νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by manos »

συγγνώμη αν το θεμα εχει αναλυθεί σε καποια αλλη ενότητα ...

πως γίνεται 'ιστορικό' ενα αυτοκίνητο ;

υπαρχει συγκεκριμένη νομοθεσία ;
Φωκίων

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by Φωκίων »

Κατ' αρχην ( νομιζω ) 25ετια τουλαχιστον.
Κατα δευτερον, οριτζιναλ κατασταση κατα μεγιστο ποσοστό.

Αλλα για δες και σε φιλπα σισα κ.λ.π.
User avatar
alex-tj97
Posts: 114
Joined: Tue Jul 28, 2009 02:50

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by alex-tj97 »

αυτα που λεει ο Φωκιον ειναι κατα βαση.σε καποια φαση το εψαξα και εγω λιγο για ενα CJ Renegade.απο οτι εχω ακουσει η ΦΙΛΠΑ ειναι λιγο πιο αυστηρη,ενω ΕΛΠΑ κ ΕΟΟΕ λιγο πιο χαλαρες σε θεματα αυθεντικοτητας.
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by friar »

δείτε λίγο --> http://www.classicmotors.gr
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
Cruiserhead
Posts: 360
Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by Cruiserhead »

Η πληροφορηση μου ειναι οτι η 25ετια δεν ισχυει πλεον, αλλα οπως σε αλλα ευρωπαικα κρατη(π.χ.Γερμανια) το οριο ανεβηκε στα 30 χρονια.
obelix
Posts: 116
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:22
Location: KALAMATA

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by obelix »

Αν δεν με γελα η μνημη μου ειναι 2 κατηγοριες:
Απο 21 χρονια αν ειναι ελληνικο
Απο 31 χρονια αν ειναι εισαγωγης
Θα το ψαξω που το διαβασα και θα το αναρτησω
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T.
Πελοπονησου και
λοιπων Ιονιων νησων
www.braters.gr
User avatar
Cruiserhead
Posts: 360
Joined: Tue Feb 02, 2010 03:30

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by Cruiserhead »

Για τα αυτοκινητα εισαγωγης συμφωνω απολυτα,εφθασα ρωτωντας(προ 2ετιας) μεχρι τον προεδρο της ΕΛΠΑ...
petrof
Posts: 2
Joined: Thu Feb 25, 2010 19:03

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by petrof »

Αυτο που χρειαζεται ενα αυτοκινητο για να παρει ιστορικες πινακιδες ειναι τα εξης.
1. Παλαιοτητα ανω των 30 ετων.
2. Αψογη κατασταση ,χρωμα ,ταπετσαριες ,μηχανολογικα και φυσικα οτι υπαρχει επανω του απο αξεσουαρ να ειναι του δικου του μοντελου και της αντιστοιχης φυσικα χρονιας .
Εαν πληρη ολα αυτα απευθυνεσαι στην ΕΛΠΑ -ΦΙΛΠΑ πληρωνες ενα παγιο τελος
150-200 eu και αναμενεις να σου χορηγηθουν πινακιδες .
Προσοχη οι πινακιδες αυτες δεν ειναι για καθημερινη κυκλοφορια του οχηματος .
obelix
Posts: 116
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:22
Location: KALAMATA

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by obelix »

http://www.fiaaclub.gr/el/club/
http://www.philpa.gr/philpa1.html

Με αποφαση που ισχυει απο 01/01/2010 για ιστορικο αυτοκινητο θελει απο 30 ετη και πανω...
ΠΡΟΕΔΡΟΣ B.R.A.T.
Πελοπονησου και
λοιπων Ιονιων νησων
www.braters.gr
manos
Posts: 147
Joined: Tue Jun 16, 2009 23:33

Re: νομικό καθεστώς ιστορικών οχηματων

Post by manos »

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες !

Εχω ενα Daihatsu F20 , επαγγελματικό ΙΧ , του 1978

Τώρα ειναι η καταλληλη στιγμή να γινει Ι.Ο.

Πρεπει μονο να βρώ όρεξη να το ξανασυναρμολογήσω , επειδή το εκανα φύλλο και φτερο για να αμμοβολήσω το πλαίσιο και να επισκευασω το κουβούκλιο
Post Reply

Return to “Νομικά - Φορολογικά”