«Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "ΓτΚ"

Post Reply
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

«Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "ΓτΚ"

Post by stakyr »

Για καλυτερη ενημερωση σας ,το θεμα μεταφερεται εδω :

Image


«Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες» για τους ¨ΓτΚ¨


Ημερομηνία διεξαγωγής: 16-17-18 Μαρτίου 2012
Τοποθεσία: Όλη η έκταση της Στερεάς Ελλάδας
Αφετηρία και τερματισμός : Κεντρικό σημείο στην Αθήνα ή τον Πειραιά
Έναρξη-λήξη : Έναρξη 19:00 16/03/12 & Λήξη 21:00 18/03/12
Διάρκεια : 50 ώρες
Απόσταση : 1.000 + χιλιόμετρα με το 80%-90% να είναι χώμα
Συμμετοχές : Αυτοκίνητα από διαφορετικά club που θα ενωθούν σε κομβόι των 10-12 αυτοκινήτων με τουλάχιστον δύο οδηγούς το κάθε ένα .
Κόστος συμμετοχής : Δωρεάν

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Κάποτε οι υποσχέσεις πρέπει να παίρνουν σάρκα και οστά ….

Μετά τις πρώτες επιτυχημένες μας συμμετοχές σε δράσεις ενίσχυσης προς οργανισμούς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και σε συνδυασμό με την δυναμική των μελών του TeflonClub.gr που το αποτελούν άνθρωποι , εραστές της τετρακίνησης , γεμάτοι με πάθος και όρεξη για προσφορά στον κόσμο του 4Χ4 και του εμπνευστή αυτής της ιδέας (και μέλους του club) Γιάννη Stakyr Καπασάκη ,μας ωθεί να κάνουμε το επόμενο βήμα της μεγαλύτερης περιπέτειας 4Χ4 στην Ελλάδα ως διοργανωτές .

Στην πρώτη προσπάθεια « Ο γύρος της Πελοποννήσου off-road σε 48 ώρες » που έγινε τον Απρίλιο 2010 , υπήρχαν 13 συμμετοχές από διάφορα club και λέσχες τετρακίνησης της Ελλάδας .Απ΄ αυτά , τα 5 αυτοκίνητα κατάφεραν να ολοκληρώσουν όλο τον κύκλο των 1.000 + χλμ που έπρεπε να κάνουμε μέσα σε 48 ώρες !

Εδώ και λίγες ημέρες έχουν ήδη ξεκινήσει να γίνονται σχετικές δημοσιεύσεις σε πάνω από 10 club και λέσχες τετρακίνησης έτσι ώστε τα μέλη τους να ενημερωθούν σχετικά για το όλο εγχείρημα.

Μετά το πέρας της πρώτης εκδήλωσης, διαπιστώθηκε ότι σε συγκεκριμένους τομείς πρέπει να γίνουν ορισμένες αλλαγές προκειμένου να βελτιωθεί το όλο εγχείρημα . Πήραμε λοιπόν την απόφαση στην «Απόλυτη περιπέτεια Νο 2» οι αλλαγές αυτές να είναι οι εξής:

Συμμετοχές : Αυτή την φορά δεν θα έχουμε «ανάθεση» αυτοκινήτων , αλλά θα υπάρχει ελεύθερη συμμετοχή με τις ακόλουθες προϋποθέσεις :
Α) Τα πληρώματα των οχημάτων θα πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες των διοργανωτών και να είναι απολύτως συνεργάσιμα προκειμένου να βγει εις πέρας το όλο εγχείρημα.
Β) Τα οχήματα να είναι βελτιωμένα σε, ανάρτηση , να φέρουν mud ελαστικά και αν είναι δυνατόν εργάτη . Εννοείτε ότι θα πρέπει να διαθέτουν και όλα τα απαραίτητα εφόδια για διαβίωση-πορεία μέσα από άσχημες εδαφικές και κλιματολογικές συνθήκες ενδεικτικά αναφέρουμε : φτυάρι , τσάπα , ιμάντα ρυμούλκησης με κλειδιά, αλυσίδες , γάντια εργασίας, πριόνι χειρός ή βενζίνης , φακό κλπ .

Εποχή : Επειδή τον Απρίλιο που έγινε στην Πελοπόννησο , υπήρξε αρκετή σκόνη , αποφασίσαμε να μεταφέρουμε την εκδρομή ένα μήνα πιο πριν .. Έτσι ο Μάρτης θα φιλοξενήσει φέτος την εκδρομή , ελπίζοντας μόνο να μην είναι και ¨γδάρτης¨

Τοποθεσία : Η αγαπημένη Πελοπόννησος , έδωσε την θέση της στην Στερεά Ελλάδα .Ένα γεωγραφικό διαμέρισμα της Ελλάδας ,με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά . Ορεινό (με ορισμένα από τα πιο ψηλά βουνά της χώρας μας ) με αρκετές λίμνες και ιδιαίτερο κλίμα . Τώρα πια , θα αντιμετωπίσουμε αρκετή λάσπη, χιόνια, εγκαταλειμμένους χωματόδρομους και αρκετά ερημωμένα χωριά και τόπους !Αυτές οι συνθήκες ,σε συνάρτηση με τον χρόνο που θα γίνει η εκδήλωση ,μας φανερώνει την απίστευτη δυσκολία στην πραγματοποίηση της.

Ωράριο : Επειδή οι δυσκολίες θα είναι αρκετές , οι στάσεις θα αυξηθούν και θα υπάρχει και μια 2ωρη ανάπαυση των συμμετεχόντων την δεύτερη νύχτα ,τα χιλιόμετρα όμως παραμένουν πάνω από 1.000+ . Όλα αυτά μας αναγκάζουν να παρατείνουμε και εμείς την διάρκεια της εκδήλωσης και έτσι από 48 ώρες θα αυξηθεί στις 50 ώρες .

Στάσεις : Αναφέρθηκε πιο πάνω η αύξηση τους . Από 3 που ήταν το 2010 , έχουν αυξηθεί σε 6 και μάλιστα η μια στάση (αυτή της δεύτερης νύχτας) θα γίνει 2ωρη για μεγαλύτερη ξεκούραση των συμμετεχόντων . Άλλη αλλαγή είναι η μικρότερη διάρκεια των στάσεων (για να μην «κρεμάμε») , από την 1 ώρα του 2010 στα 45 λεπτά του 2012 .

Εκκίνηση και τερματισμός : Σε αντίθεση με το 2010 που η εκκίνηση έγινε σ΄ ένα πιο απομακρυσμένο μέρος (αλλά γεμάτο από παιδικά χαμόγελα ) ,τώρα θα γίνει από ένα πιο κεντρικό και με μεγαλύτερη προβολή σημείο στην Αθήνα ή στον Πειραιά.

Ένα πράγμα όμως παραμένει αδιαπραγμάτευτο .
Η αφιέρωση της εκδρομής μας σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό .
Επιλέξαμε λοιπόν τους «Γιατροί του Κόσμου», έναν πολύ υγιή και συνάμα υπερδραστήριο οργανισμό που οι άνθρωποι που τον αποτελούν δίνονται ψυχή και σώματι για να βοηθήσουν τον συνάνθρωπο μας .
Έτσι και φέτος , όλο αυτό που κάνουμε εμείς οι τετρακίνητοι εραστές της περιπέτειας , θα γίνει για να μπορέσουν οι «Γιατροί του Κόσμου» να προβληθούν όσο το δυνατόν καλύτερα μέσα από τα Μ.Μ.Ε που θα μεταδώσουν την εκδήλωση μας ,αλλά και να ενισχυθούν οικονομικά από την προβολή τους στις στάσεις που θα κάνουμε .

Κείμενο που πρέπει να συμφωνούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν :

«Σημειώνεται ότι πάμε εκδρομή σαν παρέα , δεν υπάρχει αρχηγός αλλά διοργανωτής του προγράμματος της εξόρμησης και πλοηγός ως προς την ορθή πορεία μας και οι ευθύνες του τελειώνουν σ΄αυτό ακριβώς το σημείο .
Ο κάθε οδηγός συμμετέχει με αποκλειστικά προσωπική του ευθύνη για υλικές ή και σωματικές βλάβες.
Τυχόν παροχή βοήθειας από άλλους συμμετέχοντες δεν τον απαλλάσσει από την ευθύνη αυτή και δεν δημιουργεί οποιαδήποτε ευθύνη σε αυτούς που τον βοήθησαν.»


Αυτός είναι ο βασικός κορμός ενημέρωσης ώστε να λάβετε γνώση και να αποφασίσετε εάν θα συμμετάσχετε στην «Απόλυτη περιπέτεια Νο 2» . Υπάρχουν ακόμα πολλά στοιχεία που θα ανακοινωθούν σταδιακά και πιστεύουμε ότι η προσπάθεια μας θα στεφτεί από επιτυχία και θα κάνει τους συμμετέχοντες να θεωρούν ότι αυτή η εκδρομή στο τέλος, θα είναι από τις μεγαλύτερες περιπέτειες που θα έχουν συμμετέχει …

TeflonTeam
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by stakyr »

Η λίστα με τα club και λέσχες όπου έχει γίνει η σχετική ανακοίνωση είναι τα κάτωθι:

to4x4.gr
4x4fun.gr
Toyota4x4.gr
Jimnyclub.com
Land Rover cg.gr
Teriosclub.com
Evripos4x4.gr
Suv4fun.gr
Gkc.gr
ΑΛΑ Καρπενησιου
Sportage.gr


EΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ CLUB-ΛΕΣΧΕΣ KONTA MAΣ..... :D :D
Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ..... :D :D :D
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
_michalis_
Posts: 5
Joined: Mon Dec 19, 2011 16:17

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by _michalis_ »

Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για τους "ΓτΚ" είναι μια εκδήλωση φιλανθρωπικού χαρακτήρα που θα προσφέρει όμως στους συμμετέχοντες μεγάλη οδηγική απόλαυση αλλά συνάμα και προβολή των λεσχών. Αρχίστε να ετοιμάζετε συμμετοχές σιγά σιγά .....
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by stakyr »

Σημερα ο "αγνωστος" χαρτογραφος μας (θελει να παραμεινει η ανωνυμια του και ειναι απολυτα σεβαστο κατι τετοιο !!) που κανει ομως την σπουδαιοτερη δουλεια απ΄ολους μας και προσωπικα τον ευχαριστω παρα πολυ γι΄αυτο, μας "διορθωσε" αρκετα την διαδρομη , γιατι εγω προσωπικα την ειχα "ανεβασει" κοντα στα 2.000 υψομετρο (που κατι τετοιο ειναι απαγορευτικο για Μαρτη μηνα) και την ειχα "περασει" και απο καποια "μεγαλα" ποταμια , αλλά χωρις να υπαρχει γεφυρα (κατι που ειναι και παλι απαγορευτικο για Μαρτη μηνα ....).
Ολο αυτο χρονικα μας πηρε για την "πρωτη" διορθωση , κοντα στις 6 ωρες !! :shock:

Παντως παραδεχτηκε οτι η "δικη" μου διαδρομη θα ειναι απολαυστικη για Σεπτεμβρη-αρχες Οκτωβρη , οποτε την κραταμε στο αρχειο ,για να την κανουμε καποια στιγμη , αυτη την χρονικη περιοδο !!! :idea:

Τωρα , με τις διορθωσεις (που ακομα ομως δεν ειναι οριστικες ..) το μηκος της διαδρομης ΑΡΧΙΚΑ(γιατι ακομα δεν ειναι τελικο) διαμορφωνεται στα 1.174 χλμ !!

Οι διορθωσεις αφορουν το υψομετρο, που μειωθηκε στα 1.200 μετρα (με 2-3 εξαιρεσεις που φτανουν τα 1.500 μετρα) , μπηκαν βενζιναδικα με LPG (γκαζι) για ανεφοδιασμο τον αντιστοιχων αυτοκινητων και αλλαξαν καποιοι δρομοι για να περναμε απο γεφυρες καποια μεγαλα ποταμια (π.χ Ευηνος)

Και επειδη ο χαρτογραφος μας δεν ειναι ενας απλος χρηστης χαρτων , αλλα μπορω ανετα να τον χαρακτηρισω "γκουρου" στον τομεα αυτο ,αφου ξερει και τον παραμικρο χωματοδρομο , αφου εχει "πατησει" σχεδον σ΄ολους , μας αλλαξε και καποιες διαδρομες που δεν ειχαν καποιο ιδιαιτερο ενδιαφερον, με καποιους αλλους , ιδιαιτερης ομορφιας !!
Το καλυτερο βεβαια ειναι , οτι μας εχει και "αχαρτογραφητους" δρομους μεσα ,κατι που κανει το "παιχνιδι" μας ποιο απολαυστικο !!! :D :D

Αυτη η αρχικη εκτιμηση της διαδρομης , θα "ψαχτει" μετρο-μετρο απο τον "αφανη ηρωα" μας,μεσω του υπολογιστη (γιατι κανενας δεν μπορει να κανει "αναγνωριστικη" σε ολο αυτο το μηκος και εξαλλου θα ηταν και ασκοπο , γιατι σε μια τοσο μεγαλη εκταση ,ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ,ιδιως τον Μαρτη !!και αυτο ειναι και το "αλατοπιπερο" στην εκδρομη μας .. :D ) και στο τελος,με μερικες μικροαλλαγες ισως , θα καταληξει σ΄ενα τελικο σχεδιο ,που θα εκτελεσουμε στις 50 ωρες που μας αναλογουν !!

Υ.Γ Ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μόνο δεν φτανει .....μακαρι ολοι οι τετρακινητοι φιλοι μας να ηξεραν ποσο σημαντικη και χρονοβορα δουλεια ειναι αυτο που κανεις για μας .... :D :D
Ειναι το υψιστο κομματι απ΄ολα αυτα που εχουμε να κανουμε μπροστα μας ....
ΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ,"ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ" ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ !!! :D
ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΦΙΛΑΡΑΚΟ ........ :D :D

Υ.Γ 2 Βεβαια η ιδανικη διαδρομη δεν μας εξασφαλιζει οτι δεν θα βρουμε πεσμενους δρομους , κλειστους δρομους (ειτε απο χιονι ,ειτε απο κατολισθηση ) ,πεσμενα δεντρα , απυθμενα νεροφαγωματα ,ακαταβλητη λασπη .....Ολα αυτα πρεπει να τα αντιμετωπισουμε ολοι εμεις που θα συμμετεχουμε σ΄αυτη την περιπετεια ....και ειναι στο χερι μας να τα "νικησουμε" ... :D :D

Υ.Γ 3 Για να μην δημιουργηθει παρεξηγηση ως προς την διαδρομη , ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ , θα ειναι πανω σε επισημους χωματοδρομους (χαρτογραφημενους και μη) !!! ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ,που δεν ειναι αναγνωρισμενο και χαραγμενο σαν χωματοδρομος !!Δεν θα παμε να ανοιξουμε "δικους" μας δρομους .... ;)
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by stakyr »

Περασαν και οι γιορτες και βαλαμε τα κεφαλια μεσα ... :D
Ωρα για οργανωση και παλι ...

Επειδη εχουμε τις πρωτες "ανεπισημες" συμμετοχες των αυτοκινητων που θα παρουν μερος και πρεπει καποια στιγμη να ανοιξει και η επισημη λιστα συμμετοχων, θα ορισουμε αυτη την ημερομηνια στις 16/01/12 , σαν αλλη μια ημερομηνια οροσημο , αφου θα θελουμε 2 μηνες ακομα για την εκδηλωση μας ...
οι προϋποθεσεις που θα πρεπει να διεπουν τα αυτοκινητα ,εχουν γραφτει σε προηγουμενα ποστ ...
Αυτο που θα πρεπει να ληφθει ΣΟΒΑΡΑ υπ΄οψη των αμμεσα ενδιαφερομενων της εκδρομης ,ειναι οτι τα αυτοκινητα εκτος απο βελτιωμενα πρεπει και οι οδηγοι (γιατι πλοηγοι ΔΕΝ ειναι απαραιτητοι),να ειναι εμπειροι με πολυχρονη πειρα στον τομεα της τετρακινησης και να μπορουν να "αντεξουν" 50 ωρες εντονης δρασης ....
Στα αυτοκινητα ΔΕΝ ειναι απαραιτητα ...
Τα επιπλεον φωτα ...........(θα κινουμαστε σαν κομβοι , οποτε ΜΟΝΟ το πλοηγο αυτοκινητο θα εχει ανοικτα ΟΛΑ τα φωτα ..)
Πλοηγος .....(για τον πιο πανω λογο ..) ..απαραιτητα ομως 2 εως 3 εμπειροι οδηγοι σε καθε αυτοκινητο ........
Επειδη ακριβως θα κινουμαστε σαν κομβοι και σε κοντινες αποστασεις μεταξυ μας , θα πρεπει τα αυτοκινητα να διαθετουν και στους τεσσερις τροχους ΜΕΓΑΛΟΥΣ λασπωτηρες !!

Οποτε χοντρικα χρειαζομαστε ...βελτιωμενα αυτοκινητα , εμπειρους οδηγους , ορεξη για "παιχνιδι" 50 ωρων .....

Και βεβαια το κείμενο που πρέπει να συμφωνούν όσοι θέλουν να συμμετέχουν :

«Σημειώνεται ότι πάμε εκδρομή σαν παρέα , δεν υπάρχει αρχηγός αλλά διοργανωτής του προγράμματος της εξόρμησης και πλοηγός ως προς την ορθή πορεία μας και οι ευθύνες του τελειώνουν σ΄αυτό ακριβώς το σημείο .
Ο κάθε οδηγός συμμετέχει με αποκλειστικά προσωπική του ευθύνη για υλικές ή και σωματικές βλάβες.
Τυχόν παροχή βοήθειας από άλλους συμμετέχοντες δεν τον απαλλάσσει από την ευθύνη αυτή και δεν δημιουργεί οποιαδήποτε ευθύνη σε αυτούς που τον βοήθησαν.»


Αυτα τα γραφουμε για να διαπιστωσετε τι ακριβως ζηταμε για να δηλωσετε συμμετοχη στην εκδρομη μας ... ;)
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
User avatar
teflonteam
Posts: 53
Joined: Sun Jan 15, 2012 13:50

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by teflonteam »

Πριν ανακοινώσουμε τις πρώτες συμμετοχές ,για ενημέρωση των υπόλοιπων υποψήφιων, παραθέτουμε τα ακόλουθα :

Όροι και προϋποθέσεις αυτοκινήτων και οδηγών

Αυτή την φορά δεν θα έχουμε «ανάθεση» αυτοκινήτων , αλλά θα υπάρχει ελεύθερη συμμετοχή με τις ακόλουθες προϋποθέσεις :

Α) Οι οδηγοί των οχημάτων θα πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες των διοργανωτών και να είναι απολύτως συνεργάσιμοι προκειμένου να βγει εις πέρας το όλο εγχείρημα . Και αυτό είναι πολύ σημαντικό , γιατί θα κινηθούμε σε διάταξη κονβόι και αν ένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί στους ρυθμούς των υπόλοιπων θα υπάρξει εντονότατο πρόβλημα με τους χρόνους άφιξης στις πόλεις –στάσεις .

Β) Τα οχήματα να είναι βελτιωμένα σε, ανάρτηση , να φέρουν mud ελαστικά και αν είναι δυνατόν εργάτη .Οι κοντές σχέσεις θα ήταν ένα επιπλέον προσόν του οχήματος . Απαραίτητο και το CB για να υπάρχει ενιαία επικοινωνία ανάμεσα στα οχήματα και το πλοηγό και ουραγό αυτοκίνητο .Εννοείτε ότι θα πρέπει να διαθέτουν και όλα τα απαραίτητα εφόδια για διαβίωση-πορεία μέσα από άσχημες εδαφικές και κλιματολογικές συνθήκες ενδεικτικά αναφέρουμε : φτυάρι , τσάπα , ιμάντα ρυμούλκησης με κλειδιά, αλυσίδες , γάντια εργασίας, πριόνι χειρός ή βενζίνης , φακό κλπ .

H προσπάθεια μας , θα ακουμπήσει πάρα πολύ στο πνεύμα των αρχικών camel trophy, στην εκδρομική τους όμως μορφή !!
Την εποχή , που όλοι οι συμμετέχοντες ,φτιάχνοντας κομβόι ικανών τετρακίνητων αυτοκινήτων προσπαθούσαν να μπουν στο πνεύμα της περιπέτειας ....
Αντιγράφουμε από σαιτ σχετικά με το camel trophy για να πάρουμε μια ιδέα ..
To Camel Trophy έμεινε στην ιστορία, σαν μια δοκιμασία ανθρώπων και αυτοκινήτων που κλήθηκαν να διαβιώσουν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες στη φύση. Ξεκίνησε το 1980, όταν τρεις ομάδες Γερμανών οδηγών αυτοκινήτων 4Χ4 ξεκίνησε για να εξερευνήσει τον Αμαζόνιο. Μέσα από εξαιρετικά αφιλόξενες και επικίνδυνες συνθήκες κατάφεραν να διανύσουν μία τεράστια απόσταση μέσα στον Αμαζόνιο, παλεύοντας με το κλίμα και το έδαφος,, αλλά και και τα έντομα και τα ερπετά, τα οποία υπήρχαν εκεί και τους έκαναν πολύ δύσκολη τη ζωή. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι κατάφερε να συνδυάσει την αγάπη για την περιπέτεια, την εξερεύνηση, την εκτός δρόμου οδήγηση με την προστασία του περιβάλλοντος, την σημαντική βοήθεια επιστημονικών ομάδων που μελετούσαν το κλίμα, τη χλωρίδα και την πανίδα δυσπρόσιτων και ανεξερεύνητων περιοχών, καθώς και με τα έργα αναστήλωσης των οδικών δικτύων στις πλέον δύσβατες περιοχές αυτού του πλανήτη....
Και επειδή το camel trophy το έχουμε συνδυάσει με αγώνα και για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση από κανέναν , οι οργανωτές έχουν κρατήσει μόνο το εκδρομικό πνεύμα της εκδήλωσης και απέρριψαν ΟΛΑ τα στοιχεία ανταγωνισμού και βαθμολογίας !!

Έτσι , ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ , ότι ΔΕΝ θα υπάρχει σε κανένα σημείο της εκδήλωσης-ΕΚΔΡΟΜΗΣ , βαθμολογία , αποτελέσματα και κατάταξη οποιουδήποτε συμμετέχοντα ή αυτοκινήτου !!!

Υπενθυμίζουμε ότι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΟΛΟΙ οι συμμετέχοντες να συμφωνούν στο παρακάτω κείμενο :

«Σημειώνεται ότι πάμε εκδρομή σαν παρέα , δεν υπάρχει αρχηγός αλλά διοργανωτής του προγράμματος της εξόρμησης και πλοηγός ως προς την ορθή πορεία μας και οι ευθύνες του τελειώνουν σ΄αυτό ακριβώς το σημείο .
Ο κάθε οδηγός συμμετέχει με αποκλειστικά προσωπική του ευθύνη για υλικές ή και σωματικές βλάβες.
Τυχόν παροχή βοήθειας από άλλους συμμετέχοντες δεν τον απαλλάσσει από την ευθύνη αυτή και δεν δημιουργεί οποιαδήποτε ευθύνη σε αυτούς που τον βοήθησαν.»


Η συμμετοχή στην εκδρομή συνεπάγετε και γνώση της παραπάνω ανακοίνωσης απ΄ολους τους μετέχοντες ..


Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν από σήμερα 16/01/12 και θα κλείσουν αυστηρά στις 16/2/12, για να μπορέσουν οι οργανωτές να ρυθμίσουν καλύτερα την προβολή στα Μ.Μ.Ε, των ήδη συμμετεχόντων στην εκδήλωση, καθώς και της αναμνηστικής μπλούζας που θα φτιαχτεί προς τιμήν των «ΓτΚ» …

Τα χιλιόμετρα της διαδρομής από Αθήνα-Αθήνα 1.158 !!


Αρχικές Συμμετοχές :

1) TEFLONCLUB.GR KAI ΛΕΣΧΗ EΥΡΙΠΟΥ 4Χ4

Α) Κλουβάτος Γιώργος . Αγωνιζόμενος επί 17 χρόνια σ΄ολων των ειδών rally ,συμπεριλαμβανομένου και του Ακρόπολις . Κάτοχος 3 πανελλήνιων τίτλων .Το 2011 ισόβαθμος με τον πρώτο κυπέλλου χωμάτινων rally sprint.
Β)Βλαχογένης Ανδρέας .Αγωνιζόμενος επί 30 χρόνια σ΄ολων των ειδών rally ,συμπεριλαμβανομένου και του Ακρόπολις .Κάτοχος 10 πανελλήνιων τίτλων με αποκορύφωμα το 2002 που στέφτηκε πρωταθλητής Ελλάδος . Το 2011 κυπελλούχος χωμάτινων rally sprint .
Γ) Καπασάκης (stakyr) Γιάννης . Αγωνιζόμενος σε αγώνες 4Χ4 και στους 24ωρους του 2009- 2010 και συμμετοχή στο 48ωρο του 2010.

2) ΤEFLONCLUB.GR

Α)Ιωαννίδης (mythos) Δάκης .Αγωνιζόμενος σε δεκάδες αγώνες 4Χ4 και πρωταθλητής Ελλάδος στην νορμάλ κατηγορία 4Χ4 για το 2009 . Κέρδισε τρεις συνεχόμενες χρονιές τον 24ωρο (2007-2008-2009) στην κατηγορία νορμάλ αυτοκινήτων . Συμμετοχή στο 48ωρο του 2010 .
Β) Αθανασοπούλου(Maria) Μαρία. Αγωνιζόμενη σε δεκάδες αγώνες 4Χ4 και πρωταθλήτρια Ελλάδος στους συνοδηγούς στην νορμάλ κατηγορία 4Χ4 για το 2009. Δεύτερη στην βαθμολογία οδηγών στην νορμάλ κατηγορία στo trail ride 2008.Συμμετοχη στους 24ωρους 2008-2009 .Συμμετοχή στο 48ωρο του 2010 .
Γ) Πανταζόπουλος (barber01) Tάκης.

3) TEFLONCLUB.GR

A) Aργυρίου (ippokampos) Αργύρης . Αγωνιζόμενος και οργανωτής αγώνων 4Χ4.Συμμετοχη στο 48ωρο του 2010.
Β) Γαλής Χρήστος .

4) TEFLONCLUB.GR

Α) Αλέξης _alexis_ Κατσαρός
B) Σπύρος spyros_ Μαρκουλής
Γ) Κώστας kostas_V6 Μπάνος

5) TEFLONCLUB.GR
Α) Μιχάλης michalis Σφέτσας
B) Γιώργος Σφέτσας
Γ) Δημήτρης Δανέζης .

6)TEFLONCLUB.GR
A)Γιώργος Tifys Πιλίτσης .Έχει λάβει μέρος τρείς φορές στους ετήσιους 24ωρους
Β)Γιάννης kyriakou Κυριακού. Έχει λάβει μέρος τρείς φορές στους ετήσιους 24ωρους

7) Α.Λ.Α.ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Α) Γαλάνης Ευθύμιος . Συμμετοχή σε αγώνες 4Χ4 και στο 48ωρο του 2010 .
Β) Φουρνιώτης Ιωάννης

Όλοι οι ανωτέρω συμμετέχοντες έχουν πολυετή πείρα στην οδήγηση εκτός δρόμου , με συμμετοχές σε πολυάριθμες εκδρομές με τις λέσχες τους . Τα οχήματα τους , πληρούν όλες τις ανωτέρω προϋποθέσεις .
User avatar
teflonteam
Posts: 53
Joined: Sun Jan 15, 2012 13:50

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by teflonteam »

Είναι πολύ σημαντικό να αγκαλιάσουμε και στηρίξουμε όλοι μαζί αυτήν την προσπάθεια ανεξάρτητα αν θα λάβουμε μέρος στην εκδήλωση ή όχι . Για τον λόγο αυτό σας ενημερώνουμε, πως έχει δημιουργηθεί στο facebook επίσημη σελίδα «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες» για τους ΓτΚ και παρακαλούμε θερμά όσοι διαθέτουν λογαριασμό στο facebook , να την επισκεφθείτε και να την διαδώσετε, κάνοντας like ή κοινοποιώντας την σελίδα σε φίλους ή ομάδες τις οποίες συμμετέχετε.

Για δηλώσεις συμμετοχής , απορίες και οτιδήποτε άλλο σας προβληματίζει είμαστε στην διάθεση σας !!!
User avatar
Martin McDarren
Posts: 11
Joined: Fri Jan 21, 2011 09:57
Location: Ορεινή Αρκαδία
Contact:

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by Martin McDarren »

Μου αρέσει η ιδέα και την υποστηρίζω όπως μπορώ. Τόσο εγώ προσωπικά, όσο και η DeepGreece.com
μακάρι να πετύχει τους στόχους και τις επιδιώξεις της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
User avatar
teflonteam
Posts: 53
Joined: Sun Jan 15, 2012 13:50

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by teflonteam »

ANANΕΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ :

1) TEFLONCLUB.GR KAI ΛΕΣΧΗ EΥΡΙΠΟΥ 4Χ4

Α) Κλουβάτος Γιώργος . Αγωνιζόμενος επί 17 χρόνια σ΄ολων των ειδών rally ,συμπεριλαμβανομένου και του Ακρόπολις . Κάτοχος 3 πανελλήνιων τίτλων .Το 2011 ισόβαθμος με τον πρώτο κυπέλλου χωμάτινων rally sprint.
Β)Βλαχογένης Ανδρέας .Αγωνιζόμενος επί 30 χρόνια σ΄ολων των ειδών rally ,συμπεριλαμβανομένου και του Ακρόπολις .Κάτοχος 10 πανελλήνιων τίτλων με αποκορύφωμα το 2002 που στέφτηκε πρωταθλητής Ελλάδος . Το 2011 κυπελλούχος χωμάτινων rally sprint .
Γ) Καπασάκης (stakyr) Γιάννης . Αγωνιζόμενος σε αγώνες 4Χ4 και στους 24ωρους του 2009- 2010 και συμμετοχή στο 48ωρο του 2010.

2) ΤEFLONCLUB.GR

Α)Ιωαννίδης (mythos) Δάκης .Αγωνιζόμενος σε δεκάδες αγώνες 4Χ4 και πρωταθλητής Ελλάδος στην νορμάλ κατηγορία 4Χ4 για το 2009 . Κέρδισε τρεις συνεχόμενες χρονιές τον 24ωρο (2007-2008-2009) στην κατηγορία νορμάλ αυτοκινήτων . Συμμετοχή στο 48ωρο του 2010 .
Β) Αθανασοπούλου(Maria) Μαρία. Αγωνιζόμενη σε δεκάδες αγώνες 4Χ4 και πρωταθλήτρια Ελλάδος στους συνοδηγούς στην νορμάλ κατηγορία 4Χ4 για το 2009. Δεύτερη στην βαθμολογία οδηγών στην νορμάλ κατηγορία στo trail ride 2008.Συμμετοχη στους 24ωρους 2008-2009 .Συμμετοχή στο 48ωρο του 2010 .
Γ) Πανταζόπουλος (barber01) Tάκης.

3) TEFLONCLUB.GR

A) Aργυρίου (ippokampos) Αργύρης . Αγωνιζόμενος και οργανωτής αγώνων 4Χ4.Συμμετοχη στο 48ωρο του 2010.
Β) Γαλής Χρήστος .

4) TEFLONCLUB.GR

Α) Αλέξης( _alexis_) Κατσαρός
B) Σπύρος (spyros_ )Μαρκουλής
Γ) Κώστας (kostas_V6) Μπάνος

5) TEFLONCLUB.GR
Α) Μιχάλης (michalis) Σφέτσας
B) Γιώργος Σφέτσας
Γ) Δημήτρης Δανέζης .

6)TEFLONCLUB.GR
A)Γιώργος (Tifys) Πιλίτσης .Έχει λάβει μέρος τρείς φορές στους ετήσιους 24ωρους
Β)Γιάννης (kyriakou) Κυριακού. Έχει λάβει μέρος τρείς φορές στους ετήσιους 24ωρους

7)TEFLONCLUB.GR
Α)Παναγιώτης (Zagorakis) Τσίτσας
Β)Τάσος (Aegagrus) Ζιώγας
Γ)Γιάννης Κολοβός

8) Α.Λ.Α.ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Α) Γαλάνης Ευθύμιος . Συμμετοχή σε αγώνες 4Χ4 και στο 48ωρο του 2010 .
Β) Φουρνιώτης Ιωάννης

9) LAND ROVER CLUB GREECE.GR
A) Παντελής (pantg) Γιαμαρέλλος .ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER (ιδρυτής & μέλος)
και απο τους πλέον πιο ενημερωμένους γνώστες των "camel trophy" .
Β) Μάνος (manos) Μανωλικάκης
User avatar
teflonteam
Posts: 53
Joined: Sun Jan 15, 2012 13:50

Re: «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "Γτ

Post by teflonteam »

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Ο γύρος της Στερεάς Ελλάδας off-road σε 50 ώρες»για "ΓτΚ"

Οι ώρες έχουν μπει ,με μοναδικό σκοπό να διευκολύνουμε το έργο των δήμων που θα μας φιλοξενήσουν ,των Μ.Μ.Ε που τυχών θα ενδιαφερθούν να προβάλουν την εκδήλωση (τοπικά ραδιόφωνα, κανάλια και δημοσιογράφοι ) καθώς και των ανθρώπων που θα θελήσουν να μας δουν στις πλατείες των πόλεων , δίπλα από το περίπτερο των «ΓτΚ» !!
Η ώρα άφιξης και αναχώρησης είναι ενδεικτική και όχι δεσμευτική .
... Αυτό το αναφέρουμε για να μην υπάρξει παρεξήγηση ως προς την δήλωση χρόνου που κάνουμε !!
Ο σκοπός είναι να είμαστε στις πόλεις τις συγκεκριμένες ώρες και αν δεν το επιτύχουμε για λίγα λεπτά , δεν χάθηκε και ο κόσμος !!

Επίσης ,λόγω τις ιδιαιτερότητας της εκδρομής ως προς τις κλιματικές συνθήκες που θα επικρατούν εκείνη την περίοδο,σε συνδυασμό με τα υψόμετρα που θα κινηθούμε σαν κονβοι ,μαζί με το γεγονός της ΜΗ ύπαρξης αναγνωριστικής (για τυχόν "κλειστούς " δρόμους λόγω κατολισθήσεων ή χιονοπτώσεων , πεσμένων δέντρων και λοιπών εμποδίων) ,υπάρχει το ενδεχόμενο να αναγκαστούμε εκ των πραγμάτων να ακολουθήσουμε ενναλακτική πορεία (πέρα από την "σημαδεμένη" διαδρομή),που ενδεχομένος να αυξήσει ή να μειώσει τα χιλιόμετρα !!Όπως διαπιστώνετε και εσείς ......το "camel trophy" είναι ΠΑΡΟΝ !!!!

Εκδρομή κάνουμε εξάλλου, για την ευχαρίστηση και για την περιπέτεια μετέχουμε , για να βοηθήσουμε τους «ΓτΚ» και να αισθανθούμε την ικανοποίηση του τερματισμού σε μια τέτοια ξεχωριστή εκδήλωση ……

Σ΄αυτό το σημείο , να ξαναευχαριστήσουμε τον υπέροχο "άγνωστο" χαρτογράφο μας , για την πολύτιμη και πολύ χρονοβόρα προσφορά του ως πρός την "ιδανική διαδρομή" και τις χιλιομετρικές αποστάσεις !!

Εκκίνηση Αθήνα 19:00 (Παρασκευή 16/03)

Αθήνα -Ασπρόπυργος : (30 χλμ ) 0:30λεπτα 19:00-19:30(Παρασκευή 16/03)
Στάση 15 λεπτα Ασπρόπυργος….19:30-19:45 (Παρασκευή 16/03)

Ασπρόπυργος -Αράχωβα : (178 χλμ) 6 ωρες 15 λεπτα 19:45-02:00 (Σάββατο 17/03)
Στάση 1 ώρα Αράχωβα... 02:00-03:00 (Σάββατο 17/03)

Αράχωβα-Αγρίνιο : (335 χλμ) 12 ώρες 03:00-15:00 (Σάββατο 17/03)
Στάση 1 ώρα Αγρίνιο.....15:00-16:00 (Σάββατο 17/03)

Αγρίνιο-Καρπενήσι (208 χλμ) 8,5 ώρες 16:00-00:30 (Κυριακή 18/03)
Στάση 2 ώρες Καρπενήσι........00:30-02:30 (Κυριακή 18/03)

Καρπενήσι-Λαμία (100 χλμ) 4,5 ώρες 02:30-07:00 (Κυριακή 18/03)
Στάση 1 ώρα Λαμία......07:00-08:00 (Κυριακή 18/03)

Λαμία- Χαλκίδα (201 χλμ) 8 ώρες 08:00-16:00 (Κυριακή 18/03)
Στάση 1 ωρα Χαλκίδα......16:00-17:00 (Κυριακή 18/03)

Χαλκίδα- Ασπρόπυργος (78 χλμ) 3 ώρες 17:00-20:00 (Κυριακή 18/03)
Στάση 15 λεπτά Ασπρόπυργος….20:00-20:15 (Κυριακή 18/03)

Ασπρόπυργος - Αθήνα (30 χλμ) 45 λεπτά 20:15-21:00 (Κυριακή 18/03)

Τερματισμός Αθήνα 21:00 (Κυριακή 18/03)

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ : 1.160
Post Reply

Return to “Εκδρομές Συγκεντρώσεις Εκδηλώσεις”