Page 1 of 3

πετρελαιοκινηση

Posted: Thu Nov 10, 2011 06:50
by extractor
και ναι,ειναι γεγονος!!
μπορει τα γεγονοτα να καλυπτουν την οποια καλη ειδηση,αλλα ειναι γεγονος!!
απελευεθερωση πετρελαιοκινησης σε αθηνα θεσσαλονικη!!!!
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=63533477

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Thu Nov 10, 2011 11:20
by globalklima
Μην χαιρεστε ακομη παιδια , περιμεντε να δουμε τι κινητηρες Ευρο θα επιτρεψουν να κυκλοφορουν , αν ειναι μονο 5 - 6 τοτε ολοι οσοι θελουν να αγορασουν πετρελαιοκινητο θα πρεπει να αγορασουν μονο καινουριο και οχι μεταχειρησμενο.

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Thu Nov 10, 2011 16:48
by vagelis
Για 5-6 ειναι αλα σιγα μην σε σταματανε να δουν τι ειναι

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Thu Nov 10, 2011 17:44
by heroicentaur
Αι στα διαολ@ τωρα που βαλαμε αεριο στην νεκροφορα :lol:

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Tue Nov 15, 2011 07:50
by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Kαλα εκανες και εβαλες αεριο.Τι θα εκανες ,αν πχ η απελευθερωση γινωταν πριν κανα χρονο? Τελειως ασυμφορη η μετατροπη απο βενζινη σε πετρελαιο και με αμφιβολα αποτελεσματα.

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Tue Nov 15, 2011 10:30
by Nicolas
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:Kαλα εκανες και εβαλες αεριο.Τι θα εκανες ,αν πχ η απελευθερωση γινωταν πριν κανα χρονο? Τελειως ασυμφορη η μετατροπη απο βενζινη σε πετρελαιο και με αμφιβολα αποτελεσματα.
Δεν θα το έλεγα...
Τα αποτελέσματα της μετατροπής είναι θέμα καλού μάστορα.
Όσο για το αν συμφέρει...
Εκτός από το μικρότερο κόστος καυσίμων, βάλε και την μειωμένη φορολογία λόγω λιγότερων κυβικών και έχεις ένα καλό αποτέλεσμα που στην δκή μας περίπτωση που τα κυβικά είναι γενικότερα άφθονα, σου κάνει απόσβεση πολύ γρήγορα.

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Tue Nov 15, 2011 15:54
by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Nicolas wrote:
Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ wrote:Kαλα εκανες και εβαλες αεριο.Τι θα εκανες ,αν πχ η απελευθερωση γινωταν πριν κανα χρονο? Τελειως ασυμφορη η μετατροπη απο βενζινη σε πετρελαιο και με αμφιβολα αποτελεσματα.
Δεν θα το έλεγα...
Τα αποτελέσματα της μετατροπής είναι θέμα καλού μάστορα.
Όσο για το αν συμφέρει...
Εκτός από το μικρότερο κόστος καυσίμων, βάλε και την μειωμένη φορολογία λόγω λιγότερων κυβικών και έχεις ένα καλό αποτέλεσμα που στην δκή μας περίπτωση που τα κυβικά είναι γενικότερα άφθονα, σου κάνει απόσβεση πολύ γρήγορα.
Ο καλος μαστορας ειναι προυποθεση καλης λειτουργειας.Αυτο ειναι προαπαιτουμενο.
Το οτι συμφερει ειναι σιγουρο.Το βλεπω οποτε βαζω αεριο στο αυτοκινητο.
Το τελευταιο σκελος της απαντησης σου δεν το καταλαβα.Ο Αχιλλεας μιλουσε για μετατροπη σε υγραεριοκινητο στο ηδη υπαρχον αυτοκινητο του.Δεν καταλαβα αυτο που λες για μειωμενη φορολογια λογω λιγοτερων κυβικων κλπ.

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Tue Nov 15, 2011 16:04
by Nicolas
Εννοώ πως συνήθως οι πετρελαιοκινητήρες που μας αφορούν είναι λιγότερα κυβικά από τον αντίστοιχο βενζίνη.
Για παράδειγμα πέραν του κόστους της μετατροπής και του κέρδους καυσίμων
ο diesel για το αυτοκίνητο του Αχιλλέα είναι 2.8 ενώ ο ο βενζινοκινητήρας είναι 3.8.
Χωρίς λοιπόν να γνωρίζω λεπτομέρειες,
φαντάζομαι πως το 2.8 θα φαίνεται καλύτερα στην εφορία από το 3.8...

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Tue Nov 15, 2011 18:27
by heroicentaur
εγω δεν μιλησα για μετατροπη αλλα χιλιες φορες θα ηταν καλυτερο να περναμε το 4χ4 απο αρχης πετρελαιο. Τωρα με το αεριο σιγουρα καιμε πιο οικονομικα αλλα με τα τελη κτλπ μας πιασανε τον κωλο για τα καλα.

Re: πετρελαιοκινηση

Posted: Tue Nov 15, 2011 19:21
by Κ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
heroicentaur wrote:εγω δεν μιλησα για μετατροπη αλλα χιλιες φορες θα ηταν καλυτερο να περναμε το 4χ4 απο αρχης πετρελαιο. Τωρα με το αεριο σιγουρα καιμε πιο οικονομικα αλλα με τα τελη κτλπ μας πιασανε τον κωλο για τα καλα.
Συγνωμη!Ειχα την εντυπωση οτι μιλουσες για το Feroza...