Σε Wild Terain...

manos
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 23:33

Re: Σε Wild Terain...

Δημοσίευσηαπό manos » Σάβ Φεβ 16, 2013 15:09

Dista έγραψε: Σε γενικές γραμμές πρέπει να αποδείξει ο ιδιοκτήτης ότι είναι νόμιμος κάτοχος του αυτοκινήτου (πχ. τιμολόγιο ή άλλο παραστατικό αγοράς, πιστοποιητικό κατάθεσης πινακίδων κλπ.) ...
Δημήτρη , αρπάζω την ευκαιρία να ρωτήσω :

Αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς - τζιποειδές , με μοτέρ απο 3.0 εως 4.0 λίτρα - ο ιδιοκτήτης του το έχει βάλει σε προσωρινή ακινησία , λόγω των γνωστών υπέρογκων τελών κυκλοφορίας .
Μπορεί να μεταβιβασθεί - υπάρχει σχετικό νομικό πλαίσιο ; - με σκοπό να γίνει αγωνιστικό και στόχο να μην καταβάλει ο νέος ιδιοκτήτης τα τρέχοντα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ( κυμαίνονται από περίπου 800,00 εως περίπου 1100,00 ) ;

και η επόμενη ερώτηση :

Αν εισαχθεί από χώρα της ΕΕ , αυτοκίνητο της ιδιας κατηγορίας , με σκοπό να χρησιμοποιηθεί μόνο για αγώνες ( αγωνιστικές πινακίδες , ΔΤΤ, κ.λ.π ) , απολαμβάνει κάποιου ευεργετικού καθεστώτος στο τελωνείο ;
Άβαταρ μέλους
κυριακος αθανασιου
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 25, 2010 14:19
Τοποθεσία: ιστιαια β. ευβοια
CONTACT:

Re: Σε Wild Terain...

Δημοσίευσηαπό κυριακος αθανασιου » Σάβ Φεβ 16, 2013 22:51

να ρωτησω και εγω...
πινακιδες ''Μ'' οι γνωστες πινακιδες ''μετακινησης'' της ευφοριας μετρανε σε αγωνα?
ευχαριστω
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
Άβαταρ μέλους
friar
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 14, 2009 20:39
Τοποθεσία: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
CONTACT:

Re: Σε Wild Terain...

Δημοσίευσηαπό friar » Κυρ Φεβ 17, 2013 01:01

ΠΟΛ.1132/3.12.2003
Διαδικασία χορήγησης προσωρινής άδειας κυκλοφορίας.
Αθήνα, 3 Δεκεμβρίου 2003
Αριθμ.Πρωτ.: 1109354/1188/Τ.&Ε.Φ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΛΩΝ & ΕΙΔ. ΦOPOΛOΓΙΩN
ΤΜΗΜΑ ΒΆ

ΠΟΛ 1132

ΘΕΜΑ: Διαδικασία χορήγησης προσωρινής άδειας κυκλοφορίας.

Με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας σχετικά με το ανωτέρω θέμα σας γνωρίζουμε τα εξής

1. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 22 του Ν.2367/1953 , όπως ισχύει, σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας με προσωρινή άδεια κυκλοφορίας και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 Ευρώ για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.

Μέχρι τώρα η κατά τα ανωτέρω χορηγούμενη από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. προσωρινή άδεια θεωρείται από τις κατά τόπους Υπηρεσίες Τροχαίας, οι οποίες εκδίδουν Ειδική πινακίδα από χαρτόνι «Μ».

2. Για την απλοποίηση της διαδικασίας χορήγησης των ανωτέρω προσωρινών αδειών και την αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των ενδιαφερομένων κρίνεται αναγκαίο η διαδικασία χορήγησης των αδειών αυτών να ολοκληρώνεται σε μια υπηρεσία του Δημοσίου στη Δ.Ο.Υ., η οποία σύμφωνα με ης ανωτέρω διατάξεις είναι αρμόδια για τη χορήγησή της.

Για το λόγο αυτό, από 1ης Μαρτίου 2004 οι Δ.Ο.Υ. οι οποίες χορηγούν τις προσωρινές άδειες θα χορηγούν και ης ειδικές πινακίδες από χαρτόνι «Μ», χωρίς καμία ανάμιξη των Υπηρεσιών της Τροχαίας για θεώρηση ή άλλη ενέργεια.

3. Με την ευκαιρία αυτή υπενθυμίζουμε ότι:

α) Με τα έγγραφά μας Μ 739/122/ ΠΟΛ.33/25.2.1982 , Μ 794/248/ ΠΟΛ.87/6.3.1986 , Α 8302/387/ ΠΟΛ.245/17.8.1987 , 1108539/1276/Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1238/25.9.1998 και 1012746/29Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1055/7.2.2002 , έχει διευκρινισθεί, από τη Διοίκηση ότι εξαιρετικές περιπτώσεις για τη χορήγηση της προσωρινής άδειας είναι:

Για τα ανάριθμα αυτοκίνητα μόνο για τη μεταφορά τους:

- Από τον τόπο αγοράς ή τελωνισμού στον τόπο ταξινόμησης.

- Για έλεγχο από το K.T.E.Ο. και

- Για μετάβαση σε ειδικά συνεργεία για μετατροπή προσθήκη αμαξωμάτων ή άλλων τεχνικών στοιχείων.

Για τα ενάριθμα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία.

- Για δοκιμή, επισκευή ή πώληση αυτών.

β) Η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας .θα χορηγείται αποκλειστικά και μόνο για μεν τα ανάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται η επιχείρηση του πωλητή ή ο τελωνειακός χώρος εκτελωνισμού ή ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος, για δε τα ενάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στον οποίο έχει κατατεθεί δήλωση ακινησίας.

γ) Το χρονικό διάστημα για το οποίο χορηγείται η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας (δύο μέρες το ανώτερο το μήνα) αρχίζει να μετρά από την έναρξη της ημερολογιακής ημέρας για την οποία χορηγείται η άδεια και λήγει με τη συμπλήρωση μίας ή δύο ημερολογιακών ημερών, κατά περίπτωση.

δ) Με την επιφύλαξη τυχόν άλλων διατάξεων αρμοδιότητας Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών η οδήγηση του οχήματος, για το οποίο χορηγήθηκε προσωρινή άδεια κυκλοφορίας, επειδή από το νόμο, ( παρ. 7 άρθρο 22 του ν.2367/1953 ) δε γίνεται διάκριση, είναι δυνατή όχι μόνο από τον κύριο του οχήματος αλλά και από τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση βέβαια ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί αποκλειστικά για τους λόγους τους οποίους εκδόθηκε η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας.

4. Από την έκδοση της παρούσας παύει να ισχύει κάθε προηγούμενη αντιθέτου περιεχομένου.

============

Καλή προσπάθεια, έχουμε λοιπόν
Η συμμετοχή σε αγώνες δεν περιλαμβάνεται στις περιπτώσεις χορήγησης των.
Σύμφωνα δε και με ένα παλιό τραγούδι "Ποτέ την Κυριακή" επομένως άκυρον.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
manos
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 23:33

Re: Σε Wild Terain...

Δημοσίευσηαπό manos » Τρί Φεβ 19, 2013 09:37

manos έγραψε:
Dista έγραψε: Σε γενικές γραμμές πρέπει να αποδείξει ο ιδιοκτήτης ότι είναι νόμιμος κάτοχος του αυτοκινήτου (πχ. τιμολόγιο ή άλλο παραστατικό αγοράς, πιστοποιητικό κατάθεσης πινακίδων κλπ.) ...
Δημήτρη , αρπάζω την ευκαιρία να ρωτήσω :

Αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς - τζιποειδές , με μοτέρ απο 3.0 εως 4.0 λίτρα - ο ιδιοκτήτης του το έχει βάλει σε προσωρινή ακινησία , λόγω των γνωστών υπέρογκων τελών κυκλοφορίας .
Μπορεί να μεταβιβασθεί - υπάρχει σχετικό νομικό πλαίσιο ; - με σκοπό να γίνει αγωνιστικό και στόχο να μην καταβάλει ο νέος ιδιοκτήτης τα τρέχοντα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ( κυμαίνονται από περίπου 800,00 εως περίπου 1100,00 ) ;
επειδη το θεμα μπορεί να ενδιαφέρει και αλλους φίλους :

Υπάρχει δυνατότητα να μεταβιβασθεί ενα ΙΧ αυτοκίνητο , που βρίσκεται σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας και να συνεχίσει να παραμένει σε ακινησία .
Ο φάκελλος του αυτοκινήτου και οι πινακίδες μεταφέρονται , υπηρεσιακα , στη ΔΟΥ του νεου ιδιοκτητη ( εαν δεν είναι ίδια με του πωλητή ) .
Στη περίπτωση που ενδιαφέρει εμάς , προχωράει η διαδικασία εκδοσης αγωνιστικων πινακίδων ( περιγράφεται στο παρόν και σε πολλά fora του χώρου ) , με την κατάθεση στην ΕΘΕΑ του αντιγράφου ακινησίας του οχήματος.
Για να μεταβιβασθεί το αυτοκίνητο πρέπει να ισχύει το ΚΤΕΟ ( αλλοιώς με προσωρινές πινακίδες οδηγείται σε ενα ΚΤΕΟ - ή γίνεται με την 'ελληνική' μέθοδο ) και πληρώνονται τα τέλη μεταβίβασης , απο 280,00 για 3 λιτρα και πανω . Ισως προκύψουν κάποια άλλα εξοδάκια . Ο νέος ιδιοκτήτης δεν πληρώνει τα τέλη κυκλοφορίας του τρεχοντος έτους και ΔΕΝ υποβάλλεται και στο πρόσφατο χαράτσι για τα οχήματα απο 2 λίτρα και πάνω.

Η παραπάνω διαδικασία έχει και ενα άλλο παράπλευρο πλεονέκτημα . Το αγωνιστικό αυτοκίνητο μπορεί να επανέλθει στην προηγούμενη 'πολιτική' κατασταση , αρκει να καταβληθούν τα τέλη κυκλοφορίας και να ισχύει το ΚΤΕΟ :lol: :lol: .

Ειναι και η δικλείδα μεταβίβασης ενός 'αγωνιστικού' , επειδή αυτοκίνητο με αγωνιστικές πινακίδες δεν μπορεί να μεταβιβασθεί ( δεν προβλέπεται από τους σχετικους κανονισμούς ) . Δηλαδη , ο ιδιοκτήτης μεταβιβάζει το αυτοκινητο στον νεο ιδιοκτητη - η ΔΟΥ δεν ενδιαφέρεται για την ενδιάμεση 'αγωνιστική' κατάσταση - και αυτός ξεκινάει την διαδικασία με την ΕΘΕΑ απο την αρχή . Τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο δεν πληρώνονται τα τέλη κυκλοφορίας , παρά μόνο τα τέλη μεταβίβασης .

Τα παραπάνω τα έγραψα μετά από προφορικές πληροφορίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών στη Χαλκίδα και τηλεφωνική επικοινωνία με τη γραμματεία της ΕΘΕΑ .
Επειδη ζούμε στην Ελλαδα , δεν βλαπτει η επιβεβαιωση , πριν καποιος αρχισει τις διαδικασίες
Άβαταρ μέλους
friar
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 14, 2009 20:39
Τοποθεσία: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
CONTACT:

Re: Σε Wild Terain...

Δημοσίευσηαπό friar » Τρί Φεβ 19, 2013 11:12

Catch 22

Αγαπητέ μου Μάνο

Πολύ όμορφα μας τα είπες και με έβαλες να το ψάξω λιγο το θέμα.

Λοιπόν η μεταβίβαση γίνεται στο Συγκοινωνιών με την άδεια κυκλοφορίας και όχι με την βεβαίωση ακινησίας.
Η άδεια κυκλοφορίας, που βρίσκεται στα ράφια της Εφορίας για να έρθει στα χέρια σου πρέπει να γίνει άρση ακινησίας.

Τα λόγια εξυπηρετικότατης κυρίας στην τοπική μου ΔΟΥ ήταν (αφού χαμογέλασε) "Πληρώνετε τρέχοντα τέλη και τυχόν προηγούμενα, κάνετε άρση ακινησίας, παίρνετε την άδεια και τις πινακίδες, πηγαίνετε Υπουργείο Συγκοινωνιών, κάνετε μεταβίβαση, παραλαμβάνετε καινούργια άδεια, έρχεστε πίσω και κάνετε καινούργια ακινησία.

Μου έδειξε και την φυλλάδα όπου η 3 του 12 του 2523 του 97 μας λέγει
Δεν επέρχεται μεταβίβαση της κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος αν δεν καταβληθούν προηγουμένως τα τέλη κυκλοφορίας του έτους εντός του οποίου λαμβάνει χώρα η μεταβίβαση και τα τυχόν οφειλόμενα τέλη κυκλοφορίας προηγούμενων ετών, περιλαμβανομένης και της αξίας του ειδικού σήματος, οι τυχόν προσαυξήσεις και πρόστιμα, καθώς και το προβλεπόμενο, κατά περίπτωση, για τη μεταβίβαση τέλος χαρτοσήμου και ο πόρος υπέρ του Ταμείου Νομικών.

Συμπέρασμα: για να γίνει μεταβίβαση κυριότητας καταβάλονται τρέχοντα και παλαιά τέλη κυκλοφορίας.

Παρόλα αυτά παρακάλεσα σπεσιαλίστα του είδους (μαντρά με κεντρικό στη Σόφια και υποκαταστήματα Μόναχο και Πάτρα) να διερευνήση το θέμα.

Ηθικόν δίδαγμα: «πίστευε και μη, ερεύνα». που ξέρεις, κάτι μπορεί να βγεί
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
manos
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 23:33

Re: Σε Wild Terain...

Δημοσίευσηαπό manos » Τρί Φεβ 26, 2013 15:37

friar έγραψε:
Ηθικόν δίδαγμα: «πίστευε και μη, ερεύνα». που ξέρεις, κάτι μπορεί να βγεί
Αρχηγέ , σήμερα ακολούθησα τη συμβουλή σου , αν και η διάθεση μου μετά τις εξελίξεις στο χώρο - ασφάλιση αγωνιζομένων , μήπως το 2012 είμασταν , ουσιαστικά , ανασφάλιστοι ; - έχει πέσει στο ναδίρ.

Η διαδικασία γίνεται ως εξής :

Ο Πωλητής του προσωρινά ακινητοποιημένου ΙΧ κάνει αίτηση στη ΔΟΥ του , να σταλλουν τα απαραίτητα έγγραφα στη Δ/νση Συγκοινωνιών ( της έδρας ή της κατοικίας του Πωλητή , εκει όπου βρισκεται ο φακελλος του οχήματος ) , υπηρεσιακά , ώστε το όχημα να μεταβιβασθεί σε καθεστώς ακινησίας !! Σχετικές οδηγίες δίνει επιτόπου η ΔΟΥ , το τμήμα αυτοκινήτων .

Όπως μου εξήγησε ο προϊσταμενος στη Χαλκίδα , το όχημα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ΜΟΝΟ αν κυκλοφορεί , σύμφωνα με το Νόμο 2367/1953 , αρθρο 22 , ΦΕΚ 82/Α ( apropos , αυτόν τον νόμο τον έχει βάλει στο μάτι η συμμορία του Σαμαρά ) .

Η Δ/νση Συγκοινωνιών μεταβιβάζει το όχημα στον αγοραστή και στέλνει πίσω στη ΔΟΥ , πάντα υπηρεσιακά , τα χαρτιά και μια προσωρινή αδεια κυκλοφορίας ( ετσι την ονομάζουν ).

Η ΔΟΥ εκδίδει στη συνέχεια πιστοποιητικό ακινησίας του συγκεκριμένου οχήματος στο όνομα του νέου ιδιοκτήτη ( απόδειξη κατοχής του οχήματος για την ΕΘΕΑ ).
Παραμένει σε εκκρεμότητα τι γίνεται , όταν η ΔΟΥ του Αγοραστή δεν είναι ίδια με του Πωλητή . Μάλλον η ΔΟΥ του Πωλητή στέλνει στην άλλη ΔΟΥ όλο το φάκελλο και τις πινακίδες .

Συμβουλή : Επειδή πρόκειται για σπανιότατη διαδικασία και δεν υπάρχει ( ή τουλάχιστον δεν βρήκαμε ) ερμηνευτική εγκύκλιος , καλό θα ήταν οι ενέργειές να συμφωνηθούν εκ των προτέρων με τις ΔΟΥ και το Συγκοινωνιών , επειδή ισχύει γενικά η αρχή , οτι μεταβίβαση γίνεται ΜΟΝΟ με τη πρωτότυπη άδεια και το σχετικό ριξιμο των τελων κυκλοφορίας στο μεγαλο βαρέλι χωρίς πάτο του ελληνικού Δημοσίου .
Άβαταρ μέλους
friar
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 14, 2009 20:39
Τοποθεσία: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
CONTACT:

Re: Σε Wild Terain...

Δημοσίευσηαπό friar » Τρί Φεβ 26, 2013 19:54

Εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Οι ΔΟΥ Πάτρας, Κορίνθου και Πύργου πάντως επιμένουν στην άρση ακινησίας με την δέουσα καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Αν δεν βρούμε όπως λές σχετική εγκύκλιο του ΥΠΟΙΚ δεν μπορούμε να ξεκουνήσουμε την ΔΟΥ να αναλάβει πρωτοβουλίες.
Αφού βρήκες μία άκρη, κάνε διερεύνηση για εγκύκλιο, η φτιάξε μία, μπορείς.
Χαιρετώ.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 2 και 0 επισκέπτες