ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

vagelis
Posts: 37
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:05

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by vagelis »

manos77 wrote:
vagelis wrote:μονο που δηλωθηκε στα κυβικα που βγαιναν με το +25% ειναι 3000 και δηλωθκε 2700 γιατι ο προηγουμενος κινητηρας ηταν2250.
Πως; Ο μηχανολόγος έδωσε άλλα στοιχεία;
Ναι εβαλε τον κυβισμο που αντιστοιχουσε στα +25% και επειδη βιαζομουνα να παρω επιτοπου την καινουργια αδεια , με το αζημιωτο φυσικα,την πηρα οσπου να πιω εναν καφε
johny4x4
Posts: 690
Joined: Wed Jul 01, 2009 11:27
Location: Nafplio

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by johny4x4 »

Jim wrote:>Οσον αφορα το wragler πχ απο 2.5 σε 4.0, >μπορει οντως να μην γινεται λογω του +25% ασχετα αν υπαρχει σαν μοντελο το >4.0 με την λογική οτι σε μια τοσο μεγαλη >αυξηση και αλλα μερη του αυτοκινητου >θελουν αλλαγμα ή πρεπει να αλλαχτουν >περαν του κινητηρα κατι που το υπουργειο

Η συγκεκριμενη αλλαγη εχει γινει πολλες φορες και υπαρχει και η μελετη του μηχανολογου οποτε δεν χρειαζεσαι να βγαλεις νεα.Και να γινεται "αξιοκρατικα".

Για το ΚΙΑ δυστυχως δεν εχω εμπειρια.

ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα ανωτερω ειναι βεβαια με την λογική του "κανονικά" ετσι??? κι οχι μεσω....... "παραγκας"..

Προσωπικη εμπειρια : VW φορτηγακι επιβατικο : κυβικα 1300 δηλωση 2000 κ.ε. (911 μοτερ) και μετα 2400 κ.ε. (παλι 911)
Δυστυχως εδω ειναι Ελλαδα και το "λογικα" πολλες φορες απλα δεν υφισταται
Φίλε Jim δηλαδή εγώ που έχω το wrangler 2.5L και θέλω να το κάνω 4.0L γίνεται;
Υπάρχει ήδη τέτοια μελέτη και πως το βρίσκουμε;

Και κάτι άλλο:
Το δικό μου wrangler που είναι 2.5L και είναι μοντέλο 1998 το οποίο θέλω να το κάνω επαγγελματικό μου είπαν οτι δεν έχει μια έγκριση τύπου. Αντίθετα ενός φίλου με ενα wrangler 2.4L μοντέλο 2003 έχει εγκριση τύπου και μπορεί να γίνει επαγγελματικό!
Μήπως ξέρεις τι παίζει με αυτές τις εγκρίσεις τύπου;
Ευχαριστώ!
Image
User avatar
Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Posts: 1925
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ »

Τελικα μαθαμε τι συμβαινει με τη φορολογια αν βαλεις μικροτερο κινητηρα κ απο νεοτερο μοντελο π.χ. 2006???
User avatar
manos77
Posts: 27
Joined: Tue Jul 07, 2009 15:20

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by manos77 »

Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:Τελικα μαθαμε τι συμβαινει με τη φορολογια αν βαλεις μικροτερο κινητηρα κ απο νεοτερο μοντελο π.χ. 2006???
Εσύ θες και δύσκολα πράγματα! :lol: :lol:
Αλλα ναι και εγώ θέλω να ξέρω τι γίνεται έχει ενδιαφέρον.
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
User avatar
Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Posts: 1925
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ »

ENNOHTAI!!!!!!!!
AN EINAI NA TO KANEI KAPOIOS NA TO KANEI SWSTA!!!!! :lol: :lol: :lol:
NA HSYXASEI TO KEFALI TOY APO OLA!!!!!!!! ;) ;) :D :D :D :D :D :D
vagelis
Posts: 37
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:05

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by vagelis »

Αν δηλωσεις τον κινητηρα η φορολογια παει βαση του νεου κινητηρα.
Ο κινητηρας δηλωνεται σαν τον παλιο,αν εχεις χωρις καταλητη πρεπει και ο νεος να ειναι χωρις ,κουφο ,αλα ετσι ειναι δυστυχως ,οπως επισης αν ο παλιος ειναι βενζινης δεν μπορεις να βαλεις πετρελαιο.
User avatar
Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ
Posts: 1925
Joined: Wed Jun 17, 2009 11:55
Location: ΠΡΕΒΕΖΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ »

SKEFTOMASTAN ME ENA FILO SE 1 XJ 2500 NA BALOYME 1800 OSO NEOTERO BROYME!!!
SKEPSH!!!!!!
GINETE???
vagelis
Posts: 37
Joined: Wed Jun 17, 2009 07:05

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by vagelis »

Γινεται απλα θα φενεται σαν παλιας τεχνολογιας.
User avatar
manos77
Posts: 27
Joined: Tue Jul 07, 2009 15:20

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by manos77 »

Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:SKEFTOMASTAN ME ENA FILO SE 1 XJ 2500 NA BALOYME 1800 OSO NEOTERO BROYME!!!
SKEPSH!!!!!!
GINETE???
Κράτησε μας ενήμερους για ότι κάνεις.
KIA SPORTAGE 2.0 '99 FRONT/REAR PROTRACK LOCKER, R&P 5,29:1 T-MAX6500LBS
strofimios
Posts: 73
Joined: Tue Jun 16, 2009 22:57

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Post by strofimios »

Α - Π ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ wrote:SKEFTOMASTAN ME ENA FILO SE 1 XJ 2500 NA BALOYME 1800 OSO NEOTERO BROYME!!!
SKEPSH!!!!!!
GINETE???
Μην κοιταξεις απλα τον νεοτερο.Υπαρχουν εταιρειες που εχουν σχετικα μεγαλους τετρακυλινδρους,2lt-2,3lt,με πολυ περισσοτερη δυναμη απο τον 1,8 και εμφανισιακα ειναι σχεδον ιδιοι.Το μονο που θα χρειαστεις θα ειναι ενας "νονος" που να βαφτισει τον 2,3 1,8!!
Επισης υπαρχει η αλλη οδος,που ομως κοστιζει.Υπερκυβισμος.Εξηγω,κλασικο παραδειγμα οι κινητηρες της bmw για τους οποιους υπαρχουν κιτ υπερκυβισμου.Παιρνεις (π.χ. αφου μιλαμε για κατω απο 2000 κ.ε.) εναν Μ44 που ειναι 1.9 16v 143ps και στον κανουν 2.3 16v 193ps και με τελειως αλλον χαρακτηρα.Απο screamer γινεται απιστευτα ροπατος απο το 0.Βεβαια μιλαμε για ενα κοστος της ταξης των 5.000 ευρω μονο για τον υπερκυβισμο.Εχεις ομως καινουργιο μοτερ και το γνησιο μπλοκ με τους αριθμους του 1.9.
Post Reply

Return to “Νομικά - Φορολογικά”