχυρίζεσαι, να μη γίνουν οι αγώνες του Καζίμ Αλή και του Αποστολίδη, σίγουρα το κακό θα ήταν ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ απο το να μη γίνει ο 24ωρος. Σε όποιο επίπεδο θες.
- Θα έμεναν ανικανοποίητοι λιγότεροι αγωνιζόμενοι.
- Θα έφευγαν απο το χώρο λιγότεροι χορηγοί.
- Θα χανόταν λιγότερη προβολή ή μάλλον δε θα χανόταν καθόλου, αφού η προβολή των αγώνων τους, εκτός ενός συγκεκριμένου forum, είναι μηδενική.
- Δε θα χανόταν καθόλου προβολή των ελληνικών αγώνων στο εξωτερικό...
- Δε θα γινόταν μεγάλος ντόρος, αφού δε θα ήταν η πρώτη φορά που δε γίνεται αγώνας των συγκεκριμένων οργανωτών, όπως άλλωστε μάλλον δε θα γίνουν και φέτος με δική τους πρωτοβουλία.
- Θα είχα γλυτώσει το χώρο και το χρόνο που αφιερώνω στους αγώνες τους, δημοσιογραφικά, ενώ αυτοί δε γλυτώνουν τίποτε, αφού επισταμένα δεν αναφέρονται στον 24ωρο, λες και περιμέναμε αυτούς να του δώσουν αξία.
Γι΄αυτό δεν έχεις πει τίποτε! Τί έγινε εδώ; Ήμουνα σε καλή μέρα ή λυπήθηκα τον Αποστολίδη; Η μεροληψία σου καταντά γραφική, να μη χρησιμοποιήσω πιό βαριές κουβέντες, πράγμα λυπηρό για κάποιον που θέλει να παρουσιάζεται σαν σοβαρός άνθρωπος.Τετρακινηση Mag, Τεύχος 49 wrote:Α-Adventure Marathon
Παρα μία, πρωταθλητής…
Η μεγάλη μάχη ολοκληρώθηκε στο Καρπενήσι. Ο πρώτος πρωταθλητής 4Χ4 μετά από πολλά χρόνια χρήστηκε στην Ευρυτανική πρωτεύουσα, έναν αγώνα πριν την ολοκλήρωση του θεσμού.
To ζητούμενο στο έκτο, προτελευταίο, αγώνα του πρωταθλήματος, ήταν το πρωτάθλημα, που έμενε ανοιχτό. Θα το εξασφάλιζε ο Δημητριάδης ή θα παρέμενε ανοιχτό για τους Γκορόγια και Κουτσουμπό που ήταν κάποιους 16 βαθμούς πιο πίσω. Ο πρώτος κινδύνευε μόνο αν εγκατέλειπε, αφού του αρκούσε ακόμη και μία πέμπτη θέση για να παραμείνει επικεφαλής. Οι άλλοι δύο ήθελαν όσο τίποτε άλλο τη νίκη για να παραμείνουν στο παιχνίδι.
Όσοι περίμεναν έναν αγώνα αντοχής στο Καρπενήσι βρέθηκαν μπροστά σε ένα ακόμη enduro. Ευτυχώς που η ψαγμένη επιλογή των διαδρομών έσωσε την κατάσταση, μια και ο αγώνας κρίθηκε σε αυτές και όχι την όμορφη και κοντά στο Καρπενήσι ειδική της πρώτης μέρας. Το όλο σκηνικό ευνοούσε, για μία ακόμη φορά, τα μικρά και ευέλικτα αυτοκίνητα, απέναντι στα δυνατότερα μεγαλύτερα, κάτι όχι απαραίτητα κακό, αν γίνεται με μέτρο. Χλωμή η προβολή του αγώνα, παρόλη την υποστήριξη της νομαρχίας, αφού ούτε ένα πανό δεν υπήρχε στην εκκίνηση, την ειδική, το κέντρο του αγώνα. Παρόλα αυτά η παρουσία θεατών ήταν σημαντική και αυτό πρέπει να το χρεώσει κανείς στη δραστήρια τοπική λέσχη.