πετρελαιοκινηση

Φωκίων

Re: πετρελαιοκινηση

Post by Φωκίων »

Κατι που ετσι κι αλλιως γινοταν........

Ενα αλλο "περιεργο" ειναι οτι αποκλειει την βελτιωση, απο Euro3 σε Euro5 πχ....

Θα μου πεις "και ποιος θα το πιστοποιησει???? ναι οκ... σωστό κιαυτο.. Γιατι αν πω "ΚΤΕΟ" θα γελαει ο καθε πικραμενος...
vagelis
Posts: 37
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:05

Re: πετρελαιοκινηση

Post by vagelis »

Φωκιωνα ολη η ιστορια εγινε για να μην γκρινιαζει το <πρασινο υπουργειο>,εδω δεν ασχολιοντουσαν πριν θα σχοληθουν τωρα που ψιλοεπιτραπεικε;
Φωκίων

Re: πετρελαιοκινηση

Post by Φωκίων »

"Οταν κανεις κατι - καντο σωστα"

Αλλα θα μου πεις "τι λεω τωρα" και "που ζω.." Ορθον..
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by friar »

Δίνει όμως ένα κίνητρο για "αποκέντρωση" ;)
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by friar »

Επανερχόμενος στο θέμα αλλοδαπών πινακίδων, το Υπουργείο μας Εξωτερικών μας ενημερώνει......



ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
Ημερομηνία 14/04/2009
Έκδοση Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σόφιας
Κείμενο Διαδικασία εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και μεταχειρισμένων αγροτικών μηχανημάτων στην Βουλγαρία


1. Για εισαγωγή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από κράτος μέλος της Ε.Ε. (π.χ. Γερμανία) στην Βουλγαρία, υφίσταται η ακόλουθη διαδικασία:

- Σε περίπτωση που τo αυτοκίνητο είναι κάτω από 120 KW = 163 H.P. δεν χρειάζεται εκτελωνισμό. Αν είναι άνω των 120 KW έως 150 KW, πρέπει να πληρωθούν τέλη στο τοπικό τελωνείο 35 λέβα Βουλγαρίας για κάθε ένα KW. Αν είναι άνω από 150 KW πρέπει να πληρωθούν τέλη 60 λέβα Βουλγαρίας για κάθε ένα KW.
- Εντός 14 ημερών από την αγορά, το αυτοκίνητο πρέπει να καταγραφεί στα μητρώα της Περιφερειακής Αστυνομίας (π.χ. Blagoevgrad) και προκειμένου να πάρει πινακίδες, ο ενδιαφερόμενος πρέπει, μαζί με το αυτοκίνητο, να παρουσιάσει:
- Γραπτή αίτηση για καταγραφή αυτοκινήτου.
- Τα γνήσια έγγραφα της ξένης εγγραφής από την χώρα προέλευσης , μεταφρασμένα επίσημα στην Βουλγάρικη γλώσσα.
- Τιμολόγιο ή σύμβαση για την αγορά τους επίσης μεταφρασμένα επίσημα στην Βουλγάρικη γλώσσα.
- Πιστοποιητικό καλής κατάστασης από τεχνικό έλεγχο από την χώρα προέλευσης, μεταφρασμένα επίσημα στην Βουλγάρικη γλώσσα.
- Τα έγγραφα της εταιρείας σας (εγγραφή στα μητρώα, BULSTAT κτλ.)
- παλιές ή πρόσφατες (transit) πινακίδες αν υπάρχουν.
- Υποχρεωτική ασφάλεια έναντι τρίτων.
- Υπεύθυνη Δήλωση (από την Αστυνομία) συμπληρωμένη από το φυσικό πρόσωπο ή από την εταιρεία που έχει αγοράσει το αυτοκίνητο από την Ε.Ε.
- Πιστοποιητικό καλής κατάστασης από τεχνικό έλεγχο (αυτό γίνεται σε συνεργείο της Αστυνομίας).
- Πληρωμή τέλους για την καταγραφή του αυτοκίνητου ύψους 70 λέβα Βουλγαρίας.
Περισσότερες πληροφορίες μπορεί κανείς να αναζητήσει στην ιστοσελίδα:
http://www.kat.mvr.bg


2. Για εισαγωγή μεταχειρισμένων αγροτικών μηχανημάτων από κράτος μέλος της Ε.Ε. (Γερμανία) στην Βουλγαρία, υφίσταται η ακολουθεί διαδικασία:

- Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να επικοινωνήσει με την Περιφερειακή Υπηρεσία Τεχνικού Ελέγχου που έχει έδρα η εταιρεία του (πχ. Blagoevgrad, Ivan Michailov str, fl.3, room 320 and 321, Mr. Stoyan Malev, Director, τηλ. 00359 73/884131 και 00359 886742440, e-mail: kti-blagoevgrad@mbox.contact.bg). Εκπρόσωποι της υπηρεσίας θα έρθουν επιτόπου για την εγγραφή. Αν τα αγροτικά μηχανήματα είναι μεταχειρισμένα με προηγουμένη καταγραφή στην Ε.Ε. δεν χρειάζεται εκτελωνισμό και πληρωμή φόρων.

Για την εγγραφή τους στην Βουλγαρία απαιτούνται τα ακόλουθα έγγραφα:
- Τα γνήσια ή αντίγραφα των εγγράφων της προηγουμένης καταγραφής, μεταφρασμένα επίσημα στην Βουλγάρικη γλώσσα.
- Τιμολόγιο ή σύμβαση για την αγορά τους επίσης μεταφρασμένα επίσημα στην Βουλγάρικη γλώσσα.
- Για αυτοκινούμενα μηχανήματα άνω των 10 KW = 13,6 H.P. απαιτείται υποχρεωτική ασφάλεια έναντι τρίτων.
- Τα έγγραφα της εταιρείας (εγγραφή στα μητρώα, BULSTAT κτλ.).

Ιωάννα Σωτηράκου-Γιάνναρου
Γεν. Σύμβουλος ΟΕΥ Β΄

ακριβές αντίγραφο http://agora.mfa.gr/frontoffice/portal. ... &fid=21059
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by friar »

Συνέχεια....


Δυναμική η παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων στη Βουλγαρία

Η παρουσία του επιχειρηματικού κόσμου της Ελλάδας στην αγορά και στην οικονομία της Βουλγαρίας παραμένει σταθερή και δυναμική παρά τις δυσκολίες εξαιτίας της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.

Αυτό τόνισε, μεταξύ των άλλων, ο Σταμάτης Θεοδωρόπουλος, πρόεδρος του Ελληνικού Επιχειρηματικού Συμβουλίου στη Βουλγαρία (ΕΕΣΒ) και διευθύνων σύμβουλος της μεγάλης επιχείρησης τροφίμων Chipita Bulgaria στον χαιρετισμό του σε εορταστική εκδήλωση του ΕΕΣΒ, σε κεντρικό ξενοδοχείο της Σόφιας.

Τη σημασία των ελληνικών επενδύσεων στη γειτονική χώρα για την ανάπτυξη της οικονομικής συνεργασίας και των φιλικών σχέσεων μεταξύ της Ελλάδας και της Βουλγαρίας επισήμανε ο νεοδιορισμένος πρέσβης της Ελλάδας στη Σόφια, Θρασύβουλος Σταματόπουλος στο χαιρετισμό του στην εκδήλωση του Συμβουλίου.

Στο ΕΕΣΒ συμμετέχουν περισσότερες από διακόσιες μεγάλες και μικρομεσαίες ελληνικές, βουλγαρικές και εταιρίες άλλων χωρών. Ο συνολικός όγκος των ελληνικών επενδύσεων στη Βουλγαρία, που εκπροσωπούνται στο ΕΕΣΒ, έχει ξεπεράσει τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ από την ίδρυσή του πριν από έξι χρόνια μέχρι σήμερα.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by friar »

και εάν σας φαίνονται δύσκολα..... υπάρχουν οι ειδικοί......

Αυτοκίνητα στη Βουλγαρία εταιρεία

Έχετε σκεφτεί ποτέ τι θα μπορούσε να είναι το όφελος από την καταχώριση μιας αυτοκίνητο ή το αυτοκίνητο στη Βουλγαρία οφέλη είναι σχάρα.


Έχετε ένα διαβάστε το παρακάτω άρθρο και θα καταλάβετε:
1. Στη Βουλγαρία δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας, πληρώνετε φόρο μόνο δήμου στην διεύθυνση αυτοκίνητο της καταχώρησης.Αυτό εξαρτάται από την ισχύ του κινητήρα του αυτοκινήτου και θα κυμαίνεται μεταξύ 50 λέβα to150 λέβα ανά έτος.
2. MOT-Τεχνική αξιολόγηση ανά έτος είναι ο τρόπος φθηνότερα στη συνέχεια σε άλλες χώρες της ΕΕ και την Ελλάδα. Αυτό θα σας κοστίσει περίπου 35 λέβα ανά έτος και μπορείτε να το κάνετε αυτό σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο στη Βουλγαρία
3. Για να οδηγήσει το αυτοκίνητο σε δημόσιους δρόμους στην κυβέρνηση χρεώνουν αυτοκόλλητα που θα μπορούσε να είναι για ένα χρόνο, έξι μήνες, ένα μήνα, μία εβδομάδα. Τιμή για τα αυτοκίνητα του αυτοκόλλητου για ένα έτος είναι περίπου 67 λέβα Τα αυτοκόλλητα είναι υποχρεωτική μόνο αν οδηγείτε το αυτοκίνητο στη Βουλγαρία αν οδηγείτε αλλού, όπου δεν είναι. Ωστόσο, συνιστάται να έχετε.
4. Τρίτον ασφάλειες αυτοκινήτων κόμμα στη Βουλγαρία, καθώς και τον τρόπο φθηνότερα στη συνέχεια σε άλλες χώρες της ΕΕ και την Ελλάδα. Κανονικά ασφάλεια αυτοκινήτου είναι μεταξύ 120 λέβα σε 240 λέβα ανά έτος και εξαρτάται από την ισχύ του κινητήρα του αυτοκινήτου. Βουλγαρικά ασφάλεια αυτοκινήτου είναι απολύτως έγκυρη σε όλη την Ευρώπη και εκτός Ευρώπης.Καλύπτουν όλες τις ζημίες και υποχρεώσεις που προκαλείται σε ένα κόμμα tird. Σημαντικό που πρέπει να ξέρετε είναι ότι η ασφάλιση στη Βουλγαρία γίνεται με το αυτοκίνητο, όχι στο όνομα του προσώπου. Αυτό σημαίνει ότι κάθε πρόσωπο που οδηγεί το αυτοκίνητο καλύπτεται για ζημίες που προκαλούνται σε τρίτους εξαιτίας των τροχαίων ατυχημάτων
Έτσι, αν έχετε αγοράσει και την ταξινόμηση ενός αυτοκινήτου στη Βουλγαρία μπορείτε να αποθηκεύσετε πολλά χρήματα και το αυτοκίνητο είναι απολύτως νόμιμα σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα όπως η Ελλάδα. Κανείς δεν θα μπορούσε να σας ρωτήσω γιατί το αυτοκίνητο πήρε το βουλγαρικό πινακίδες. Ο λόγος είναι ότι η Βουλγαρία είναι πλήρες μέλος της ΕΕ, υπάρχουν διεθνείς συνθήκες που αφορούν τη μεταφορά αυτοκινήτων και ασφάλειες.
Για να απολαύσετε αυτά τα οφέλη θα πρέπει να έχει μόνιμη κατοικία στη Βουλγαρία ή αν δεν κατοικούν στη Βουλγαρία μπορείτε να δημιουργήσετε μια βουλγαρική εταιρεία, η οποία θα διαθέτει το αυτοκίνητο Οποιαδήποτε εταιρεία που είναι εγγεγραμμένη στη Βουλγαρία θεωρείται μια βουλγαρική τοπική person.As εξήγησα παραπάνω Βουλγαρικά ασφάλιση ισχύει για το αυτοκίνητο και, αντίστοιχα, κάθε πρόσωπο που οδηγεί καλύπτεται συμπεριλαμβανομένων ιδιοκτήτης της βουλγαρικής εταιρείας. Έτσι, θεωρούν την κατάστασή σας και ελάτε να εγγραφείτε μια βουλγαρική εταιρεία, στη συνέχεια, αγοράζει βουλγαρικό το αυτοκίνητό σας και οδηγήστε το στην Ελλάδα Δεν χρειάζεται καν να έρθει με το αυτοκίνητο σας τακτικά στη Βουλγαρία, μόνο για την τεχνική εξέταση και αυτοί ασφάλισης ανά έτος, όλα τα άλλα φορά που θα μπορούν να περάσουν στην Ελλάδα.
Πόσο θα σας κοστίσει το όφελος της ύπαρξης μιας εταιρίας αυτοκινήτων και της Βουλγαρίας
Εμείς στο Δικηγόροι Βουλγαρία είναι πάντα δίκαιη και αποτελεσματική από πλευράς κόστους για τους πελάτες μας. Καθιέρωση μια βουλγαρική εταιρεία θα σας κοστίσει μόλις € 430 για μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης, συμπεριλαμβανομένων όλων των τελών ενσωμάτωση και charges.You δεν χρειάζεται να το εμπόριο ενεργά με βουλγαρική εταιρεία σας. δεν χρειάζεται να πληρώσει μια βουλγαρική εταιρεία φόρους. Company χρειάζεται να εγγραφούν και αφού δήλωσε ότι μη ενεργά στην εφορία
Η εγγραφή του αυτοκινήτου στη Βουλγαρία, θα σας κοστίσει 150 ευρώ και θα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από τους εργαζόμενους των Δικηγόρων της Βουλγαρίας
Ένα διάταγμα του Υπουργείου Εσωτερικών της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας ορίζει τις διαδικασίες για την καταχώριση των μηχανοκίνητων οχημάτων που ανήκουν από τη βουλγαρική φυσικά και νομικά πρόσωπα / Εγγεγραμμένοι βουλγαρικές εταιρείες / .This Διάταγμα εφαρμόζεται στους πολίτες της ΕΕ και των μελών των οικογενειών τους, οι πολίτες των κρατών μερών του τη συμφωνία για τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και την Ελβετία που κατέχουν οι πολίτες της Βουλγαρίας μόνιμη πιστοποιητικό διαμονής ή βεβαίωση μόνιμης κατοικίας. Το όχημα έχει πάρει άδεια εντός 14 ημερών από την απόκτηση κυριότητας ή η μορφή των εισαγωγών. Κατά την αρχική εγγραφή των οχημάτων που εισάγονται από χώρες εκτός της ΕΕ, ο ΦΠΑ καταβάλλεται. Τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά σε μια χώρα-μέλος της ΕΕ δεν υπόκεινται σε ΦΠΑ.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων του Δήμου να δηλώσει μόνιμη κατοικία, το γραφείο που κατέχονται από τα οχήματά τους εντός δύο μηνών από την απόκτησή τους. Για αυτοκίνητα Δημοτικό Συμβούλιο καθορίζει το ποσό του φόρου ανάλογα με την ισχύ του κινητήρα, προσαρμοσμένη με το συντελεστή ανάλογα με το έτος κατασκευής, ως εξής:
Η τιμή είναι στα βουλγαρικά λέβα
1. έως 37 kW, συμπεριλαμβανομένων των 0,34 – 1,02 Lv. ανά 1 kW?
2. πάνω από 37 kW έως 55 kW, συμπεριλαμβανομένων των 0,40 – 1,20 Lv ανά 1 kW?
3. 55 kW έως 74 kW, συμπεριλαμβανομένων των 0,54 – 1,62 Lv ανά 1 kW?
4. 74 kW έως 110 kW, συμπεριλαμβανομένων των 1,10 – 3,30 Lv ευρώ ανά 1 kW?
5. πάνω από 110 kW 1,23 – 3,69 Lv ανά 1 kW.

Number of years from year of production, including the year of production
rate
Over 14 years 1
Over 5 to 14 years including 1.5
Up to 5 years, including 2.8

Οχήματα φόρος καταβάλλεται σε δύο ισόποσες δόσεις μέσα στις ακόλουθες προθεσμίες: 1 Μαΐου έως 30 Ιουνίου και 30Οκτωβρίου του έτους για το οποίο οφείλεται. Εκείνοι που καταβάλλονται από την 1η Μαρτίου έως 30 Απριλίου για το έτοςείναι μια έκπτωση 5%. Για τα οχήματα acquiredand εγγραφεί για να μετακινηθείτε στο τρέχον έτος, ο φόρος που καταβάλλεται εντός δύο μηνών από την ημερομηνία της εξαγοράς, ή τις κινήσεις oftheirεγγραφής, η οποία ανέρχεται στο ένα δωδέκατο του ετήσιου taxforκάθε μήνα μέχρι το τέλος του έτους, συμπεριλαμβανομένων τωνofacquisition μήνα, αντίστοιχα, για να μετακινήσετε την εγγραφή τους. Η πληρωμή των τοπικών φόρων αποτελεί προϋπόθεση γιατην κανονικότητα του ετήσιου τεχνικού ελέγχου του οχήματος



Ανάλογα με το έτος παραγωγής, η αξία πολλαπλασιάζεται με την ακόλουθη σχέση:

Για τα οχήματα με κινητήρα ισχύος έως 74 kW, συμπεριλαμβανομένων, εξοπλισμένα με καταλυτικούς ενεργές συσκευές, ο φόρος καταβάλλεται με έκπτωση 50%.


ακριβές αντίγραφο: http://www.lawyersbulgaria.org/content/ ... %af%ce%b1/
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Στην "τσιμπίδα'' της εφορίας τα αυτοκίνητα με ''Ευρωπαϊκές''

Post by friar »

Στην "τσιμπίδα'' της εφορίας τα αυτοκίνητα με ''Ευρωπαϊκές'' πινακίδες

Μπλόκο στα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες από το υπουργείο Οικονομικών


Το υπουργείο Οικονομικών θέλοντας να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που εντοπίζεται ιδιαίτερα στην βόρεια Ελλάδα ''Βουλγαροποίησης'' πολυτελών αυτοκινήτων βάζει ''μπλόκο'' σε εταιρικά αυτοκίνητα που κινούνται στην χώρα με ξένες πινακίδες.
Με απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών κ Μαυραγάνη θεσπίζονται έλεγχοι σε όλα τα εταιρικά αυτοκίνητα που προέρχονται από ξένα κράτη μέλη της ΕΕ και κυκλοφορούν στην χώρας μας.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την απόφαση που παρουσιάζει το dikaiologitika.gr πρόσωπα τα οποία έχουν συνήθη κατοικία στην Ελλάδα, εργάζονται σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χρησιμοποιούν στη χώρα μας επιβατικό όχημα ταξινομημένο στο άλλο αυτό κράτος μέλος στο όνομα εταιρείας που εδρεύει σε αυτό θα περάσουν από έλεγχο προσκομίζοντας δικαιολογητικά που θα αποδεικνύουν οτι οι εταιρείες που ανήκουν τα εν λόγω αυτοκίνητα, δεν είναι εικονικές.
Τι θα πρέπει να προσκομίζουν οι οδηγοί των αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες που ανήκουν σε εταιρείες με πινακίδες ξένων χωρών στα τελωνεία της χώρας
α) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη έγγραφη σύμβαση εργασίας με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και στην οποία αναφέρονται οι όροι της σύμβασης εργασίας, προκειμένου για μισθωτούς εργαζόμενους ή
β) Νόμιμα μεταφρασμένη και επικυρωμένη συμφωνία μη μισθωτού εργαζόμενου με εταιρεία εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος, η οποία προβλέπει τη χορήγηση αυτοκινήτου ως πρόσθετη παροχή και περιγράφει την επαγγελματική του σχέση ή συνεργασία του με την εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση προσκομίζονται στην αρμόδια αρχή ελέγχου τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν την έδρα της εταιρείας και την πραγματική επιχειρηματική δραστηριότητα της στο άλλο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη.
Βεβαιώσεις του οικείου ασφαλιστικού φορέα του άλλου κράτους μέλους, στον οποίο υπάγεται ο εργαζόμενος, καθώς και του οικείου ασφαλιστικού φορέα στην Ελλάδα αντίστοιχα, εφόσον υπάρχει.
Φορολογικές δηλώσεις που έχει υποβάλει ο ελεγχόμενος, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο κράτος μέλος όπου είναι εγκατεστημένη η εταιρεία, η οποία του έχει παραχωρήσει το επιβατικό όχημα.
Έως πρόσφατα η «βουλγαροποίηση» στα υψηλού κυβισμού αυτοκίνητα γινόταν μέσω εικονικών εταιρειών. Αν κάποιος διέθετε μια λιμουζίνα και ήθελε να αποφύγει τους υψηλούς φόρους, δεν είχε παρά να ταξιδέψει στο Σαντάνσκι, το Πετρίτσι ή κάποια άλλη κωμόπολη της νότιας Βουλγαρίας.
Εκεί, πληρώνοντας ελάχιστα ευρώ και δίχως να ξοδέψει χρόνο, άνοιγε μια εταιρεία στο όνομά του ή στο όνομα συγγενικού του προσώπου, η οποία στη συνέχεια αγόραζε το αυτοκίνητο, του «φορούσε» βουλγαρικές πινακίδες και το κυκλοφορούσε νομιμότατα στην Ελλάδα, πληρώνοντας στη Βουλγαρία πολύ λιγότερα για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, κ.λπ.
Το κόλπο ήταν παλιό και υπολογίζεται ότι χιλιάδες Έλληνες από Μακεδονία - Θράκη κυρίως, αλλά και... Ιταλοί το εκμεταλλεύονταν για να κυκλοφορούν, με ελάχιστα έξοδα, τα πανάκριβα Ι.Χ. επιβατικά τους. Οργανωμένα γραφεία πίσω από τα σύνορα τους εξυπηρετούσαν νομιμότατα, μιας και η Βουλγαρία είναι χώρα της Ε.Ε.
Σύμφωνα με την απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών αναμένεται να πέσουν στην τσιμπίδα της εφορίας πολλοί ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων που ''γλίτωναν'' φόρους και τέλη χρησιμοποιώντας το κόλπο αυτό της ''Βουλγαροποιησης'' των οχημάτων τους.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by friar »

Όλοι αντιλαμβανόμαστε τον λόγο που το υπουργείο οικονομικών καταφεύγει σε αυτό το υπερβολικό, παράνομο και ανήθικο μέτρο! Αυτό που κάνουν οι πολίτες ΚΑΚΩΣ χαρακτηρίζεται "κόλπο". Αντίθετα, κόλπο ανήθικο και άδικο είναι αυτό που κάνει το υπουργείο οικονομικών που καταδιώκει αμείλικτα κατόχους αυτοκινήτων υψηλού κυβισμού. Που, ας μην ξεχνάμε, πριν από ελάχιστα χρόνια, προέτρεψε τον κόσμο να τα αγοράσει, δίνοντας κίνητρα για να τους πείσει!!!
Υπάρχει, επιπλέον μια σαφής "ρατσιστική" επιλεκτική αντιμετώπιση σε κατόχους αυτοκινήτων με πινακίδες χωρών Ε.Ε. Είμαι πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται να ασχοληθούν με αυτοκίνητα με πινακίδες Βελγίου π.χ. όπου τέλη κυκλοφορίας είναι υψηλότερα των ελληνικών! Και αυτό τους κάνει ανήθικους και παράνομους αφού καταπατούν την αρχή της ίσης αντιμετώπισης όλων. Ελπίζω η απόφαση αυτή να καταρριφθεί στα δικαστήρια!
Ίσως η μείωση των εξοντωτικών τελών, φόρων πολυτελείας κλπ. να είναι πολύ πιο ΕΝΤΙΜΟ μέσον! Και λογικό και ανθρώπινο!
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Post Reply

Return to “Νομικά - Φορολογικά”