friar wrote:
Ηθικόν δίδαγμα: «πίστευε και μη, ερεύνα». που ξέρεις, κάτι μπορεί να βγεί
Αρχηγέ , σήμερα ακολούθησα τη συμβουλή σου , αν και η διάθεση μου μετά τις εξελίξεις στο χώρο - ασφάλιση αγωνιζομένων , μήπως το 2012 είμασταν , ουσιαστικά , ανασφάλιστοι ; - έχει πέσει στο ναδίρ.
Η διαδικασία γίνεται ως εξής :
Ο Πωλητής του προσωρινά ακινητοποιημένου ΙΧ κάνει
αίτηση στη ΔΟΥ του , να σταλλουν τα απαραίτητα έγγραφα στη Δ/νση Συγκοινωνιών ( της έδρας ή της κατοικίας του Πωλητή , εκει όπου βρισκεται ο φακελλος του οχήματος ) , υπηρεσιακά , ώστε το όχημα να μεταβιβασθεί σε
καθεστώς ακινησίας !! Σχετικές οδηγίες δίνει επιτόπου η ΔΟΥ , το τμήμα αυτοκινήτων .
Όπως μου εξήγησε ο προϊσταμενος στη Χαλκίδα , το όχημα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ΜΟΝΟ αν κυκλοφορεί , σύμφωνα με το Νόμο 2367/1953 , αρθρο 22 , ΦΕΚ 82/Α ( apropos , αυτόν τον νόμο τον έχει βάλει στο μάτι η συμμορία του Σαμαρά ) .
Η Δ/νση Συγκοινωνιών μεταβιβάζει το όχημα στον αγοραστή και στέλνει πίσω στη ΔΟΥ , πάντα υπηρεσιακά , τα χαρτιά και μια προσωρινή αδεια κυκλοφορίας ( ετσι την ονομάζουν ).
Η ΔΟΥ εκδίδει στη συνέχεια πιστοποιητικό ακινησίας του συγκεκριμένου οχήματος στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη ( απόδειξη κατοχής του οχήματος για την ΕΘΕΑ ).
Παραμένει σε εκκρεμότητα τι γίνεται , όταν η ΔΟΥ του Αγοραστή δεν είναι ίδια με του Πωλητή . Μάλλον η ΔΟΥ του Πωλητή στέλνει στην άλλη ΔΟΥ όλο το φάκελλο και τις πινακίδες .
Συμβουλή : Επειδή πρόκειται για σπανιότατη διαδικασία και δεν υπάρχει ( ή τουλάχιστον δεν βρήκαμε ) ερμηνευτική εγκύκλιος , καλό θα ήταν οι ενέργειές να συμφωνηθούν
εκ των προτέρων με τις ΔΟΥ και το Συγκοινωνιών , επειδή ισχύει γενικά η αρχή , οτι μεταβίβαση γίνεται ΜΟΝΟ με τη πρωτότυπη άδεια και το σχετικό ριξιμο των τελων κυκλοφορίας στο μεγαλο βαρέλι χωρίς πάτο του ελληνικού Δημοσίου .