πετρελαιοκινηση

heroicentaur
Posts: 162
Joined: Tue Sep 29, 2009 14:15

Re: πετρελαιοκινηση

Post by heroicentaur »

Χαλαρα δεν χαλαμε καρδεις :lol:

Απλα μας κοροιδευανε τα τελευταια 5 χρονια οτι δεν θα ερθει πετρελαιο κτλπ τσουπ αρχισανε να φερνουνε πριν καν βγει ο νομος.
Image ImageImage
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by Nicolas »

heroicentaur wrote:εγω δεν μιλησα για μετατροπη αλλα χιλιες φορες θα ηταν καλυτερο να περναμε το 4χ4 απο αρχης πετρελαιο. Τωρα με το αεριο σιγουρα καιμε πιο οικονομικα αλλα με τα τελη κτλπ μας πιασανε τον κωλο για τα καλα.
Εγώ νομίζω πως, δεδομένου πως το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω, ίσως να με συμφέρει ακόμα και η μετατροπή... (αν και δεν με ψήνει καθόλου, η τζίνα μου βγάζει περισσότερα γούστα)
Αέριο δεν με ψήνει καθόλου και γιατί έχω ενστάσεις με την εγκατάσταση αλλά και γιατί χάνω πολύ από την χρηστικότητα και το μέγεθος του αποθηκευτικού χώρου.


Ρε φίλε €27.000 τεκμήριο για ένα αυτοκίνητο που στη μάντρα κοστίζει €18.000 ??????
Δηλαδή φορολογούμαι σαν να παίρνω κάθε χρόνο 1.5 αυτοκίνητα.
Είναι δυνατόν ποτέ, τους μαλάκες, να μας λένε πως το κόστος συντήρησης (τεκμήρια) ενός αυτοκινήτου να είναι μίαμιση φορά πάνω από το κόστος αγοράς του????
Χώρια το €800άρι της έκτακτης, χώρια το €1100 των τελών, χώρια η ασφάλεια, χώρια ο €1.3 ανά λίτρο φόρος...

Δες ένα περίεργο...
Αν πούμε πως βγάζεις λιγότερα χρήματα από το τεκμήριο άρα και πληρώνεις βάσει αυτού, ο φόρος που σου αναλογεί για 16.000 εισοδήματος για το 2.8 σε σχέση με τον φόρο που σου αναλογεί για 27.000 για το 3.8, είναι τόσο μικρότερος που κάνεις απόσβεση την μετατροπή σε λιγότερο από 2 χρόνια...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
gorilla
Posts: 9
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:28

Re: πετρελαιοκινηση

Post by gorilla »

Υπολογιστε οτι συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια δεν επιτρεπετε
η μετατροπη ενος βενζινοκηνητου σε πετρελαιο ενω επιτρεπετε το αντιστροφο
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by Nicolas »

gorilla wrote:Υπολογιστε οτι συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια δεν επιτρεπετε
η μετατροπη ενος βενζινοκηνητου σε πετρελαιο ενω επιτρεπετε το αντιστροφο
Έτσι είναι αλλά είναι πιθανόν τώρα που το πετρέλαιο δεν έχει περιορισμούς να επιτραπεί και η μετατροπή. Θα ήταν παράλλογο να μην επιτραπεί...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
gorilla
Posts: 9
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:28

Re: πετρελαιοκινηση

Post by gorilla »

Θεωριτικα παντα δεν επιτρεπετε λογω διαφορων που υπαρχουν στο αμαξωμα
λογο διαφορας βαρους και κραδασμων.Επισης στο υπουργειο δεν ξερουν
τιποτα ακομα για τον νομο που ψηφηστικε δηλδη αν πας με πετρελαιο δεν σου
βγαζουν αδεια για την Αθηνα.Οσο για αυτο που ανεφερα παραπανω δεν υπαρχει
αναφορα οτι κατι θα αλλαξει Νικολα.
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by Nicolas »

Σαφώς, δεν μιλάω για καμία αναφορά.
Απλά ελπίζω με βάση τη λογική.
Αλλά ποιός την έχασε για να την βρουν τα καθίκια...


Υπάρχει βέβαια και το άλλο...
Μετατροπή σε diesel και έκδοση βουλγάρικων πινακίδων να βγάλουν γούστα ή και πώληση του αυτοκινήτου και αγορά του ίδιου από Βουλγαρία, έτοιμο πετρέλαιο .
Έτσι μιά χαρά επιτρέπεται...

Ναι ξέρω πως η εφορία το ψάχνει αλλά ξέρω και τρόπο να πάρει τα @Ι@ μου. ;)



Προσωπικά το ψάχνω μέχρι το τέλος του χρόνου να έχω βουλγάρικες πινακίδες και ας είμαι ακόμα βενζίνη...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by friar »


Προσεχώς Βουλγάρες


Image

Δύο αγγελίες στο διαδίκτυο και ένα άρθρο στην εφημερίδα «Ημερησία» με κάνουν να σκεφτώ να αλλάξω υπηκοότητα, έστω και στα χαρτιά.


Ο λόγος είναι απλός: Γιατί στη χώρα που ζω υπολογίζουν περισσότερο έναν απατεώνα από ένα φορολογούμενο πολίτη. Όπως είναι φυσικό οι απατεώνες δεν τιμωρούνται ενώ ο φορολογούμενος πολίτης τιμωρείται ακόμη και για τις επιλογές του.

Ως λάτρης του αυτοκινήτου, που σέβεται τις γνώσεις του και έχει τις ιδιοτροπίες του, ήθελα ένα διαφορετικό αυτοκίνητο (υπάρχουν μεταχειρισμένα διαφορετικά ή αν θέλετε ειδικά αυτοκίνητα ως 9.000 €) δυστυχώς όμως τα περισσότερα ήταν 2000 κ.εκ και πάνω. Σύμφωνα με τους νόμους του κράτους όποιος έχει ένα τόσο μεγάλο σε κυβισμό αυτοκίνητο θεωρείται εφοπλιστής (βουλευτής ίσως;) και πρέπει να πληρώνει το ανάλογο τίμημα. Επειδή δεν έχω το οικονομικό υπόβαθρο των δύο, διάλεξα ένα αυτοκίνητο 1600 κ.εκ. Το αυτοκίνητό μου θα μπορούσα να το κυκλοφορήσω με ιστορικές πινακίδες (είναι κατασκευασμένο το 1983) αλλά δεν το κάνω γιατί το κινώ κάθε μέρα και δεν το θεωρώ σωστό. Επειδή μάλιστα κατακρίνω όσους το κάνουν προτιμώ να πληρώνω.

Όλα αυτά ως τη στιγμή, που είδα ένα δίλιτρο υπέροχο «ιστορικό» όχημα. Παράλληλα ένας φίλος ανέβασε την παρακάτω αγγελία σε τόπο διαδικτυακής κοινωνικής δικτύωσης:

«Εάν τα έξοδα του αυτοκινήτου σας (τέλη κυκλοφορίας, κ.τ.λ.) σας έχουν εξαναγκάσει να θέσετε το αυτοκίνητο προς πώληση ή να παραδώσετε τις πινακίδες του, έχουμε την πλέον οικονομικότερη λύση για να μην το αποχωριστείτε! Σας προτείνουμε να σας μετατρέψουμε το αυτοκίνητό σας με βουλγαρικές πινακίδες είναι άκρως νομιμότατο, δοκιμασμένο, δεν υπάρχει κίνδυνος κατάσχεσης από τις ελληνικές αρχές, διότι σας εξασφαλίζουμε βουλγαρική άδεια παραμονής, όπου σας δίνει επιπλέον δικαίωμα να αγοράσετε αυτοκίνητα από την Ε.Ε. Τα έξοδα είναι τα εξής:

1ος χρόνος
1001 – 2500 κ.εκ. = 1.000 €
2501 – 3150 κ.εκ. = 1.100 €
3151 κ.εκ και πάνω = 1.200 €
2,3,4ος χρόνος
1001 – 2500 κ.εκ. = 400 €
2501 – 3150 κ.εκ. = 500 €
3151 κ.εκ. και πάνω κ.εκ. = 550 €

Παρόμοιες διαφημίσεις μπορεί ο καθένας να βρει στο Διαδίκτυο αφού οι εταιρίες, που αναλαμβάνουν την αλλαγή αυτή είναι πολλές (όσες και αυτές που κάνουν το όχημά σας να καίει υγραέριο).

Όπως διάβασα στο άρθρο του Γιώργου Ανδρή αυτό ξεκίνησε από τη Βόρεια Ελλάδα όπου περισσότεροι από 3.000 Έλληνες ίδρυσαν «εταιρείες» στη Βουλγαρία. Επιχειρηματίες από τη Βόρεια Ελλάδα οι περισσότεροι που ιδρύουν εταιρεία στη γειτονική χώρα το κάνουν για να ξεφύγουν από τη δαγκάνα των τεκμηρίων ή να διατηρήσουν το ΙΧ τους με χαμηλό κόστος ενώ υπάρχουν και κάποιοι που αποκτούν αυτοκίνητο με βουλγαρικές πινακίδες μετά τη σύσταση της εταιρείας τους. Άλλωστε το κόστος διατήρησης της εταιρείας είναι πολύ χαμηλό ενώ το πρόβλημα με τα τελωνειακές Αρχές δεν υφίσταται καθώς οι επιχειρηματίες πηγαινοέρχονται συνεχώς από τη Θεσσαλονίκη προς τη Βουλγαρία για «δουλειές».

Η απόκτηση αυτοκινήτου είναι ελεύθερη και δεν υπόκειται σε κανέναν περιορισμό η κυκλοφορία του μέσα στα όρια της ΕΕ. Για Έλληνες υπηκόους θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ειδικοί έλεγχοι στην Ελλάδα γι' αυτό συνίσταται η απόκτηση κάρτας μόνιμης παραμονής στην χώρα (εκδίδεται σε 3 εργάσιμες και απαιτεί την αυτοπρόσωπη παρουσία του αιτούντος) για τα άτομα που έχουν δραστηριότητα στην Βουλγαρία ή εναλλακτικά να έχουν έγγραφα που αποδεικνύουν πραγματική παραμονή.

Στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ δεν υφίσταται κανένας περιορισμός. Το αυτοκίνητο υπόκειται σε πενταετή απόσβεση στον ισολογισμό, ενώ για αυτοκίνητα S.U.V. με 5+1 θέσεις επιστρέφεται στην εταιρεία ολόκληρο το ΦΠΑ (20%) από την τιμή αγοράς. Το ΦΠΑ θεωρείται έξοδο για την εταιρεία και δεν επιστρέφεται για πενταθέσια αυτοκίνητα. Η αλλαγή πινακίδων φυσικά έφτασε ως την Αθήνα όπου βλέπουμε όλο και περισσότερα Q7 ML AMG και X6 M με νούμερα με το χαρακτηριστικό «BG» στην αρχή.

Βέβαια τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα στην Ουγγαρία. Εκεί έχουν το «regadó» τέλος κυκλοφορίας. Εκεί όσα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι από 3.000 κ.εκ και πάνω «πληρώνουν» 11.233€

Οι Ρώσοι από την άλλη πλευρά όταν θέλουν να εισάγουν αυτοκίνητο από τις ΗΠΑ για να μην πληρώσουν φόρους το… κόβουν στα δύο. Έτσι δεν εισάγουν αυτοκίνητο αλλά κομμάτια αυτοκινήτου. Όσο περισσότερα κομμάτια τόσο λιγότεροι οι φόροι. Οι εταιρίες Autoconsult και Autobest αναλαμβάνουν να αγοράσουν, να κόψουν, να συσκευάσουν και να περάσουν το τελωνείο στη Ρωσία. Τα παραπάνω κοστίζουν, σύμφωνα με το site της Autobest, 1.610€ χωρίς την αγορά του αυτοκινήτου και τη συναρμολόγησή του, στη Ρωσία.

Επιστρέφω λοιπόν στο πρόβλημά μου και λέω ευτυχώς που δεν ζω στη Ρωσία ή την Ουγγαρία.
Αγοράζω το δίλιτρο (ή και παραπάνω κ.εκ όχημα) που ερωτεύτηκα;
Με ελληνικές πινακίδες; ( και πληρώνω το… χαράτσι, που ανακαλύπτει από την νομοθεσία της Τουρκοκρατίας κάθε φοροεισπράκτορας )
Με πινακίδες Βουλγαρίας ; (και δεν πληρώνω τίποτα αλλά πάω κόντρα σε ότι έχω πει και γράψει )
H θα μείνω στο 1600σάρι μου και δεν θέλω να ξέρω τίποτε άλλο.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Φωκίων

Re: πετρελαιοκινηση

Post by Φωκίων »

Nicolas wrote:
gorilla wrote:Υπολογιστε οτι συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια δεν επιτρεπετε
η μετατροπη ενος βενζινοκηνητου σε πετρελαιο ενω επιτρεπετε το αντιστροφο
Έτσι είναι αλλά είναι πιθανόν τώρα που το πετρέλαιο δεν έχει περιορισμούς να επιτραπεί και η μετατροπή. Θα ήταν παράλλογο να μην επιτραπεί...

Λογικά Νικ θα επιτραπει... το θεμα ειναι με τι θα επιτρεπεται...
πχ ( δεν ξερω ) το δικο σου το ντιζελ ειναι ευρο4 κι οχι 5, θα επιτρεπεται???

και ΒΕΒΑΙΩΣ ( κι εκει.... ειναι που βλεπω τα παραθυρα επιπεδου .... μπαλκονοπορτας) ΠΟΙΟΣ πιστοποιει το τι μπαινει??? Ο γνωστός.... μηχανολόγος???

Αλλο ερωτημα.
Ας πουμε οτι επιτρεπεται απο ΕΥΡΟ5 και πανω...
Δηλ
Αν βρω σε μια μαντρα επαρχειας ενα EURO..1 το οποιο εχει ομως κανομικότατα πινακιδες... τι..... γινεται??? Δεν θα μπορει να γινει μεταβιβαση σε.... Αθηναιο ή Θεσσαλονικιο?????
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: πετρελαιοκινηση

Post by friar »

Ψηφίστηκε 9-11-2011
μέσα στο νόμο για τα αυθαίρετα κτίσματα ;)
diesel5-6.jpg
diesel5-6.jpg (247.41 KiB) Viewed 6985 times


εν αναμονή δημοσίευσης σε ΦΕΚ
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: πετρελαιοκινηση

Post by JOHNVOR »

Φωκίων wrote:
Nicolas wrote:
gorilla wrote:Υπολογιστε οτι συμφωνα με την ελληνικη νομοθεσια δεν επιτρεπετε
η μετατροπη ενος βενζινοκηνητου σε πετρελαιο ενω επιτρεπετε το αντιστροφο
Έτσι είναι αλλά είναι πιθανόν τώρα που το πετρέλαιο δεν έχει περιορισμούς να επιτραπεί και η μετατροπή. Θα ήταν παράλλογο να μην επιτραπεί...

Λογικά Νικ θα επιτραπει... το θεμα ειναι με τι θα επιτρεπεται...
πχ ( δεν ξερω ) το δικο σου το ντιζελ ειναι ευρο4 κι οχι 5, θα επιτρεπεται???

και ΒΕΒΑΙΩΣ ( κι εκει.... ειναι που βλεπω τα παραθυρα επιπεδου .... μπαλκονοπορτας) ΠΟΙΟΣ πιστοποιει το τι μπαινει??? Ο γνωστός.... μηχανολόγος???

Αλλο ερωτημα.
Ας πουμε οτι επιτρεπεται απο ΕΥΡΟ5 και πανω...
Δηλ
Αν βρω σε μια μαντρα επαρχειας ενα EURO..1 το οποιο εχει ομως κανομικότατα πινακιδες... τι..... γινεται??? Δεν θα μπορει να γινει μεταβιβαση σε.... Αθηναιο ή Θεσσαλονικιο?????
Η λογικη Φωκιων λεει πως ναι δεν θα μπορει μονιμος κατοικος Αθηνων η Θεσσαλονικης να αγορασει και να κυκλοφορησει πετρελαιο μικροτερο απο ευρο 5.
Οπως και εγω πχ που εχω ευρο 3 ενα ναβαρα. Στην αδεια μου θα εξακολουθει η απαγορευση των ανωτερο περιοχων. Οπως και δεν μπορει να το αγορασει μονιμος κατοικος αθηνων.
Τωρα αν εχει πατρικο σπιτι στο Πυργο και δηλωσει κατοικια εκει και γινει η μεταβιβαση στο εκει υπουργειο συγκοινωνιων ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.
Post Reply

Return to “Νομικά - Φορολογικά”